۴۲۲۷۴۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«چهارشنبه» از فردا در شبکه نمایش خانگی

سروش محمدزاده کارگردان از ورود نسخه خانگی فیلم سینمایی "چهارشنبه" از روز دوشنبه ۲۴ آبان در شبکه نمایش خانگی خبر داد.

هنرآنلاین: سروش محمدزاده کارگردان فیلم "چهارشنبه" درباره ورود این فیلم، به شبکه نمایش خانگی درگفتگو با ما گفت: فیلم سینمایی"‌چهارشنبه" هشت ماه در حال اکران بود و از آنجایی که شیوه قرار داد ما با شرکت تصویرگستر پاسارگاد پخش کننده فیلم به گونه‌ای است که پس از شش ماه، فیلم وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود، به دلیل اینکه فیلم، جزو پرفروش‌های گروه هنر و تجربه بوده است و به دلیل قراردادی که داشتیم و دو ماه نیز به خاطر فروش خوب به تعویق افتاده است، از روز دوشنبه نسخه خانگی آن وارد بازار می‌شود.
«چهارشنبه» از فردا در شبکه نمایش خانگی

وی ادامه داد: نگرانی‌هایی داشتیم مبنی بر اینکه ممکن است فیلم پیش از موعد قاچاق شود و به همین دلیل نیز ترجیح دادیم تا "چهارشنبه" را با کیفیت خوب به همراه پشت صحنه‌ای از فیلم وارد شبکه نمایش خانگی کنیم.

این کارگردان جوان درباره زمان پایانی اکران فیلم در گروه هنر وتجربه اظهار کرد: فکر می‌کنم در دور اخیر گروه هنر و تجربه که تا پایان آذرماه جدول آن تعریف شده است، "چهارشنبه" روی پرده باشد، تصمیم با مدیران گروه هنر و تجربه است که اکران آن همزمان با ورود به شبکه نمایش خانگی ادامه داشته باشد و یا از جدول اکران حذف شود.

محمدزاده همچنین درباره تفاوت نسخه خانگی با نسخه به نمایش درآمده نیز عنوان کرد: در نسخه خانگی فیلم، تغییری ایجاد نشده و همان نسخه‌ای که در جشنواره و سینماها به نمایش درآمده عرضه خواهد شد، تنها یک فیلم 30 دقیقه‌ای از پشت صحنه فیلم کار خواهیم داشت که مانی قدرت‌نما کار کرده و ضمیمه فیلم شده است و به نظرم بخش جذابی است که به سؤالات علاقمندان درباره تولید و ساخت "چهارشنبه" پاسخ می‌دهد.

وی در ادامه به نحوه جلوگیری از قاچاق فیلم اشاره کرد و افزود: متأسفانه قاچاق فیلم سینمایی بحث بسیار ناراحت‌کننده‌ای است و من هم با این که هنوز فیلمم وارد بازار نشده است، اما لینک فیلم را در فضای مجازی دیده‌ام. جالب است که کسانی که این کار را انجام می‌دهند، انگار خیالشان راحت است و تبلیغات زیادی هم برای این کار انجام می‌دهند. امیدوارم پلیس فتا بتواند این کار را انجام دهد و جلوی این سودجویان را بگیرد. تمام فیلم‌هایی که وارد شبکه نمایش خانگی می‌شوند، امروز لینک‌هایشان در فضای مجازی دیده می‌شود و اگر تمام فیلمسازان باهم یک‌صدا شوند و شکایت کنند فکر نمی‌کنم جلوی کار این سودجویان را گرفتن کار سختی باشد چرا که منشأ همه این سایت‌ها، تعداد محدودی هستند که به شکل گسترده مشغول کار هستند و گرفتن جلوی آن‌ها کار خیلی سختی نیست. از سوی دیگر مهم ترویج فرهنگ مردمی است که از دانلود غیرقانونی فیلم‌ها پرهیز کنند و متوجه آسیبی که با این کار به تولیدکنندگان سینمایی می‌زنند باشند.

محمدزاده در خاتمه درباره تازه‌ترین فعالیت خود نیز گفت: مراحل بازنویسی فیلمنامه جدیدم به پایان رسیده و به تازگی درخواست دریافت پروانه ساخت را داده‌ام و منتظر صدور مجوز هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج