۴۲۳۵۲۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

«خندوانه» تغییر فاحشی نخواهد داشت

علی احمدی؛ تهیه‌کننده برنامه «خندوانه» با اشاره دکور سری جدید این برنامه به ما گفت: دکور سری جدید برنامه «خندوانه» قطعا تغییر و تعداد تماشاچی تقلیل پیدا می‌کند و سری چهارم مطابق فصل دوم می‌شود.

روزنامه صبا: علی احمدی؛ تهیه‌کننده برنامه «خندوانه» با اشاره دکور سری جدید این برنامه به ما گفت: دکور سری جدید برنامه «خندوانه» قطعا تغییر و تعداد تماشاچی تقلیل پیدا می‌کند و سری چهارم مطابق فصل دوم می‌شود. ما در سری جدید میزبان ۱۵۰نفر خواهیم بود که این تعداد در شب‌های عید و شب‌های ویژه تا ۵۰ -۶۰ نفر دیگر افزایش می‌یابد. همواره پذیرش این ۵۰۰ نفر برای ما دشواری‌هایی داشت که اجازه کار کردن به ما و عوامل را نمی‌داد، حتی خود تماشاگر حدود سه‌ساعت معطل و درنهایت خسته می‌شد، از این‌رو تصمیم گرفتیم که ظرفیت را کمتر کنیم. ضمن این‌که کار دکور ما زیر نظر مدیر هنری «خندوانه» بهراد جوانبخت انجام می‌شود.
احمدی با بیان نوآوری‌ها در زمینه لباهنگ و استندآپ‌کمدی گفت: تصمیم ما بر این است که بخش لباهنگ را مردمی کنیم و در حوزه استندآپ‌کمدی نیز باید بگویم که «خندوانه» تولیدکننده استندآپ‌کمدی نیست، ما با کسانی که ظرفیت و توانایی این کار را دارند هماهنگ می‌کنیم و آن‌ها را به نویسنده معرفی می‌کنیم. اصولا ظرفیت استندآپ‌کمدی در حوزه سینما و تلویزیونی ما محدود است. البته یک‌سری چهره جوان هستند که می‌توان آن‌ها را به این حوزه جذب کرد. ما بیرون از برنامه «خندوانه» تدابیری اندیشیده‌ایم که بتوانیم این چهره‌ها را شناسایی کنیم. اما فعلا قصدی راجع به لباهنگ نداریم.

این تهیه‌کننده در ادامه از تغییرات احتمالی در «خندوانه» گفت: ما اگر بخواهیم ظرفیت جدیدی را به خودمان اضافه کنیم در یک چهارچوب معین و به‌شکل قائده‌مند این کار را می‌کنیم. فعلا با همین ظرفیت شروع می‌کنیم تا ببینیم چه می‌شود. اصولا ما به تفاوت فاحش اعتقادی نداریم. برنامه‌های معتبری که در سطح دنیا سالیان سال ادامه پیدا می‌کنند تفاوت فاحشی ندارند و با یک فضا و چارچوب مشخص پیش می‌‎روند و ما هم سعی می‌کنیم که چارچوبمان را حفظ کنیم، البته سعی می‌کنیم نوآوری‌هایی داشت باشیم. ما باید ابتدا به تعامل با مخاطب برسیم بعد آن چیزهایی که مخاطب از ما انتظار دارد را ارایه می‌کنیم.

وی درباره حواشی به وجود آمده مبنی بر پررنگ شدن اسپانسر این برنامه گفت: من اسم این اتفاق را حاشیه نمی‌گذارم. وقتی با دیدن یک برنامه به‌دنبال یک فضای شاد و مفرح هستیم فکر کردن به حواشی آزارمان می‌دهد، درمورد اسپانسر هم همین طور است. رسانه باید حد و اندازه را برای اسپانسر رعایت کند. ولی به‌دلیل این‌که رسانه در وضعیت مالی‌اش تحت فشار است، سعی می‌کند جایی که ظرفیتی وجود دارد از آن ظرفیت استفاده کند. ما با شبکه تدابیری اندیشیده‌ایم که فضا برای اسپانسر محدود و مشخص شود. فصل چهارم «خندوانه» بعد از ماه صفر شروع و تا ۱۳فروردین ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا کنه جناب خان هم داشته باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج