اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۲۱۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رتبه تهران در طلاق و ازدواج اعلام شد

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور گفت: استان‌های تهران و البرز در ازدواج رتبه آخر و در طلاق اول هستند.

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور گفت: استان‌های تهران و البرز در ازدواج رتبه آخر و در طلاق اول هستند.

علی‌اکبر محزون اظهار داشت: استان تهران دارای بیشترین جمعیت در کشور است و به همین لحاظ تعداد ثبت طلاق، ازدواج و فوت در کشور به لحاظ تعداد جمعیت در این استان بالا است.

وی ادامه داد: نرخ ثبت ازدواج در کشور ۱۱.۷ است و استان‌های خراسان شمالی، زنجان و اردبیل بیشترین نرخ ازدواج را در کشور دارند و به ازای هر هزار نفر جمعیت به ترتیب ۱۴.۸ دهم، ۱۴.۷ دهم و ۱۴.۴ دهم بوده است.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور درباره نرخ ولادت در کشور بیان داشت: سیستان و بلوچستان، گلستان، خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد بیشترین نرخ ولادت را در کشور دارند.

محزون درباره نرخ ولادت در کشور افزود: نرخ ولادت کشوری به ازای هر هزار نفر ۱۸.۵ ولادت است که استان تهران در این مورد نیز کمتر از نرخ کشوری عمل کرده است.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور ادامه داد: در خصوص نرخ فوت در کشور، سیستان و بلوچستان، گیلان و آذربایجان شرقی در رتبه‌های نخست کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه استان تهران و البرز در طلاق رتبه اول را دارند، بیان داشت: استان‌های تهران و البرز در ازدواج رتبه آخر و در طلاق اول هستند.

محزون اظهار داشت: استان‌های تهران، البرز و خراسان رضوی بیشترین نرخ طلاق را دارند و در مقابل استان‌های سیستان و بلوچستان، ایلام و چهار محال بختیاری در آخر جدول طلاق قرار می‌گیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج