اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۴۴۳۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

مطهری: مشکل پدیده با جلسه حل نمی شود

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمامی ابعاد مساله پدیده شاندیز قابل بررسی است گفت: تا زمانی که سهامداران پول دریافت نکنند فایده ای ندارد.

خبرگزاری ایسنا: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمامی ابعاد مساله پدیده شاندیز قابل بررسی است گفت: تا زمانی که سهامداران پول دریافت نکنند فایده ای ندارد.

علی مطهری پس از رای گیری سوال از وزیر کشور طی سخنانی اظهار کرد: قطعا مقصر اصلی وزیر نیست، بحث این است که مشکل عمومی در کشور داریم. این گونه اتفاقات رخ می دهد مانند پدیده شاندیز، ثامن الحجج و پردیسبان، اما صحبت این است که چرا مجوزهای اولیه صادر می شود.

نائب رئیس مجلس افزود: واگذاری سهام در حالی که مجوز نداشته چه معنی دارد؟ تبلیغ صدا و سیما برای چیست؟ آیا به صرف دریافت پول می‌توان تبلیغ کرد؟

وی افزود: ۱۲۰ هزار خانواده درگیر این مضوع هستند خود را جای آنها بگذاریم تا مساله ای امنیتی نشود به آن ورود پیدا نمی کنیم، آیا ورود قوه قضائیه در آن شرایط درست بود؟

مطری خاطر نشان کرد: همه اینها قابل بررسی است. بنده نمی خواهم دفاع کنم، می گویید ۳۰۰ جلسه برگزار شده تا زمانی که سهامداران پول دریافت نکنند فایده‌ای ندارد.

در این هنگام ابتدا رحمانی فضلی وزیر کشور گفت که ما قولی نمی دهیم و سپس در جایگاه قرار گرفت تا توضیحی دهد اما مطهری که ریاست جلسه را بر عهده داشت میکروفون وی را باز نکرد و گفت که طبق آئین نامه وقت شما به پایان رسیده است و نهایتا نائب رئیس مجلس از طرف وزیر کشور گفت که تمامی مصوبات در این زمینه در حال اجراست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اشراقی گلپایگانی

      جناب دکتر مطهری فرمودند که قطعا وزیر کشور مقصر نیست بنده هم با ایشان هم نظرهستم که شروع مشکل پدیده ازدولت قبل شروع شده واقای رحمانی فضلی انموقع وزیر نبودند ولی الان ایشان باید جوابگوی مشکلی باشد که خودش هیچ نقشی دران نداشته ونماینده سوال کننده هم اعلام کرد که از صحبتهای وزیر قانع نشدم (البته بنده تمام صحبتهای نماینده ووزیر را مستقیم ازرادیو گوش میکردم) ومجلس هم جواب وزیر را قانع کننده ندانست. حالا برای بنده ابهامی پیش امده که چطورمیشود مشکلی که مقصرش افراددیگری بودند ولی ایشان درحال برطرف کردن مشکل است چراایشان باید کارت زردش رابگیرد واقای مطهری هم میگوید وزیر اصلا مقصر دراین مشکل نیست پس چرا اقای نماینده سوال کننده که به خوبی وبهترازبنده میداند که وزیر فعلی کوچکترین دخل وتصرفی دراین داستان نداشته اعلام میکند قانع نشدم ووزیر هم کارت زرد میگیرد بنده به عنوان یک شهروند واقعا دلم برای وزیر کشور که یک کارت زرد الکی دریافت کرد سوخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج