adexo3
۴۲۳۱۲۸
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

در اسرائیل اظهارنظر درباره «ترامپ» ممنوع شد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه هفتگی کابینه این رژیم از وزرایش خواست هیچ اظهارنظری درباره سیاست‌های دولت جدید آمریکا در قبال اسرائیل نداشته باشند و اجازه دهند دولت جدید، سیاست‌هایش را از طریق کانال‌های محرمانه آشکار کند.

خبرگزاری فارس: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور منتخب آمریکا توافق کرده در سریعترین زمان ممکن دیداری تشکیل دهند تا در آن درباره مهم‌ترین موضوعات در جدول کار میان آمریکا و رژیم صهیونیستی صحبت کنند.

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، نتانیاهو در ادامه و در جلسه هفتگی کابینه این رژیم، از تمامی وزرا و اعضای کنست (پارلمان) خواست از از هرگونه اظهارنظری درباره پیش‌بینی‌هایشان در قبال سیاست دولت جدید آمریکا در قبال اسرائیل به رسانه‌های رسمی خودداری کنند تا این امکان برای دولت آمریکا به وجود آید که سیاست‌هایش را از طریق کانال‌های تابع و محرمانه در قبال اسرائیل نشان دهد.

وی گفت: در هفته گذشته با ترامپ صحبت کردم و وی از دوستی عمیق خود با اسرائیل گفت. در طول سال‌های گذشته با درایت ، روابط با آمریکا را اداره کردیم و در طول سال‌های آینده هم همین کار را خواهیم کرد.

پیشتر روزنامه «اسرائیل الیوم» نوشته بود ترامپ در پیامی از احترام خود نسبت به اسرائیل سخن گفته و افزوده است: اسرائیل و آمریکا در بسیاری از ارزش‌های مشترک شریک هستند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این جلسه از قانون چالش برانگیز ممنوعیت پخش اذان از طریق بلندگو در قدس اشغالی نیز دفاع کرد؛ قانونی که با مخالف شدید فلسطینی‌ها روبرو شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بر ترامپ ناتانیاهو کلینتون ملک سلمان بن سلمان شاه اردن لعنننننننتتت

    • علی

      شما که به همه وهمه لعنت میگید

    • بدون نام

      واجتنبوا الطاغوت باید از طواغیت دوری کرد وبا انها جنگید طاغوت امروز دجال اکبر امریکا واعراب منطقه اند وصهیونیستها وبه عبارتی سفیانیهای اخر الزمانند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج