۴۲۴۲۷۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قابلیت مکالمه تصویری به واتس اپ اضافه شد

امروز شرکت واتس اپ به طور رسمی پشتیبانی از ارتباط ویدیویی را برای صدها میلیون کاربر خود ارائه کرد. حال تمامی استفاده کنندگان از این اپ پیام رسان می توانند با دریافت آخرین به روز رسانی، از این ویژگی استفاده نمایند.

وب سایت دیجیاتو - حمید مقدسی: چندی پیش خبردار شدید که نسخه بتای اپلیکیشن واتس اپ به قابلیت مکالمه تصویری مجهز شد. امروز این شرکت به طور رسمی پشتیبانی از ارتباط ویدیویی را برای صدها میلیون کاربر خود ارائه کرد. حال تمامی استفاده کنندگان از این اپ پیام رسان می توانند با دریافت آخرین به روز رسانی، از این ویژگی استفاده نمایند.
قابلیت مکالمه تصویری به واتس اپ اضافه شد

گفتنیست رابط کاربری واتس اپ برای مکالمه تصویری چندان تفاوتی با دیگر نمونه ها از جمله فیس تایم، اسکایپ، فیسبوک مسنجر و Duo ندارد، و صرفاً چهره دو طرف گفتگو و چند گزینه کنترلی برای تغییر وضعیت پنجره یا فعالسازی دوربین پشتی در آن تعبیه شده.

قابلیت مکالمه تصویری به واتس اپ اضافه شد

با این حال، جالب است که افزودن این قابلیت کاربردی به واتس اپ بیش از ۷ سال به طول انجامید، نکته ای که رویکرد محتاطانه این کمپانی در توسعه اپلیکیشن را نشان می دهد. برنامه پیام رسان مورد بحث در سال ۲۰۰۹ عرضه شد، اما چت گروهی دو سال بعد به آن راه پیدا کرد، و چهار سال بعد نیز به تماس صوتی مجهز گشت.

به هر صورت سال ۲۰۱۶ را می توان دوران پرباری برای واتس اپ به شمار آورد، شرکتی که در سال ۲۰۱۴ به مبلغ ۲۲ میلیارد دلار توسط فیسبوک خریداری شد. در سال جاری شاهد عرضه نرم افزار دسکتاپ، رمزنگاری دوسویه پیام ها، و توانایی نوشتن یا ترسیم روی عکس ها بودیم.

قابلیت مکالمه تصویری به واتس اپ اضافه شد

این کمپانی قصد دارد داده های ارتباطی کاربران را با محتوای فیسبوک ترکیب نماید تا بالاخره پلتفرم گفتگوی رایگان را به کسب و کاری سودآور بدل کند، اما اتحادیه اروپا با این موضوع شدیداً مخالف هستند.

به هر حال می توان اضافه شدن این قابلیت سودمند به واتس اپ را اقدامی مثبت در نظر گرفت، هرچند به نظر می رسد رقابت شدید در این حوزه باعث شده تا آنها به چنین کاری دست بزنند، ضمن اینکه بخش قابل توجهی از کاربران میلیاردی واتس اپ به اینترنت پرسرعت برای برقراری ارتباط تصویری دسترسی ندارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج