adexo3
۴۲۲۹۷
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

ابهام در انتشار آلبوم «سیزده» چاوشی

سه روزی هست که محسن چاوشی در اقدامی عجیب، تیزر و پوستر آلبوم جدیدش را روی صفحه شخصی خود منتشر کرده، اقدامی که گفته می شود با خشم تهیه کننده آلبوم روبراه شده و در روزهای گذشته تنش بین این دو آرام آرام در حال رسانه ای شدن است.

ابهام در انتشار آلبوم «سیزده» چاوشی

تماشا: سه روزی هست که محسن چاوشی در اقدامی عجیب، تیزر و پوستر آلبوم جدیدش را روی صفحه شخصی خود منتشر کرده، اقدامی که گفته می شود با خشم تهیه کننده آلبوم روبراه شده و در روزهای گذشته تنش بین این دو آرام آرام در حال رسانه ای شدن است.

چاوشی در گفت و گوهایی کوتاه هرگونه رفتار غیرحرفه ای در تبلیغ برای آلبوم جدیدش را انکار می کند و اعتقاد دارد رفتاری خارج از چارچوب انجام نداده و از سوی دیگر «مسعود دهقان» که در اکثر مواقع به راحتی پاسخگوی اصحاب رسانه ها بود، این روزها از دسترس خارج شده و امکان برقراری ارتباط با او وجود ندارد. همین رفتارها و واکنش ها، گمانه زنی درباره اختلافات درونی این دو و ابهام در انتشار آلبوم جدید محسن چاوشی را چند برابر کرده است.

ابهام در انتشار آلبوم «سیزده» چاوشی

در این بین آگهی های تبلیغاتی آلبوم «من خود آن سیزده ام» که قرار بود از دیروز در رسانه ها منتشر شوند، بنا بر دلایل نامعلوم و از سوی تهیه کننده این اثر متوقف شده اند و خود چاوشی هم از دلیل عدم انتشار آنها اظهار بی اطلاعی می کند.

این خواننده ظهر دیروز روی صفحه شخصی اش نوشت: «من چه کردم که این چنین بی اعتبارم می کنی؟» و همین جمله کافی بود تا حمله طرفداران دو آتشه این خواننده در »fan page» های چاوشی به تهیه کننده این آلبوم شروع شود اما نکته اصلی این اتفاق این است که مخالفان چاوشی، شروع و ادامه این جریان و حرف و حدیث ها را نوعی بازی تبلیغاتی عنوان کرده اند تا با این روش بتوانند با ایجاد سر و صدای بیشتر، نام آلبوم را بیشتر سر زبان ها بیندازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهار

      در پی درج خبری در روزنامه تماشا مبنی بر انتشار تیزر و پوستر آلبوم من خود ان سیزدهم توسط محسن چاوشی بدون اجازه تهیه کننده مواردی را به اطلاع شما می رسانیم .

      محسن چاوشی ، هیچ گونه فعالیت غیر حرفه ای و خارج از چارچوب انجام نداده است ، تیزر این آلبوم برای اولین بار بدون اطلاع محسن چاوشی منتشر شد که پس از اطلاع از این انتشار به خواست محسن چاوشی به سرعت بر روی سایت های شخصی وی قرار گرفت تا مخاطبان نیز بیننده تیزر این آلبوم باشند . تهیه کننده آلبوم امور تبلیغاتی را بدون اطلاع محسن چاوشی انجام داد و سایت های رسمی در آخرین لحظات نسبت به انتشار تیزر اقدام کردند .

      باز هم به اطلاع شما می رسانیم ، انتشار تیزر آلبوم بدون اطلاع محسن چاوشی صورت گرفت و تا کنون هیچ فعالیت غیر حرفه ای در مورد تبلیغات آلبوم از سوی محسن چاوشی صورت نگرفته است .

      در مورد تاریخ انتشار آلبوم من خود ان سیزدهم نیز اطلاع رسانی به تهیه کننده اثر واگذار شده است
      منبع: صفحه شخصی محسن چاوشی

    • علی

      بابا تو را خدا دست از سر سلطان و طرفداراش بردارید،این همه وقته منتظر آلبوم بودیم بازم منتظر مونیم.ی مشت حرفای دروغ هر بار در مورد سلطان میزنن بعدا سریع تکذیب میشه خوب آخه چرا؟
      ینی از اسم سلطان نون درآوردن اینقدر واجبه که کمر بستیدواسه بی اعتبار کردنش؟!
      نکنید تو را خدا....
      سلطان عاشقتیم،تا ابد هم پشتتیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج