جاباما
۴۲۲۰۶۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

تصاویر و مشخصاتی از بی‌ام‌و X۷

مجلهٔ آلمانی Autobild به‌تازگی مجموعهٔ جدیدی از رندرهای کامپیوتری را از ب‌ام‌و آیندهٔ X۷ منتشر کرده است. در این تصاویر گرافیکی برای X۷ از برخی از عناصر طراحی نسل جدیدی سری ۵ استفاده شده است.

وب سایت پدال - امیر دهقان: مجلهٔ آلمانی Autobild به‌تازگی مجموعهٔ جدیدی از رندرهای کامپیوتری را از ب‌ام‌و آیندهٔ X۷ منتشر کرده است. در این تصاویر گرافیکی برای X۷ از برخی از عناصر طراحی نسل جدیدی سری ۵ استفاده شده است.
در قسمت جلو، بیشترین چیزی که جلب‌توجه می‌کند جلوپنجرهٔ کلیوی شکل معروف ب‌ام‌و در قالبی بزرگ‌تر است. در این قسمت همچنین ورودی‌های هوای بزرگ و چراغ‌های جلو باریکی دیده می‌شوند که مانند اکثر محصولات فعلی ب‌ام‌و به جلوپنجره چسبیده‌اند. در قسمت عقب نیز شاهد چراغ‌های کشیده و باریکی هستیم که به سری ۷ جدید شباهت دارند. ب‌ام‌و X۷ در نمای عقب طراحی اسپرت و درعین‌حال پریمیومی را به نمایش می‌گذارد.

تصاویر و مشخصاتی از بی‌ام‌و X7

X۷ بالاتر از مدل‌های فعلی X۵ و X۶ قرار گرفته و در بخش SUVهای لوکس فول سایز با رنجروور، مرسدس بنز GLS و کادیلاک اسکالید به رقابت خواهد پرداخت. بخشی که رقابت در آن حداقل در آمریکا اصلاً کار ساده‌ای نیست زیرا رنجروور و اسکالید محبوب‌ترین SUVهای لوکس در ایالات‌متحده هستند و ب‌ام‌و قصد دارد در سهم بازار آن‌ها شریک شود. X۷ بزرگ‌تر و لوکس‌تر از X۵ بوده و با ۵.۲۵ متر طول قابلیت حمل ۷ سرنشین را در کابین بسیار لوکسی دارد. کابینی که شبیه هیچ‌یک از محصولات فعلی ب‌ام‌و نخواهد بود.

تصاویر و مشخصاتی از بی‌ام‌و X7

در بخش قوای محرکه نیز به‌احتمال‌زیاد موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربو متعلق به ۷۴۰i به‌عنوان موتور پایهٔ X۷ ارائه خواهد شد. بالاترین موتور این خودرو نیز احتمالاً پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V۸ توئین توربو متعلق به ۷۵۰i خواهد بود درحالی‌که احتمال ساخت نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی آن شبیه به سری ۷ نیز وجود دارد.
حتی ارائهٔ پیشرانهٔ ۶.۶ لیتری V۱۲ توئین توربو متعلق به M۷۶۰Li هم برای X۷ محتمل است. گفته‌شده که ب‌ام‌و X۷ در دو مدل تولید خواهد شد. یکی از آن‌ها نسخهٔ استاندارد و دیگری نمونه‌ای فوق‌العاده لوکس با قیمتی بیش از ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود که به خاطر برخورداری از ویژگی‌های طراحی متفاوت، به‌راحتی از نسخهٔ استاندارد قابل‌تشخیص خواهد بود. ب‌ام‌و X۷ در سال ۲۰۱۸ رونمایی شده و در سال ۲۰۱۹ برای فروش به بازار عرضه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نچ به پراید نمی رسند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج