۴۲۰۵۵۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

استینگ در باتاکلان پاریس می‌خواند

خواننده شناخته شده بریتانیایی در سالن نمایش باتاکلان پاریس که پس از حملات سال گذشته بازگشایی می‌شود، روی صحنه می‌رود.

روزنامه بانی فیلم: خواننده شناخته شده بریتانیایی در سالن نمایش باتاکلان پاریس که پس از حملات سال گذشته بازگشایی می‌شود، روی صحنه می‌رود.
به نقل از رویترز، سالن کنسرت پاریس که نوامبر سال گذشته با حمله نیروهای داعش به آن شاهد کشته شدن ۹۰ نفر از شرکت کنندگان در کنسرت بود، اکنون بازگشایی می‌شود. استینگ ستاره دنیای موسیقی با برپایی کنسرتی در مراسم افتتاحیه این سالن، یک سال پس از آن تراژدی، روی صحنه این سالن می‌رود.
استینگ در باتاکلان پاریس می‌خواند

استینگ که سرگروه و خواننده گروه موسیقی «پلیس» بود و اکنون سال‌هاست که به صورت انفرادی برنامه اجرا می‌کند، با اعلام این خبر در وب‌سایت خودش گفت این برنامه برای ادای احترام به همه کشته شدگان آن حادثه و برای بازگشایی این سالن یک سال پس از آن واقعه برگزار می‌شود.

خواننده ۶۵ ساله در این زمینه نوشته است: همه امیدمان این است که یاد همه آنهایی را که جان باختند گرامی بداریم و بگوییم هرگز آنها را فراموش نمی‌کنیم.

این کنسرت ۱۲ نوامبر برگزار می‌شود و عواید آن به دو بنیاد خیریه اهدا خواهد شد که برای حمایت از قربانیان به جا مانده از آن حادثه ایجاد شده است. قرار است شماری از بازماندگان و مجروحان حادثه نیز در کنسرت استینگ به مناسبت بازگشایی «باتاکلان» حضور یابند.

رییس شرکتی که مالک «باتاکلان» است برای همه هواداران موسیقی توضیح داد که این سالن کاملا بازسازی شده اما همه تلاش این بوده که میراث به جای مانده از پیشینه آن نیز در این بازسازی حفظ شود.

جروم لانگلت افزود: این یک مراسم نیست، یک کنسرت است. ما تصمیم گرفتیم سالن را تغییر دهیم بدون این که چیزی را تغییر دهیم. اما در عین حال نمی‌خواستیم هیچ چیزی که یادآور آن شب ترسناک باشد، باقی بماند. اما همه حواسمان بود که چیزی از آنچه روح این سالن بود، از آن حذف نشود.

سقف سالن، کاشی‌کاری و صندلی‌ها همه عوض شده‌اند و در عین حال که از همان مواد سابق در ساخت‌شان استفاده شده اما بهتر از قبل هستند و امکانات نور نیز تغییر کرده است.

در آن رویداد تروریستی که هم‌زمان در چند نقطه پاریس توسط اعضای داعش انجام شد در مجموع ۱۳۰ نفر کشته شدند. استادیوم ورزشی پاریس نیز از نقاطی بود که مورد تهاجم این حملات تروریستی واقع شد.

۱۳ نوامبر نخستین سالگرد حمله به سالن باتاکلان است. سال پیش در آن شب گروه «ایگلز آف دت متال» در کنسرت در پاریس برنامه اجرا می‌کردند که سالن با حملات تروریستی روبه رو شد. البته تقریبا همه اعضای این گروه آمریکایی موسیقی سالم مانند ولی دو نفر از اعضای کادر فنی آنها جان خود را از دست دادند.

اعضای این گروه پیش از حمله به کنسرت برنامه‌شان تمام شده بود و سالن را ترک کرده بودند.

استینگ، خواننده راک و بلوز و جاز اهل انگلیس برنده ۱۶ جایزه گرمی است و تا به امروز از آثار گروه «پلیس» و استینگ بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه به‌فروش رسیده‌است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج