۴۲۲۸۸۳
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

آلودگی هوا در تهران تا آخر هفته ادامه دارد

مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جوی گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته پدیده وارونگی دما و آلودگی هوا در تهران تا آخر هفته جاری ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا: مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جوی گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته پدیده وارونگی دما و آلودگی هوا در تهران تا آخر هفته جاری ادامه دارد.
مجید آزادی افزود: اوج آلودگی هوا در تهران فردا - دوشنبه - خواهد بود و عصر فردا شاهد حرکت جزیی در جو خواهیم بود که تا حدود بسیار اندکی از بار آلودگی می کاهد.
وی ادامه داد: قدرت این حرکت جوی تا حدی نیست که آلودگی هوا را برطرف کند اما تا حدود بسیار کمی از حجم آلودگی کاسته می شود و در نتیجه، آلودگی همچنان ادامه دارد.
آزادی اظهار کرد: پیش بینی ها نشان می دهد می توانیم انتظار داشته باشیم که یکشنبه هفته آینده سامانه ای جوی وارد کشور شود که تا حدودی بتواند آلودگی را کم کند و کاهش دما را به همراه داشته باشد.
مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جوی گفت: دمای هوا در این هفته تغییر چندانی نخواهد داشت و بین دو تا سه درجه کم و زیاد می شود.
وی افزود: چون هوا تا حدودی گرم است بنابراین دوام پدیده وارونگی دما که در اوایل صبح رخ می دهد، زیاد نیست و معمولا در نهایت تا ساعت ۱۰ صبح از بین می رود اما از آنجا که حجم آلایندگی و تردد خودروها زیاد است و ثابت بودن هوا را هم داریم، آلودگی همچنان در هوای پایتخت باقی می ماند.

چند روزی است تهران به علت بروز اینورژن یا وارونگی دما با آلودگی هوا دست به گریبان است، بر این اساس کمیته اضطرار آلودگی در استانداری تعلیق زنگ ورزش در مدارس، گسترش محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد، توقف تردد اتوبوس های دودزای شرکت واحد در سطح شهر، تعطیلی معادن شن و ماسه تهران به مدت ۴۸ ساعت، برخورد با خودروها و موتور سیکلت های دودزا در سطح شهر، توقف فروش مجوز روزانه طرح ترافیک تا پایان شرایط اضطرار و توقف تردد خودروهای فاقد معاینه فنی برای روزهای یکشنبه و دوشنبه را تصویب کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شهردار تهران:
      به جای اینکه دنبال ریاست جمهوری سال اینده باشی به کارهای تهران رسیدگی کنید
      اتوبوس ها و کارخانه ها و فروش تراکم ب یحد و اندازه مخصوصا در غرب تهران که ورودی جریان هوای تهران هست همه بر عهده شما هست
      مردم باید رضایت داشته باشند از عملکرد شما که مدعی شرکت در انتخابات باشید وگرنه مانند گذشته فقط از اعتبار خود کمتر میکنید

    • بدون نام

      تعطیل کنید این مدارسو بابا. حداقل ما یه نفس بکشیم

    • بدون نام

      پارسال این جریانات آلودگی و جلسه و کمیته اضطرار و اینا ، اوسط آذر اتفاق افتاد ، وای به حالمون که امسال از اواخر آبان شروع شده

    • سین

      آقای روحانی کلیداتو وردار بیار چهارتا در و باز کن ملت دارن خفه میشن !

    • اشرف

      به نظر من یعنی چی دبستانیا تعطیل بهد دیگه بچه ها تیطیل نیستن چه فرقی بین ادم ها هست لطفا رسیدگی شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج