۴۲۴۲۹۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گوگل به خودرو هوشمند خود دور دو فرمان یاد داد

هر ماه، گوگل گزارشی مربوط به خودرو هوشمند خود انتشار میدهد و دنبال کنندگان خود را از آخرین اخبار و اطلاعیه های خویش مطلع می سازد. این ماه ، گوگل در مورد دور زدن ماشین هوشمند خود در سه مرحله پی در پی ( یا در اصطلاح رانندگی : دور دو فرمان ) گزارش تهیه کرد.

وب سایت تک فارس: گوگل تاکنون همه چیز را تحت پوشش قرار نداده است و فکر خیلی جاها را نکرده است ، ولی به سطح نسبی خوبی رسیده است!
گوگل به خودرو هوشمند خود دور دو فرمان یاد داد

هر ماه، گوگل گزارشی مربوط به خودرو هوشمند خود انتشار میدهد و دنبال کنندگان خود را از آخرین اخبار و اطلاعیه های خویش مطلع می سازد. این ماه ، گوگل در مورد دور زدن ماشین هوشمند خود در سه مرحله پی در پی ( یا در اصطلاح رانندگی : دور دو فرمان ) گزارش تهیه کرد.

دور دو فرمان ، یک هنر به حساب می آید.مخصوصا در جاده ها و تنگنا هایی که ممکن است به جای ۲ فرمان ، از ۷ و یا ۸ فرمان برای یک دور استفاده شود.

ماشین متکی به خودِ گوگل ، این امکان را برای انسال ها مهیا میکند که با استفاده از دوربین ۳۶۰ درجه ی متصل شده در خودرو و نمایش لحظه ای محاسبات انجام شده توسط ماشین ، چگونگی انجام این فرایند را مشاهده کنند(البته بدونِ کوچکترین خطا). خودروی هوشمند گوگل به صورتی آموزش و برنامه نویسی شده است که بتواند اشیاء ،سطل های زباله، و همچنین خودرو های پارک شده در حاشیه و کناره خیابان ها را شناسایی کند و با تطبیق تمامی فاصله ها به انجام دور دو فرمان ( Three-point Turn ) بپردازد. گوگل مدعی شده است که خودرویش هفته ای، بیش از ۱۰۰۰ تمرین برای انجام این کار انجام داده است.

یک کامپیوتر بهترین راه ممکن برای انجام دور زدن را انتخاب میکند ، که ممکن است انجام این محاسبات و تخمین اندازه های مناسب کمی عجیب بنظر برسد ، به همین دلیل گوگل خودروی هوشمندش را به گونه ای طراحی و برنامه نویسی کرده است که این کار را طوری انجام دهد که ازش انتظار می رود. این کار کمی کند است اما آرامش خاطر زیادی برای سرنشینان خودرو به همراه می آورد.

گوگل در حال حاضر ، بر روی ۲۴ عدد خودروی لکسوس آر ایکس و همچنین ۴ نوع از اتومبیل های گامدراپ استایل (Gumdrop Style Car ) در ۴ ایالتِ واشنگتن ، کالیفرنیا ، آریزونا و تگزاس کار میکند. تابحال ، خودرو های گوگل، ۲٫۲ میلیون مایل در حالت خودکار پیموده اند که به طور میانگین حدودا ۲۵۰۰۰ مایل در هفته، مسافت طی شده توسط هر خودرو است.

گوگل ، به صورت ماهانه گزارشی از تصادفات رخ داده در مورد این خودرو ها منتشر میکند. ماه گذشته یک تصادف رخ داد . در این تصادف یک راننده طبیعی (انسان) به ماشین گوگل (از پشت) برخورد کرد.خودروی گوگل آسیب چندانی ندید. فقط صندق عقب ماشین دچار آسیب دیدگی ای سطحی شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج