۴۲۲۰۷۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

۲۰۰ هزار دلار جایزه برای ساخت بات‌های تلگرامی

چندماه پیش تلگرام خبر از اهدای جایزه به کسانی داد که برترین باتها را برای این اپلیکیشن پیام‌رسان طراحی کنند. آن زمان قرار بود مبلغی معادل ۲۵ تا ۵۰ هزار دلار هم به سازندگان این باتهای برتر جایزه داده شود.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: چندماه پیش تلگرام خبر از اهدای جایزه به کسانی داد که برترین باتها را برای این اپلیکیشن پیام‌رسان طراحی کنند. آن زمان قرار بود مبلغی معادل ۲۵ تا ۵۰ هزار دلار هم به سازندگان این باتهای برتر جایزه داده شود.
200 هزار دلار جایزه برای ساخت بات‌های تلگرامی
حال تلگرام اعلام کرده که طبق وعده خود ۵ بات را برگزیده که اولین بخش از جوایزش را به آن‌ها اختصاص خواهد داد. جوایزی که در مجموع به ۲۰۰ هزار دلار می‌رسند.

یکی از شاخص‌های مهم و اصلی تلگرام در انتخاب بات‌های برتر میزان محبوبیت هر کدام از آن‌ها در میان کاربران بوده است. تلگرام معتقد است با دادن این جوایز توسعه‌دهنده‌ها می‌توانند بیشتر بر روی باتهای‌شان کار کنند تا در آینده برای کاربران تجربه بهتری رقم بزنند.

اما این ۵ بات هر کدام در چه حوزه‌ای کار می‌کنند؟

ویرایش عکس

ربات icon۸bot@ رباتی که بر پایه هوش مصنوعی کار می‌کند و اجازه اضافه کردن فیلترهای متفاوت و جذاب را به تصاویر می‌دهد. این ربات از تکنولوژی‌های شبکه عصبی و یادگیری ماشینی بهره می‌برد.

یکپارچگی با سرویس‌های کاربردی

ربات integram_bot@ امکان ایجاد بستری یکپارچه در میان سرویس‌های مختلف دیگر مثل Trello، Gitlab، Bitbucket و … را فراهم می‌کند.

بازی

ربات WereWolfbot@، یک ربات بازی است که در چت‌های گروهی به کار می‌رود و در آسیای جنوب شرقی خیلی پیش از آنکه تلگرام در ماه گذشته پلتفرم بازی خود را معرفی کند، محبوبیت کسب کرده بود.

قرار ملاقات

بات strangerbot@ رباتی است که دو شخص را به شکل اتفاقی به هم مرتبط می‌کند و امکان می‌دهد که به شکل ناشناس با هم گفتگو کنند، این اپ هم در بخش‌های جنوبی اروپا بسیار محبوب شد.

مالی

بات octopocket_bot@ امکان انتقال پول از اتحادیه اروپا به کشورهای دیگر را ایجاد می‌کند و با سیستم ATM کشور اسپانیا هم یک‌پارچه‌‌سازی شده است.

گفتنی است که اهدای جوایز به ربات‌های محبوب و برتر از طرف تلگرام همچنان ادامه خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج