۴۲۰۷۵۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

پرورش سبزیجات با برق و نور LED در قطب

اگر در مناطق دور افتاده قطب زندگی کنید، تنوع غذایی چندانی نخواهید داشت. بسیاری از مواد مصرفی زمانی که به آنجا برسند ممکن است تاریخ مناسب استفاده آن‌ها گذشته باشد.

وبسایت کلیک: اگر در مناطق دور افتاده قطب زندگی کنید، تنوع غذایی چندانی نخواهید داشت. بسیاری از مواد مصرفی زمانی که به آنجا برسند ممکن است تاریخ مناسب استفاده آن‌ها گذشته باشد.
پرورش سبزیجات با برق و نور LED در قطب

با این حال شرکت های آلاسکایی Native Kikiktagruk Inupiat Corp و Vertical Harvest Hydroponics توانستند سبزیجات تازه را به نقاط دور از دسترس ارسال کنند. آن‌ها گلخانه های مسقف هیدروپونیک ساخته و سبزی‌هایی مانند کلم پیچ و کاهو را در کانتینر هایی مجهز به چراغ LED پرورش دادند. بدون اینکه نیاز به خاک و محیط گرم داشته باشید، در هر کجا که به برق مطمئن دسترسی داشتید، قادر خواهید بود سبزی‌های خوشمزه را پرورش دهید.

چالش های بسیاری وجود دارد. اولین و مهم ترین آن‌ها قیمت است: یک کانتینر ۲۰۰،۰۰۰ دلار هزینه اولیه تجهیزات خواهد داشت. برای بیشتر شهرها این مبلغ زیادی نیست اما در شهرهای کوچک و روستاها مبلغ قابل توجهی محسوب می شود. پس از آن مساله نیروی برق است. شهرهای قطبی به جای نیروگاه وابسته به ژنراتور هستند و یک باغ دائمی هیدروپونیک بخش زیادی از برق شبکه محلی را مصرف خواهد کرد. شاید در این مناطق نیاز به انرژی های تجدید پذیر باشد.

با این حال نتایج اولیه امیدوار کننده هستند. مردم اکنون محصولات اولیه را با برند Arctic Greens خریداری می کنند و اگر مقرون به صرفه باشد احتمالا در مناطق بیشتری نیز فروش خواهند داشت. به این ترتیب ساکنین مناطق قطبی برای انتخاب مواد غذایی خود آزادتر خواهند بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج