۴۲۰۷۶۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

با انتخاب ترامپ صدای خالق «هری پاتر»‌ هم درآمد

بسیاری از چهره‌های مطرح دنیای سینما، موسیقی و حتی نویسنده سری داستان‌های «هری پاتر» به رییس‌جمهور شدن ترامپ واکنش نشان دادند.

خبرآنلاین: بسیاری از چهره‌های مطرح دنیای سینما، موسیقی و حتی نویسنده سری داستان‌های «هری پاتر» به رییس‌جمهور شدن ترامپ واکنش نشان دادند.

کیتی پری خواننده سرشناس آمریکایی که پیش از انتخابات به صورت گسترده‌ای برای کلینتون تبلیغ می‌کرد پس از اعلام خبر پیروزی ترامپ در توییتر نوشت: «انقلاب در راه است.»
با انتخاب ترامپ صدای خالق «هری پاتر»‌ هم درآمد

در این میان جی‌.کی رولینگ نویسنده بریتانیایی سری کتاب‌های «هری پاتر» هم توییت کرد:‌ «ما کنار هم ایستاده‌ایم. ما برای آسیب‌پذیرها به پا می‌خیزیم و قلدرها را به چالش می‌کشیم. اجازه نمی‌دهیم سخنان تنفر‌آمیز امری معمول شود. ما عقب‌نشینی نمی‌کنیم.»

پس از انتخاب ترامپ واکنش‌ منفی در میان دیگر هنرمندان هم کم دیده نمی‌شود. برای نمونه جاد آپتاو کارگردان و فیلمنامه‌نویس سرشناس هالیوودی در این زمینه توییت کرد:‌ «در شگفتم که کوکلاکس کلان‌ها چه انتظاری از دونالد ترامپ دارند. زمان خوبیه که بزنیم تو کار ساخت و ساز. به زودی هیچ قانونی در کار نخواهد بود. فقط پول کافی است.»

ست مک‌فارلین بازیگر «یک میلیون راه برای مردن در غرب»‌ انتخاب ترامپ را اتفاقی تازه می‌داند:‌ «برخی بوش را دوست نداشتند. برخی اوباما را نمی‌پسندیدند. اما این بار متفاوت است. بی‌خیال دوست داشتن و نداشتن. بسیاری الان ترس را حس می‌کنند. این چیز تازه‌ای است.»

آدام مک‌کی که سال گذشته برای فیلم «فروش استقراضی بزرگ» جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کرد، درباره ترامپ نوشت:‌ «تکرار می‌کنم: رییس‌جمهور تازه ما تغییرات آب‌وهوایی ساخته دست انسان را باور ندارد.»

استیون سیگال بازیگر سرشناس فیلم‌های اکشن که به تازگی شهروند روسیه هم شده است، در نقطه مقابل مخالفان پیروزی ترامپ را تبریک گفت:‌ «دونالد ترامپ برای پیروزی درخشان بر رقیبت تبریک می‌گویم. منتظریم تا دوباره عظمت را به آمریکا بازگردانی.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج