اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۲۵۹۹
۱۶ نظر
۵۰۰۶
۱۶ نظر
۵۰۰۶
پ

مرد سالخورده: چرا دخترم را کشتم؟

پیرمردی که در جریان مشاجرات و اختلاف‌های شدید خانوادگی، دخترش را به قتل رسانده است، صبح دیروز عصازنان از زندان به شعبه دوم دادگاه کیفری تهران منتقل شد تا به اتهام قتل فرزندش محاکمه شود.

روزنامه ایران: پیرمردی که در جریان مشاجرات و اختلاف‌های شدید خانوادگی، دخترش را به قتل رسانده است، صبح دیروز عصازنان از زندان به شعبه دوم دادگاه کیفری تهران منتقل شد تا به اتهام قتل فرزندش محاکمه شود.
مرد سالخورده در آخرین دفاعش گفت: از اینکه می‌دیدم دخترم به راه خلاف رفته است و دست‌بردار هم نیست، با او درگیر شدم و هنگام نزاع، باعث مرگش شدم اما باور کنید به هیچ عنوان نمی‌خواستم او را بکشم!
سحرگاه ۲۳ اردیبهشت پارسال این مرد در تماس تلفنی با پلیس، خبر مرگ دختر ۴۰ ساله‌اش را داد. دقایقی بعد هم تیم جنایی همراه با بازپرس کشیک قتل راهی محل جنایت در جنوب تهران شدند.
پس از نخستین تحقیقات جسد فریبا به پزشکی قانونی انتقال یافت و در معاینه جسد مشخص شد او با وارد آمدن ضربه‌ای به سرش کشته شده است.
از سوی دیگر پدر سالخورده فریبا که به عنوان متهم به قتل به اداره آگاهی منتقل شده بود در بازجویی‌ها به قتل دخترش اعتراف کرد و درباره انگیزه‌اش گفت:«فریبا از دوران نوجوانی دختری سرکش بود. حتی زمانی هم که ازدواج کرد، از رفتارهایش دست نکشید. بعد هم با داشتن یک پسر، طلاق گرفت و به خانه‌ام بازگشت. اما زمانی که پسرش در یک تصادف رانندگی کشته شد، رفتارهای غیراخلاقی‌اش بیشتر شد تا اینکه روز حادثه پس از مشاجره‌ای شدید، با فریبا درگیر شدم و با ضربه‌ای که به سرش زدم، باعث مرگش شدم.»
صبح دیروز، مرد سالخورده در حالی که به زحمت راه می‌رفت، برای محاکمه به دادگاه منتقل شد تا محاکمه شود. ابتدای جلسه دادگاه، همسرش (مادر فریبا) که تنها ولی دم شناخته می‌شد، از قصاص شوهرش گذشت و سپس «حشمت» در برابر دادرسان ایستاد و به سؤالات قاضی زالی- رئیس شعبه دوم دادگاه کیفری- و مستشارش قاضی دکتر اسلامی پاسخ داد. او گفت: «متأسفانه به علت مشغله کاری نمی‌توانستم همیشه در کنار خانواده‌ام باشم تا اینکه دخترم به دنبال کارهای خلاف رفت و دیگر نتوانستم برای نجاتش کاری کنم. در نهایت هم این حادثه رخ داد و حالا من و همسرم تنها مانده‌ایم اما باورکنید بشدت پشیمان هستم و امیدوارم خدا مرا ببخشد.»

در پایان محاکمه، قضات شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران وارد شور شدند تا رأی خود را در این باره صادر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عمو!
      پدر را که به قتل فرزند قصاص نمی کنند که نوشته ای مادر از قصاص گذشت کرد
      نهایتش پرداخت دیه است و سه سال زندان

    • قاضی

      خوب کردی100/

    • بدون نام

      مطمئن باش خدا نمیبخشه ... برو اون دنیا و جواب گناهتو بگیر.

    • بدون نام

      چقدر راحت جون یه انسان رو بخاطر سنت های غلط میگیرن .آخه دختر 40 ساله دیگه پاییدن نمیخواد .آبرو وتعصب شده واسه زنان عذاب روح ،بسته بابا هیچکس آبروی هیچکس نیست

    • مهتاب

      باز هم خدا نماهای زمینی حکم رو صادر و اجرا کردن خدا نمیبخشه چون حتی به تو که پدر هستی هم اجازه ی گرفتن جون کسی رو نداده که اگه داده بود اجازه ی سقط جنین رو هم میداد چهل ساله که دیگه جای خود دارد.

    • نارسیس

      بدون نام 14:12 دوست عزیزم با قسمتی از حرفتون مخالفم. یعنی بنظر شما انتظار باحیا بودن و پاک زندگی کردن و خلاف نکردن جزو سنت های غلطه که باعث عذاب روح زنها بشه؟؟
      مهتاب جان هم درست میگن تقریبا ولی بنظرم ربطی به سن نداره.40 ساله ای که راه و رسم زندگی درست رو نفهمه و اینقدر عقل نداشته باشه معلومه که بزرگترشم مراعات سن و سالش رو نمیکنه و میخواد تنبیهش کنه . ولی کلاً با اینجوری کشتن مخالفم. بابا مملکت قانون داره ناسلامتی . چقد ملت حکم صادر و اجرا میکنن

    • مهتاب

      نارسیس عزیز ، تنبیه نه کشتن ! کشتن جزء تنبیه به حساب نمیاد .

    • بدون نام

      بیچاره دچارجنون شده بود مثل همون زنک قاتل که بچه هاشوکشت بعضیاکه خیلی برای این خانم فرشته صفت ناراحتن این پیرمرد هم مثل اون فرقی ندارن

    • بیطرف

      من کاری به حکم پدرش ندارم ولی اینطور زنها باعث آبروریزی ومتهم شدن تمام زنها میشن همین شده که تا زنه مشکلی براش پیش بیاد وکمی دور کنه دیگران میگن خدا میدونه با کی وکجا بوده .

    • محمدرسول

      آفرین به غیرت و شرف این مرد. همه دخترهای امروزی را باید تنبیه کرد. کاش همه مردان ما غیرت دینی مثل این آقا داشتند

    • راز

      هههه پس این جور که معلومه آقایون روانی خیلی بیشتر از خانم های روانی هست چون به ندرت می بینیم یه زن همچین کاری انجام بده برای همینم هست که بیشتر روی آدم تاثیر میذاره ان شالله خدا خودش همه روانیا رو شفا بده تا این همه آدم بی گناه کشته نشن

    • دنیا

      دستت‌درد‌نکنه‌درود‌بر‌تو‌پدر‌باغیرت‌با‌شرف‌باید‌ب‌دستان‌تو‌بوسه‌زد‌مرحبا

    • سارینا

      مهتاب جان خبرو دوباره بخون عزیزم. نوشته از اول قصد کشتن نداشته . قصد تنبیه داشته که کشته دیگه :)
      خیلی کم به قصد قتل و کشتنه . فکر کنم خیلیا نمیدونن آخرش قاتل میشن

    • بدون نام

      آقای محمد رسول از کدام غیرت دینی حرف میزنید کدوم دین به شما اجازه ی کشتن داده ؟ بهتر بری کمی در مورد دین تحقیق کنی داداش

    • بدون نام

      آقای محمد رسول وقتی میگی همه‌ی دخترای امروزی باید تنبیه بشن پس به تبع همه ی مردا و پسرای امروزی هم باید تنبیه بشن چون تا پسر یا مرد خیانت کار و گناهکاری نباشه هیچ دختر و زن گناهکاری هم بوجود نمیاد بهتره تنبیه رو اول از خودتون شروع کنید بعد دم از غیرت بزنین

    • امین

      دمت گرم پیرمرد با غیرت باید امثالی مثل تو الگو بشن برا ی این بی غیرتا که زن و دختر خودشون لخت میکنن باهاشون هم میچرخن به اسم ازادی گ روشنفکری و مد.خدا هم خودش ارحم الراحمین اجر کارتو بهت میده شک نکن. متاسفانه دیگه بی ناموسی مد شده چون مردونگی مرده. اگه تو این مملکت مردی وجود داشته باشه هیچ زنی خودشو برا بقیه بزک نمیکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج