adexo3
۴۲۴۶۹۷
۴۰ نظر
۵۰۰۴
۴۰ نظر
۵۰۰۴
پ

زن باهوش، پلیس را به دزدان «پورشه» رساند

هوشیاری یک زن برای شناسایی صاحب «پورشه» پارک شده در پارکینگ مجتمع مسکونی‌شان، پلیس را به دزد حرفه‌ای رساند.

روزنامه ایران: هوشیاری یک زن برای شناسایی صاحب «پورشه» پارک شده در پارکینگ مجتمع مسکونی‌شان، پلیس را به دزد حرفه‌ای رساند.
هفته گذشته مرد جوانی در تماس با پلیس از سرقت مسلحانه خودروی پورشه‌اش خبر داد.او به مأموران کلانتری ۱۰۱ تجریش گفت: چندی قبل با دختر جوانی عقد کردم و بزودی باید عروسی می کردیم. به‌همین دلیل به‌دنبال خانه‌ای اجاره‌ای در شمال تهران بودیم.
دیروز عصر با همسرم به چند بنگاه سرزدیم و آخر شب او را به خانه پدرش رساندم و خودم هم چند دقیقه‌ای خانه پدرزنم ماندم. اما هنگام خروج و در حالی که پشت فرمان نشسته بودم شیشه پنجره با صدای مهیبی شکست و خرده‌شیشه‌ها داخل ماشین ریخت در حالی که وحشتزده بودم مرد جوانی که کلت در دست داشت با تهدید مرا از ماشین پیاده کرد و خودروام را به سرقت برد.
هنوز مات و مبهوت به دور شدن خودرویم نگاه می‌کردم که یک پراید دودی نیز که به‌نظرم همدست سارق بود به‌دنبال‌اش با سرعت دور شد.
با شکایت مرد جوان تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان پورشه، با دستور قاضی «موسوی» - دادیار شعبه اول دادسرای ویژه سرقت تهران- آغاز شد.در حالی که کارآگاهان پلیس در جست‌وجوی دزدان بودند صاحب خودرو به مأموران مراجعه کرد و مدعی شد که مرد ناشناسی با او تماس گرفته و مدعی شده که حاضر است در ازای دریافت پول خودرو را به او باز گرداند. اما آنها تا امروز در محل قرار حاضر نشده‌اند.در حالی که هیچ سرنخی از دزدان در دست نبود، زن جوانی با پلیس تماس گرفت و از وجود خودروی مشکوکی در پارکینگ مجتمع مسکونی‌شان خبر داد.
به‌دنبال این تماس، بلافاصله مأموران راهی مجتمع مسکونی شده و پس از بررسی شماره پلاک مشخص شد که خودرو داخل پارکینگ همان پورشه‌ای است که چند روز قبل سرقت شده است.
با کشف خودروی سرقتی، کارآگاهان دریافتند خودروی پورشه چند روز قبل توسط داماد یکی از ساکنان مجتمع به پارکینگ منتقل شده است.بدین‌ترتیب «احسان» بازداشت شد و صاحب خودرو نیز بلافاصله دزد مسلح را شناسایی کرد.احسان، دیروز زمانی که در مقابل دادیار موسوی ایستاد به سرقت مسلحانه خودروی مدل بالا اعتراف کرد. او گفت: مدتی قبل با یکی از دوستانم سوار بر خودروی پرایدم در خیابان پرسه می‌زدیم که چشم‌‌مان به خودروی پورشه افتاد و تصمیم گرفتیم آن را سرقت کنیم.
با اسلحه‌ای که دوستم به‌عنوان امانت نزد من گذاشته بود ماشین را سرقت کرده و چند روزی به شمال رفتیم. پس از تفریح و مسافرت به تهران برگشتیم و تصمیم گرفتیم ماشین را به‌فروش برسانیم. اول با خودمان گفتیم که ماشین را به صاحبش بفروشیم. چند بار هم با او قرار گذاشتیم. اما بعداز مدتی به نتیجه رسیدیم که آن را به دیگران بفروشیم پول بیشتری به جیب می‌زنیم. به‌همین خاطر ماشین را به پارکینگ خانه پدرزنم بردم تا سر فرصت مشتری خوبی برایش پیدا کنم که دستگیر شدم.

به‌دنبال اعتراف‌های مرد جوان همدست او نیز بازداشت شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • از رامسر

      اسلحه از کجا اومد،زنش وپدرزنش نگفتن این ماشین جریانش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      آفرین بر شما،فقط ماشین های مدل بالا را بدزدید نکنه پراید آدمهای بیچاره را ببرید.مرگ بر پورشه سوار.

      پاسخ ها

      • سهراب

        من خودم ماشین ندارم ولی دزدی کار نادرستی خیلی بده

    • خودساخته

      سلام، از زمانهای قدبم اطلاع درستی در این مورد ندارم اما به یقین اعتقاد دارم که خانم های محترم در خصوص فکر کردن و به نتیجه مطلوب رسبدن از آقایون محترم پیشترند، این تیزهوشی و قدرت تخیل احتمال می رود از دغدغه کمی که در وجود آنان هست سرچشمه می‌گیرد و براین برخی مفید و برای عده‌ای مضر و آسیب رسان است،

    • بدون نام

      بهتر بود بكين زن فضول:))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا نمیئونم چرا بهت منفی دادن. ولی منم میخواستم همینو بگم.زنه ازون فضولا بوده. انقد بدم میاد همچین همسایه ای داشته باشم.. بیوه ها رو زیر نظر میگیرن. گوشاشونو برا شنیدن دعواهای خانوادگی تیز میکنن. اینم که فقط حدس نزده برداشته به پلیس زنگم زده. نمیدونم بعد از لو دادن داماد همسایه اش الان چطوری میخواد باهاش چش تو چش شه. .

    • خودساخته

      سلام خانمها با هوشند با توجه به خواست عزیزان بنده قصد داشتم خانواده ام متوجه بشن که چه حالی دارم،!! دیگه با نظر شما احترام میگذارم و از زندگی خود نمیگم!!

    • طوطی

      خدا روشکر خانما در یک سری موارد خاص خیلی از اقایون باهوشتر هستند ودقت بیشتری دارند ،باتشکر از خانمی که اینقدر دقت داشته و اون سارقین رو لو داده,(اصلا به پای فضول بودنش نزاریم ،چون لطف بزرگی کرده )خداوند حفظش کنه!!!

    • سهیلا

      طرف پورشه سواره بعد دنبال خونه اجاره ای تو شمال شهر تهرانه؟

    • fafa

      این مرفه نشینان بی درد چه شانسی هم دارند حالا اگه ماشین یه آدم فقیر بود مگه دیگه پیدا میشد

    • سینا یزد

      آفرین به این زن شجاع
      این دزدان چون اصلحه داشتن دیگه ادمبشو نیستن زیر خاکشون کنید

    • دلسوز

      باهمین بقول شما فضولیا خیلی از مسایل وگره های پلیسی واشده خانم هابرای هرچیزی دلیل منطقی میخوان
      طبق گفته پلیس دوتن مواد منفجره داعش باتماس مردم کشف شده
      الان دوتا چشم داری باید دوتای دیگه قرض کنی ببینی اطرافت چه خبر

    • علی رحیمی

      چه دزد خوش اشتهایی

    • کامروا

      ازاین به بعد بنده نظر نمی دهم (کامروا )ومتاسفم برای بعضی ها که آرزو ونفرین به بنده کردند ‌.وضمنا بعضی اوقات نظرات بانام کامروا مال بنده نبود البته اکثریت مال من بود .درهرصورت بااینکه به شخص خاصی توهین نکردم .ازهمه معذرت می خواهم وامیدوارم منوببخشید ‌.و پیروی از دستورات خداوند نعمت این دنیا وآن دنیا می آورد وانسان را از فتنه ها نجات می دهد.ودعا می کنم که کسی دراین دنیا وآن دنیا ناامید نشود.محمد پارسا (کامروا )

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نظراتتو گاهی وقتا میخوندم مطمئن بودم که بعضی وقتا نظرات مال شما نیس.متاسفانه ... زیاد داره دنیای مجازی.

    • بدون نام

      خخخخخ به قول بعضی ها فقططططططط اعدام

    • بدون نام

      احبس ابد تا دیگه دزدیه مسلحانه نکنه

    • پریسا

      بدون نام 9:22 چرا مرگ بر پورشه سوار ؟؟؟!!! عزیزم شاید کسی با پول زحمتکشی و حلال تونسته ماشین مدل بالا سوارشه!! قضاوت ناعادلانه نکنید :)
      البته ببخشید قصد جسارت نداشتم عذرمیخوام

    • بینام

      خودساخته چرا اینقدر زود بهت برمیخوره یعنی اگه اینجا از زندگیت بگی خوانوادت متوجه میشن و مشکلت حل میشه.اگه میشه بگو جانم

    • خودساخته

      سلام عزیزان به یقین باور داشته باشید که خانم ها با هوش ترند،!! بنده از مخالفت نسبت به مرد و زن متنفرم و دوست دارم حقیقت هرچی هست گفته بشه و بیخودی به دیگران گیر شش پیچ ندهیم! خانم ها با هوش هستند و به این دلیل مهم و اساسی هوش از سر آقایان می برند بعداً آفایان بیخودی کل کل و کرکری میخونن بنده خودساخته در خصوص شناخت خصوصیات مرد و زن در حد توان و استعداد مطالعه وسیع انجامش داده ولی دو سه مقاله نیز در این زمینه بچاپ رسانده‌ام عزیزان که خوانده‌اند بهتر دیگران بگویند تا ببشتر و بهتر در مورد منظور بحث و تبادل نظر شود،

    • بدون نام

      پس این خانم حتما بای اصی خاله ی همسایمون نسبتی داره ورود خروج کی اومد کی رف کی شوهر کرد .........همه جا فضول هست دیگه

    • بدون نام

      داداش تو ماشین نشستی درشو چهار قفله کن خلاص
      هرکی هم کاری خواست بکنه بزن بهش گازشو بگیر

    • بدون نام

      کامروای عزیزاین چه حرفیه اینجابدون شمالطفی نداره بخداقسم جدی میگم برادرعزیزم

    • بی نام

      نمیدونم کجاش باهوش بوده. هر کسی که از قضیه خبرداشته باشه راحت ماشینو شناسایی میکنه.

    • سینا یزد

      سلام به برادر بهتر از خودم محمد پارسا کامرو عزیز
      بعضیا فقط خودشون رو میبینن وتوجه به دیگران نمیکنن
      برادر گلم شما ناراحت نشو وخواهشمندم نظرتون را همیشه ارائه کنید که واسه من اهمیت زیاد داره منتظر نظرات شما هستم لطفا لطفا

    • بدون نام

      وای به حال اهالی اون آپارتمان از دست اون خانم

    • راضیه

      کامرواکسی ب شمانمیگه نظرندی ولی خداییش نگوب کسی توهین نکردم ک اکثرنظراتت توهین ب زنهابوداینجاخبرچاپ میکنن وماهم درباره خبرنظرمیدیم جهت اتلاف وقت وگرنه الان قاضی حکمشوبانظرماک صادرنمیکنه!!!!!پس نبایدب کسی توهین بشه مثل پرستوخانم ک همیشه ب مادرش توهین میکرداینکاددرست نیست همین...

    • فضول

      به نظر من شمااول خونه بخر بعدماشین گرون،یاظرفیت داشته باش،میذاشتی چندروزباهاش هال کنه،،،

    • بدون نام

      جالبه که با ماشین دزدی تا شمال هم رفته.
      ...

    • مخهیار

      حداقل سوار پورشه شد . یعنی به یکی دز آرزوهای دیرینه من رسیده . پورشه سواری سعادتی میخاد بس زیاد

      پاسخ ها

      • تیمور

        ندید بدید میگفتی سوار پورشم میکردم یه دور میزدیم. این کارا چیه آبرو آدمو میبری!!!

    • بدون نام

      آنهایی که امروز مرگ بر پورشه سوار سر میدهند چندسال قبل مرگ بر دوچرخه سوار میدادند وچندین سال قبل از آن مرگ بر اسب سوار سر میدادند وقبل از آن هم مرگ بر الاغ سوار خدا هدایتشان کند که این قدر بخیل وحسود نباشند.

    • بدون نام

      امان از سانسور!!!

    • بدون نام

      با سلام
      از کار بسیار پسندیده این خانم محترم خیلی خیلی سپاسگزارم
      ملت ایران در همه موارد باید افراد را چه مسؤل چه غیر مسؤل را زیر زره بین برده وبا وسواس هرچه تمامتر آنها را کنترل وپس از بررسی وبه نتیجه نرسیدن حتمأ آنها را در نزد ملت شریف ایران معرفی واطلاع رسانی بنمایند واین کنجکاوی نباید فقط شامل حال سارقان ماشین باشد باید شامل افرادی همچون خاوری بابک زنجانی قاضی مرتضوی وبسیار دیگر شود
      انشآالله که چنین خواهد بود ومردم به حق وحقمقشان برسند
      خدا نگهدار

    • وحید

      سلام پریسا بانطرت موافق نیستم

    • پریسا

      چرا آقا وحید؟؟ برادرم ای کاش دلیل مخالفتتون با نظرمو هم میفرمودین.والا بخدا که بیراه نگفتم.واقعا شاید بعضیا با پول زحمتکشی خریده باشن.شوهرخاله بنده هم یه کارمند ساده اس در اداره پست که بعد از کلی سال کار کردن و درسن 58 سالگی تونسته با پس انداز قسمتی از همون حقوق کارمندی آخره پیری ماشین مدل بالا سوارشه. خدایی حالا همه باید بگن مرگ بر اونی که ماشین مدل بالا سوارمیشه یا حتما از راه خلاف پولشو آورده؟ بنظر من نباید حسود بود. دارندگی و برازندگی. البته حسود منظورم به شما بزرگوار نیست.جسارت نباشه. وقتی از رو دل صاف و خالصانه بگیم انشالله خدا بیشتر بهش بده خدا بیشتر نظر به زندگی خودمون میکنه و کلاً هر دعای خیری برای بقیه اول خیرش به خودمون و زندگیمون میرسه . این فقط نظر شخصیم بود. نظر شمام هرچی باشه بلاشک محترمه. ببخشید طولانی شد

    • وحید

      پرسیاخانوم با متن که نوشتید کاملا موافقم و قانع شدم واز متنی که نوشتید معلوم هست خانوم بزگوار و متین هستید من از شما خانوم محترم معذرت می خواهم واین بنده حقیررا اگر بی احترامی به سرکار خانوم کردم مورد عفو وبخشش قرار دهید

    • وحید

      پرسیاخانوم خواهر عزیزم با متنی که نوشتید قانع شدم اگر جسارتی به شما بزرگوار کردم پوزش می طلبم و قصد توهینی به شما سرکار خانوم نداشتم امیدوارم این بنده حقیر را مورد عفو خود قرار داده وارزوی سلامتی وتندرستی برای شما و خانوده محترمتان از حق تعالی را دارم باتشکر

    • خودساخته

      سلام، بینام عزیز و گرامی. 14:13 اگه شما لطف کردین در صفحه دیگری چون این صفحه خیلی شلوغ شده، فقط اینو کوتاه عرض کنم که بنده قصد دروغ و ریا و این حرفها را ندارم! خدایی که گفتم ممنون

    • پریسا

      خواهش میکنم مهربان.زنده باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج