adexo3
۴۲۲۰۱۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

هشدار سیاسی نویسنده بازی تاج و تخت

قبل از برگزاري انتخابات رياست‌جمهوري امريكا بسياري از اهالي سينما از نامزدي هيلاري كلينتون حمايت كردند. اما درنهايت دونالد ترامپ رئيس‌جمهور امريكا شد و اين نتيجه باعث شد تا جرج آر.آر. مارتين، نويسنده‌ي مجموعه‌ي «بازي تاج و تخت» (Game of Thrones) در صفحه‌ي شخصي‌اش واكنش نشان دهد.

وب‌سایت فیلم نت نیوز: قبل از برگزاري انتخابات رياست‌جمهوري امريكا بسياري از اهالي سينما از نامزدي هيلاري كلينتون حمايت كردند. اما درنهايت دونالد ترامپ رئيس‌جمهور امريكا شد و اين نتيجه باعث شد تا جرج آر.آر. مارتين، نويسنده‌ي مجموعه‌ي «بازي تاج و تخت» (Game of Thrones) در صفحه‌ي شخصي‌اش واكنش نشان دهد.
هشدار سیاسی نویسنده بازی تاج و تخت

با پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اهالی سینما که بسیاری از آن‌ها علیه ترامپ و در طرفداری از هیلاری کلینتون فعالیت می‌کردند، واکنش‌های مختلفی نشان دادند. جرج آر. آر. مارتین، نویسنده‌ی مجموعه‌ی رمان‌های «نغمه‌ی یخ و آتش» که سریال «بازی تاج و تخت» با اقتباس از آن‌ها ساخته می‌شود، نوشت: «واقعا با هیچ کلمه‌ای نمی‌توانم حال امروز صبحم را توصیف کنم. فکر می‌کردم وضع‌مان بهتر از این چیزها باشد. ولی ظاهرا اینطور نیست.»

مارتین پیش از این مشغول حمایت از کمپین‌های کلینتون بوده و هفته‌ی پیش هم مردم را به رای دادن به هیلاری کلینتون تشویق کرده بود. اما حالا او هم مثل خیلی دیگر از اهالی سینما از انتخاب دونالد ترامپ شوکه شده است. او در ادامه می‌نویسد: «ترامپ کم صلاحیت‌ترین نامزدی بوده که تا به حال آمریکا به خودش دیده است. حالا با رسیدن ماه ژانویه، او تبدیل به بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا خواهد شد. مردی نامتعادل که حضورش در عرصه‌ی جهانی بسیار خطرناک خواهد بود. در چهار سال آینده مشکلات ما خیلی خیلی بیشتر خواهد شد. زمستان در راه است، ببینید کی به‌تان گفتم.»

عبارت «زمستان در راه است» (winter is coming) از جمله‌های معروف مجموعه‌ی «بازی تاج و تخت» است و اشاره به زمستان‌هایی طولانی و چندین ساله دارد که هر چند وقت یک بار در دنیای خیالی وستروس سایه می‌اندازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج