اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۲۸۹۶
۲۴ نظر
۵۰۰۶
۲۴ نظر
۵۰۰۶
پ

۷ روز بعد از مفقود شدن یک زن در جوی پاسداران

با وجود جستجو برای یافتن زن میانسالی که هفته گذشته داخل جوی آب پاسداران سقوط کرده بود، تلاش ها برای یافتن جسد این فرد تاکنون بی نتیجه مانده است.

خبرگزاری میزان: با وجود جستجو برای یافتن زن میانسالی که هفته گذشته داخل جوی آب پاسداران سقوط کرده بود، تلاش ها برای یافتن جسد این فرد تاکنون بی نتیجه مانده است.

دوشنبه هفته گذشته همزمان با بارش شدید باران در تهران، زن میانسالی برای آوردن فرزندانش از مدرسه به خیابان پاسداران می‌رود. این زن هنگام سوار کردن دو فرزندش متوجه می‌شود که کیف یکی از آنها داخل جوی پر از آب افتاده است. این مادر بعد از قراردادن کودکان در پیاده رو برای برداشتن کیف از داخل جوی اقدام می‌کند که یک لحظه لیز خورده و داخل جوی می‌افتد.

فرزندان این زن که شاهد این ماجرا بودند با کمک افراد حاضر در محل با آتش نشانی تماس گرفته و درخواست کمک می‌کنند. با حضور دو ایستگاه آتش نشانی جستجوها برای یافتن این زن آغاز می‌شود اما تا صبح به نتیجه نمی رسد.

یکی از بستگان این فرد صبح امروز در تماس با این خبرگزاری با بیان اینکه یک هفته از مفقود شدن مادر دو فرزند می‌گذرد، گفت: تمام کانال‌های شهری تهران را تا چرم شهر ورامین جستجو کردیم اما جسد این فرد هنوز پیدا نشده است. در چند روز گذشته آتش نشانی نیز همکاری گذشته را نکرده و فقط به پیاده روی در کنار نهرها می‌پردازد.

این فرد ادامه داد: از سازمان مدیریت بحران شهرداری درخواست کمک کردیم که آنها اعلام کردند چرا زودتر اقدام نکرده‌اید. ما می‌خواهیم جسد این مادر پیدا شود و به همین خاطر از همه مسئولان تقاضای کمک داریم. اگر هلال احمر نیز به کمک آتش نشانی بیاید شاید این فرد پیدا شود و غم خانواده اندکی کاهش یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فعلا شهردار ی مشغول کارهای دیگر هست بگذارید تابستان سال اینده بعد از انتخابات
      کارهای سخت و مسئولانه نخواهید لطفا

      پاسخ ها

      • سامان

        انصاف هم خوب چیزیه
        مسئولای شهرداری دیگه با جون مردم که شوخی ندارن
        چرا همه چیزو سیاسی میکنید !

    • بدون نام

      قالی باف حیا حیا

    • خودساخته

      سلام، اگر چه خود می دانم که حرفهای بنده را مزخرف و خنده‌دار میدانید!! ولی بخاطر رضای خدا و برطرف شدن این شوک سنگین بر خانواده این خانم و دیگر انسانهایی که درد و رنج دیگران را احساس میکنند! شاید راه گشا باشد؟؟ میشود که فکر کرد؟ احتمال داره هنگام آب بردن این خانم از آب بیرون اومده باشد و یک نفره اورا به بیمارستان و یاد منزل جهت مداوا برده باشد؟؟ آیا میشود به این گزینه فکر کرد؟؟ که شاید اینجوری باشد؟؟

      پاسخ ها

      • حامی

        چرا که نه ؟ اتفاقاً منم همین فکر رو کردم

    • علی خاسر

      خواهشا مزاحم شهردارمحترم وشورای شهرنشوید، بنده خداها گرفتارندومی خواهند برای زنده ها برنامه ریزی کنند،شماهاهم تلاش کنید فقط زنده بمانید.زنده،چون وقتی مردیم فایده ای برایشان نداریم،برای اینکه مرده هاحق رای دادن ندارند.اما برای پیدا کردن جسدان مادربهتراست بسیج مردمی تشکل شود،به امید مسئولین نباشید.

    • طوطی

      عجب کشوری داریم ما!!خدا به داد دل خانوادش برسه,

      یه خانم یه هفتس که افتاده تو جوی اب وناپدیدشده!!!!

      مسولین واسه پیداکردنش باهم تعارف میکنن!!!!!

    • پریسا

      خودساخته اتفاقا به اینم فکر کردیم.انشالله بحق فاطمه ی زهرا بحق قرآن همین چیزی شده باشه که شما میگین.بخدا جگرم کباب شد.خدایا تورو به مقدساتت قسم مرحمتی کن بزرگیتو نشون بده و کاری کن این خانوم زنده باشه.الهی آمین

    • باران

      تنها اتفاقی ک میتونه درد کوتاهی مسیولین شهرداری و شهرسازی و عدم همکاری بقی ارگانها برای ردیابی از روی تلفن شخص و دوربین مدار بسته رو تسکین ببخشه . فقط زنده بودنشه. من هم مث خودساخته امیدوارم ک زنده مونده باشه و بخاطر اسیب حادثه ب خانواده رجعت نکرده باشه

    • shahram

      خدا بهشون صبر بده ..

    • سینا یزد

      پریسا خانم این خانم مگه میشه بعد از چند روز زنده باشه جنازه اش شهرداری پیدا نکرده
      خدا صبری به خانواده اش عنایت کنه

    • بی نام

      انشاءالله که اینطورباشه پریساجان خدابه همه سلامتی بده وامیدوارم وازخدامیخوامبه خاطرفرزندانش هم که شده سالم وسلامت باشه

    • پریسا

      بی نام 21:21 ازت ممنونم بزرگوار و سینا از یزد حق با شماست ؛ 7 روز مدت کمی نیست ولی منظورم این بود خدای مهربونمون معجزه ای کنه. فقط یه معجزه میتونه این مادر رو نجات بده.انشالله خدا با معجزه ش دل همه مارو شاد کنه با زنده نگه داشتن این خانوم.خدایاااا خودت کمک کن

    • خودساخته

      سلام. حامی گرامی :خداوکیلی از روی ترحم و دلسوزی عرض بنده بیچاره را تأیید فرمودین یا اینکه؟ فکر همچین بی راهی نیست؟؟؟ چون اکثراً این خانم را مرده فرض میکنن،!! ببخشید چون تو خونه اینو گفتم دختر عمو ژاله دو سه تا توسری محکم زد تو سرم و گفت که مثل آدم فکر کن، بد ترکیب!! بلانسبت شما، شما ببخشید به بنده گفت!! برای این پرسیدم!!

    • ناشناس

      یعنی واقعا شهرداری نمیتونه در این مواقع که باران شدید میاد برای جلوگیری از این اتفاقا هر چند متری یک توری در جوی ها نصب کنه ! یا هر راهکار دیگه ای برای ایمن سازی جون مردم ... یا اینکه جون مردم ارزشی نداره چرا زحمت بدن به خودشون !

    • مهاجر

      این جاش جیگر آدمو میسوزونه که جلوی چشم بچه هاش افتاده توآب ان شالله که زنده باشه

    • مجید مقدم

      اولا که خدارحمتش کنه
      دوما یعنی انقد کانالای شهراری نا امنه که همچین اتفاقی بیفته؟
      سوما حالا گیرم که جنازه پیدا بشه یا نشه فرقی داره؟
      چهارما مامورای شهرداری و هلال احمر و آتش نشانی کار خاصی نمیتونن بکنن .احتمالا جسد الان یجا تو فاضلابه

    • هانیه

      بی نام ۱۳:۰۶ و علی خاسر حق با شماست آدمیت مرده گرچه آدم زنده است خدا کنه کسی نجاتش داده باشه

    • نوشین

      یعنی کی پیدامیشه قرن 25

    • بدون نام

      جناب خودساخته همه پدیده های عالم ممکن الحدوث هستند انچه شما اشاره کردید چه بسا اتفاق افتاده باشد الله اعلم

    • خودساخته

      سلام :پریسا جون و کاربر محترم 18:45 به حق مقدسات عالم هستی و آبروی اونهایی که در پیش خداوند بزرگ و بی همتا و رحمان و رحیم، این عرض بنده را که از اعماق قلبم سرچشمه گرفته، این خانم را پروردگار نظری انداخته باشه و سلامتی و زنده بودن اون را بهتر عموم مردمی اطلاع بدن، عهد کرده ام این حقیر ناچیزی قربونی کنم تا حق و حقیقت حتی در این حالات بارقه امید بندد و عمومی را از شادی اشک بار کند، از لطف و کرم خداوند غافل نباشیم، خدایا درد همه درمندان را دوا حاجت حاجتمندان روا داشته بیماران را شفا وآرزوی همه این مورد بخصوص را مثل دین وام داران عط فرما آمین. ببخشید دوستان با تایید عرض بنده توسط چند نفر از عزیزان این بار دختر عمو ژاله، تو سری نزد ولی از چشمش خوندم اون هم به زنده ماندن و کار خداوند بزرگ اعتقاد داشت و امیدوار بود، خدایا امید دختر عمو ژاله را نا امید نفرما، آمین،

    • دراكولا تا به تا

      مجيد مقدم عزيز، پيدا شدن جسد شايد براي من و شما فرقي نداشته باشه ولي براي خانوادش خيلي مهمه. دوران غم از دست دادن يكي با مراسم خاك سپاري خيلي راحت تر تحمل ميشه. همون طور كه بعضي از دوستان اميدوارند اين خانم زنده باشه، خانواده اش تا جسد رو نبينند نميتونند مراحل سوگواري رو طي كنند. يه بارون با بي تدبيري مسئولين جان يك مادر رو گرفت، اميدوارم با پيدا كردن جسد يا خبر دادن از حال مادر باعث ارامش خانوادش بشند

    • بدون نام

      تا کنون هیچ اظهار نظر رسمی در خصوص ای نشده است.حتی تداویل نهادها برای پیشگیری از حوادث مشابه نیز اعلام نشده است

    • شاعری

      در جامعه ای زندگی میکنیم که به رغم شلوغی و ازدحام جمعیت فراموش کده ای است که نبودنت را هیچ نمی فهمند.بانوی میانسال.ای که از میان ما به حادثه ای جزیی برفتی هنوز جویبار کوچک شهر ما عطر وجودت را با خود دارد و گل و لایش را در بسترش ولی دیگر یادی از تو اذهان ما و خبری از تو در رسانه ها نیست.هر کجا هستی دست حق نگهدارت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج