اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۲۶۱۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اخبار جدید از تعطیلی مدارس و وضعیت مرز مهران

استاندار ایلام گفت: شایعه تکمیل ظرفیت مرز مهران که در رسانه ها عنوان شده صحت ندارد و تردد در این مرز بدون توقف ادامه دارد.

خبرگزاری مهر: استاندار ایلام گفت: شایعه تکمیل ظرفیت مرز مهران که در رسانه ها عنوان شده صحت ندارد و تردد در این مرز بدون توقف ادامه دارد.

محمدرضا مروارید اظهار داشت: روال عادی در پایانه مرزی مهران برقرار است و در این مرز روزانه بیش از ۱۵۰ هزار زائر در حال تردد هستند و تاکنون نیز بیش از ۵۰۰ هزار زائر از این مرز وارد شهرهای مذهبی عراق شده اند.

وی بیان داشت: برخی رسانه ها شایعه ای تحت عنوان تکمیل ظرفیت مرز مهران را عنوان می کنند که این قضیه اصلا صحت نداشته و تردد ادمه دارد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه مسئولان استان از قبل برای پذیرایی از زوار تا دو میلیون نفر هم برنامه ریزی کرده اند، بیان داشت: این مرز نزدیک ترین و امن ترین مرز زمینی کشور برای سفر به اماکن مذهبی عراق است.

مروارید افزود: همه امکانات برای پذیرایی از زوار در بخش غذا و اسکان نیز به خوبی فراهم شده است.
مدارس مهران فقط شنبه تعطیل است

استاندار ایلام گفت: تعطیلی دو هفته ای را لغو کردیم و فقط روز شنبه (۲۹آبان) تعطیل است.
مرواريد اظهارداشت: مدارس مهران با وجود حجم گسترده تردد زاىران تعطيل نيست و تنها يك روز قبل از اربعين (شنبه)، مدارس تعطيل خواهد بود.
بیش از یک میلیون زائر ایرانی وارد عراق شدند
براساس آخرین اطلاعات تعداد زائران ایرانی اربعین حسینی که وارد خاک عراق شده اند از مرز یک میلیون نفر گذشته است .

حسن دانایی فرد سفیر ایران از مرز زرباطیه در خاک عراق و مرز مهران بازدید و در جریان این بازید استاندار استان واسط عراق و فرماندهان امنیتی عراقی نیز از روند ورود زایران و مسایل و مشکلات زایران را بررسی کرده و در همان محل تصمیم های لازم را جهت سهولت در روند ورود زایران گرفته شد .

سفیر ایران همچنین از امکانات و تسهیلات ایجاد شده برای زایران اربعین در مرز زرباطیه عراق و موکب ها و هیئت های حسینی در مسیر زرباطیه به کوت که بر سر راه زایران اربعین قرار دارد و نیز موکب های داخل شهر استان واسط بازدید کرد.

دانایی فرد سفیر ایران در پایان این بازدید از روند روان ورود زایران اربعین به عراق ابراز رضایت کرد و در گفت وگویی از مسوولان مرزی دو کشور و همچنین مقامات عراقی در استان واسط برای ایجاد تسهیلات جهت زایران تقدیر و تشکر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج