اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۲۱۰۶
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

ساخت برج میلاد ۲ روی محل تلاقی چند گسل!

: رییس بخش زلزله مرکز تحقیقات شهرسازی با بیان اینکه مکانی که شهرداری تهران برای ساخت برج میلاد ۲ جانمایی کرده است محل تلاقی چند گسل است، گفت: شهرداری تهران از مطالعات مرکز تحقیقات راه و شهرسازی درباره خطرپذیری مناطق برای ساخت پروژه های کلان استقبال نمی‌کند.

خبرگزاری ایلنا: رییس بخش زلزله مرکز تحقیقات شهرسازی با بیان اینکه مکانی که شهرداری تهران برای ساخت برج میلاد ۲ جانمایی کرده است محل تلاقی چند گسل است، گفت: شهرداری تهران از مطالعات مرکز تحقیقات راه و شهرسازی درباره خطرپذیری مناطق برای ساخت پروژه های کلان استقبال نمی‌کند.

علی بیت‌الهی با بیان این که جانمایی برج میلاد ۲ در مجاورت گسل قرار دارد و موافق این موقعیت برای ساخت برج میلاد دو نیستیم، اظهار اشت: در مجاورت برج میلاد ۲ گسل ونک پارک، همین گسلی که پیش از این با عنوان گسل تپه های گیشا شناخته شده است، از مجاورت برج میلاد عبور می کند.

وی تاکید کرد: در منطقه ای که برای ساخت برج میلاد دو جانمایی شده است که تلاقی چند گسل است.

رییس بخش زلزله مرکز تحقیقات شهرسازی ادامه داد: به شهرداری تهران توصیه می کنیم بازنگری در جانمایی ساخت برج میلاد دو داشته باشد و برای ساخت برج میلاد ۲ مطالعات بیشتری با توجه به نقشه‌های پهنه‌های گسلی تهران انجام دهد.

وی افزود: ممانعتی در ساخت این پروژه وجود ندارد، بحث ما این است که این پروژه در مکان و محدوده‌ای ساخته شود که پس از ساخت دچار بحران و مشکلات بیشتر نشویم.

بیت الهی با بیان این که مرکز تحقیقات وزارت راه وشهرسازی این آمادگی را دارد تا مطالعات و تحقیقات درباره خطر پذیری مناطق برای ساخت چنین پروژه ای را در اختیار شهرداری قرار دهد، گفت: شهرداری تا کنون از مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی مشاوره‌ای برای تعیین مکان ساخت مگا پروژه‌ها و ساخت برج میلاد ۲ نخواسته است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برج میلاد 2دیگه چه کوفتیه

    • بدون نام

      واقعا؟من نگرانم بخدا واسه تهران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج