۴۲۲۶۲۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

کمدین مشهور نامزد ریاست جمهوری ۲۰۲۰

برای کسانی که به هیچ وجه نکته بامزه و خنده داری در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده ندیدند، کریس راک خبری خوب دارد. این کمدین از طریق اکانت توییتر خود اعلام کرد که برای رقابت سال ۲۰۲۰ کاخ سفید آمادگی کامل دارد.

روزنامه بانی فیلم: برای کسانی که به هیچ وجه نکته بامزه و خنده داری در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده ندیدند، کریس راک خبری خوب دارد. این کمدین از طریق اکانت توییتر خود اعلام کرد که برای رقابت سال ۲۰۲۰ کاخ سفید آمادگی کامل دارد.
کمدین مشهور نامزد ریاست جمهوری 2020

راک روز پنج شنبه و دو روز بعد از اینکه دونالد ترامپ کاندیدای حزب جمهوری خواه به عنوان چهل و پنجمین رییس جمهور آمریکا انتخاب شد در توییتر خود نوشت: «من سال ۲۰۲۰ در انتخابات شرکت می کنم. برایم آرزوی موفقیت کنید.»

اما از آنجایی که این کمدین از یکی از پوسترهای فیلم کمدی سال ۲۰۰۳ «رییس دولت» برای اعلام این خبر استفاده کرد، شاید هم فقط داشته خبر ساخته شدن دنباله این فیلم را به گوش هوادارانش می رسانده است. شعار آن فیلم این بود: «تنها چیزی که سفید است کاخش است».

در آن فیلم راک نقش میز گیلیام، یک سیاستمدار اهل واشنگتن را بازی می کرد که در رقابتی که همه فکر می‌کردند راهی برای پیروزی در آن وجود ندارد به عنوان کاندیدای قربانی انتخاب می شود، اما در نهایت از انتخابات پیروز بیرون می آید.

البته اتفاق های عجیب تر از این هم افتاده است؛ مثلا اینکه یک مجری سابق برنامه های تلویزیونی که هیچ تجربه‌ای در اداره یک دولت ندارد و به خوبی می‌تواند بخش های قابل توجهی از کشور را خشمگین کند به نحوی به بالاترین مقام دولتی موجود در کشور دست یافته است.

از سوی دیگر اگر راک تصمیم بگیرد واقعا در انتخابات شرکت کند، رقبای سلبریتی دیگری هم خواهد داشت. علاوه بر او، کانیه وست رپر هم پارسال اعلام کرد که می خواهد در رقابت ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ شرکت کند.

کریس راک سال پیش میزبانی اسکار را برعهده داشت و پس از اطلاعیه اسکار که گفته بود می‌خواهد با ایجاد تغییرات جدید در نحوه و تعداد عضوگیری، به گوناگونی نژادی و اقلیتی اعضایش اضافه کند و هدفش این است که تعداد اعضای زن و اقلیت خود را تا سال ۲۰۲۰، دو برابر کند، با یک مونولوگ طولانی به اسکار انتفاد کرده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      سلام، تو یک چنین کشور بدبختی انتظار رئیس‌جمهور های .. را هم باید داشت، !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج