۴۲۴۱۷۵
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

آلودگی هوا تا روز جمعه ادامه دارد

امروز سیزدهمین روزی است که هوای تهران در فصل پاییز در شرایط ناسالم قرار گرفته است و به گفته معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران این شرایط تا جمعه ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران از استمرار آلودگی هوای تهران تا روز جمعه خبر داد.
محمد رستگاری گفت: امروز سیزدهمین روز در فصل پاییز و هفتمین روز متوالی است که پایتخت نشینان در هوای آلوده نفس می‌کشند، با اینکه در روزهای اخیر بازهم مسکن‌های موقتی مانند تعطیلی مدارس به کار گرفته شد و امروز برای دومین روز مدارس در مقطع ابتدایی، پیش دبستانی‌ها و مهدهای کودک تعطیل بودند اما همچنان وضعیت هوا در شرایط ناسالم قرار دارد.

بر اساس آخرین اطلاعات ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای سطح شهر در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۸ صبح امروز میزان ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون بر روی عدد ۱۴۵ قرار دارد که همچنان فراتر از حد مجاز است و نشان‌دهنده شرایط ناسالم برای تمام گروه‌های سنی است.

محمد رستگاری معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران در گفت‌وگویی اعلام کرد که هر چند بر اساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی طی امروز و روزهای آینده وزش باد خواهیم داشت اما شدت وزش باد به گونه‌ای نیست که بتواند حجم آلودگی‌ها را به یک‌باره از بین ببرد بلکه تنها از میزان غلظت آلاینده‌ها کاسته می‌شود، با این شرایط آلودگی هوا تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Roham Rakh

      به نظر من باید روز ۴ شنبه را هم تعطیل کنند.

    • بدون نام

      سلام . لطفا از فروش ارم طرح طرافیک تا دوماه خود داری کنید . بعضی از ماشیینها ارم می خر ند و در منطقه طرح شروع به مسافر کشی میکنند.

    • ناصر

      وقتي كه مسولان از توريستها معذرت خواهي مي كنند به جاي اينكه به فكر مردمشان باشند وضعيت به همين صورت خواهد بود و از طرفي فروش طرح رو اگر قطع كنند اين عاليجنابان راننده تاكسي سبز و زرد پوش كجا بايستند با همكارانشان گپ بزنند و مسافرهاي بخت برگشته رو كي در سطح شهر جابجا كنه؟ ببينيد چند درصد تاكسي ها كار مي كنند دور ميدونها ايستادند به صورت دوبل و سوبل و دارن گل مي گن و گل مي شنون و فقط ترافيك درست مي كنند

    • محمد

      تعطیلی فکر کلیدی است وقتی هوا انقدر الوده است ولی اگه مسئولین دقت نمایند با تعطیلی مدارس ابتدایی الودگی همش تا4درصد میاد پایین به نظرم چون فردا هم چهارشنبه است اگه بیاین کلیه مدارس را تعطیل کنیدالودگی از مرز هشدار میاد پایین و در روز پنجشنبه هم که چون طرح بر جا است مردم تا یه ساعتی نمیان بیرون این میشود که الودگی از بین میرود.بعد یه سوال که پیش میاد کدام دکتر متخصص ریه گفته این هوا برای دبیرستانی ها ضرر نداره.شما بیاین یه روز تو همین الودگی به مدارس سر بزنید میبینید. دانش اموزان خیلی بی حال و معلمان هم که بی حال میشوند. این الودگی سر گیجه.بی حالی...می اورد.پس به فکر دبیرستانی ها هم باشی.

      خیلی ممنون از مسئولین اگر به فکر مردان اینده مملکت باشند.

    • محمد

      از نظر من چارشنبه رو تعطیل بکنند

    • سین

      ... نفس مردم هیچ اهمیتی برا این مسئولین نداره! مطمئنا همین الانش ی عده ازین مسئولین، تو فکر سواستفاده شخصی ازاین شرایطن!

    • بی نام

      به نظر من وهمه باید ابرها را بارور کرد تا باران بیا تا باران نیاد خبری از هوای سالم نیست

    • بدون نام

      نياز به گزارش نيست . مردم خودشون كارشناس شدن. راه حل بدهيد.

    • بدون نام

      خوش به حالشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج