adexo3
۴۲۲۰۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

درخواست آمریکا برای مذاکره دو جانبه با ایران

جو بایدن معاون رییس جمهوری آمریکا در سفر خود به چند کشور اروپایی از ایران خواست تا با آمریکا درموضوع برنامه هسته ای خود وارد مذاکرات جدی دو جانبه شود.

عصر ایران: جو بایدن معاون رییس جمهوری آمریکا در سفر خود به چند کشور اروپایی از ایران خواست تا با آمریکا درموضوع برنامه هسته ای خود وارد مذاکرات جدی دو جانبه شود.

بایدن در مصاحبه با روزنامه آلمانی " زود دویچه زایتونگ" ضمن اعلام این مساله به ایران هشدار داد که فرصت دیپلماسی برای حل و فصل مساله هسته ای ایران کشور نا محدود نخواهد بود.

بایدن مسئولیت تحریم های آمریکا علیه ایران را متوجه رفتار های حکومت ایران در موضوع هسته ای دانست و طبق معمول و با فرافکنی های مرسوم در میان سیاستمداران آمریکایی گفت که تهران مسئول تشدید تحریم های بین المللی است و افزایش فشارهای تحریمی بر روی ایران بدین منظور است که مقامات تهران در نهایت به این فکر واداشته شوند که آیا ادامه فعالیت های هسته ای به نفع شان است یا نه؟

بایدن زمان کنونی را بهترین فرصت برای گفتگوی ایران و آمریکا بر سر موضوع هسته ای دانست و هشدار داد که زمان برای دیپلماسی نا محدود نیست.

معاون رییس جمهوری آمریکا در ادامه با اشاره به اینکه تسلیح ایران به سلاح هسته ای یک تهدید امنیتی جدی برای آمریکا است افزود واشنگتن جلوی دست یابی ایران به سلاح هسته ای را خواهد گرفت.

اتهام تلاش ایران برای دست یابی به سلاح هسته ای در حالی مطرح می شود که تا کنون نه آمریکا نه رژیم صهیونیستی و نه کشورهای اروپایی مدعی هیچ کدام دلیل و مدرکی مبنی بر تلاش ایران برای کسب سلاح هسته ای ارایه نداده اند و آژانس بین المللی انرژی هسته ای که تنها مرجع رسمی و مشروع اظهار نظر درباره ماهیت برنامه هسته ای ایران بوده است، تا کنون هیچج مدرکی مبنی بر انحراف ایران در فعالیت های هسته ای مشروع و قانونی اش ارایه نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج