۴۲۳۸۰۵
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

مرز مهران باز است

دبیر کمیته حمل‌ونقل ستاد اربعین با اشاره به ترافیک سنگین در اطراف مرز مهران، گفت: تصاویر دریافتی از دوربین‌های مداربسته حاکی از ادامه عبور و مرور در مرز مهران است.

خبرگزاری فارس: به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدجواد عطرچیان با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر بسته شدن مرز مهران، اظهار داشت: اگر چه خبرهایی درباره بسته بودن مرز مهران منتشر شده است‌ اما تصاویر دوربین‌های مداربسته مستقر در نقطه صفر مرزی مهران، نشان می‌دهد که عبور و مرور ادامه دارد و همه گیت‌های عبوری این مرز فعال است.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیمات ستاد مرکزی اربعین به علت ترافیک سنگین در اطراف مرز مهران، از زائران اربعین حسینی که در شهرهای اطراف مهران به سر می‌برند درخواست شده است که به مرز‌های چذابه و شلمچه ‌مراجعه کنند.

مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری بیان کرد: تردد در مرز مهران ادامه دارد اما با این ‌وجود زائران تهرانی، مناطق شمالی و شمال غرب می‌توانند به علت شلوغی مرز مهران، از پایانه‌های شلمچه و چذابه تردد کنند.

دبیر کمیته حمل‌ونقل ستاد اربعین افزود: با توجه به ترافیک سنگین روزهای گذشته در مرز مهران، از روز شنبه ۲۲ آبان‌ماه‌ امکان مراجعت زائران اربعین مناطق شمال، شمال غربی و تهران از مرز مهران فراهم‌ شده است.

بنابراین گزارش پیش‌ از این بر اساس مصوبه شورای اربعین حسینی و ستاد مرکزی قرارگاه اربعین، تردد زائران از استان‌ها تقسیم‌بندی شده بود و زائران ۱۶ استان آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی، کرمانشاه، گیلان، مازندران، گلستان، لرستان و ایلام باید از مرز مهران عبور می‌کردند، همچنین مقرر شد زائران استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، یزد، سمنان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و خوزستان از مرز چذابه و اتباع خارجی و ۹ استان فارس، کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی، اصفهان هم‌ برای زیارت کربلا در ایام اربعین، از مرز شلمچه تردد کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استاندار مروارید با اعوان و انصارش میترسیدنذ که مرز چیلات دهلران باز بشه و با گشایش مرز چیلات دهلران مخالف کردن حالا هم باید مسولیت هر نوع پیشامد رو به گردن بگیرن

    • هلددزث

      عالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج