اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۰۶۲۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

NBC: آنان که دنبال ورود به کابینه ترامپ هستند

شبکه خبری ان.بی.سی نیوز در پی پیروزی «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا در گزارشی اسامی برخی از افراد وفادار به رئیس جمهوری منتخب این کشور را که به نظر می رسد، پست هایی در کابینه وی داشته باشند، اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا: شبکه خبری ان.بی.سی نیوز در پی پیروزی «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا در گزارشی اسامی برخی از افراد وفادار به رئیس جمهوری منتخب این کشور را که به نظر می رسد، پست هایی در کابینه وی داشته باشند، اعلام کرد.
ان.بی.سی نیوز نوشت که اعلام نام این افراد بر اساس گفت و گوهایی است که با سه مشاور کارزار انتخاباتی ترامپ تا پیش از پیروزی وی انجام شده است.
ان.بی.سی نیوز گزارش داد: سه مشاوری که خواستند نامشان فاش نشود دراین باره گفتنه اند 'رودی جولیانی' (Rudy Giuliani) شهردار سابق نیویورک برای 'دادستانی کل' آمریکا در نظر گرفته شده است.
رودی جولیانی یکصدوهفتمین شهردار نیویورک بین سال های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۱میلادی در زمان حوادث یازده سپتامبر بود.
ان.بی.سی نیوزافزود: 'نیوت گینگریچ' (Newt Gingrich)رئیس سابق کنگره آمریکا در سالهای ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۹ نیز برای سمت وزارت امور خارجه آمریکا در نظر گرفته شده است.
بر اساس این گزارش، 'مایکل فلین' (Michael Flynn) ژنرال بازنشسته ارتش نیز برای وزارت دفاع یا 'مشاور امنیت ملی' در نظرگرفته شده است. فلین رئیس سابق آژانس اطلاعات دفاعی ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴میلادی بود.
این شبکه خبری آمریکایی درادامه نوشت: 'استیو ناچین' (Steve Mnuchin) رئیس مالی ترامپ برای وزارت خزانه داری و 'لوی آیزنبرگ' (Lew Eisenberg) برای وزارت بازرگانی در نظر گرفته شده اند.
ان.بی.سی نیوز گزارش داد: این اسامی تا پیش از اعلام پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری بود و مشاوران ترامپ گفتند که بیشتر توجه کارزار بر نتایج انتخابات متمرکز است.

بر اساس اعلام رسمی شبکه تلویزیونی سی ان ان، ترامپ توانست در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا با کسب ۲۸۹ آرا الکترال در برابر ۲۱۸ آرای الکترال رقیب دمکراتش «هیلاری کلینتون»، برنده این انتخابات شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج