اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۴۸۲۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نسخه‌ی جدیدی از شاهکار اورسن ولز

به بهانه‌‌ی هفتادوپنجمین سال نمایش‌، امروز نسخه‌ی ترمیم‌شده‌‌ای از «همشهری کین» اثر اورسن ولز در قالب دی‌وی‌دی و بلورِی در بازار فیلم خانگی دنیا منتشر شد.

وب‌سایت فیلم نیوز: به بهانه‌‌ی هفتادوپنجمین سال نمایش‌، امروز نسخه‌ی ترمیم‌شده‌‌ای از «همشهری کین» اثر اورسن ولز در قالب دی‌وی‌دی و بلورِی در بازار فیلم خانگی دنیا منتشر شد.
نسخه‌ی جدیدی از شاهکار اورسن ولز

به نقل از ایندی‌وایر؛ تریلری از نسخه‌ی ترمیم شده‌ی «همشهری کین» اثر ماندگار اورسون ولز در فضای مجازی منتشر شده است تا علاقه‌مندان نمونه‌ای از کیفیت تصویر این نسخه را ببینند. علاوه بر این تریلر، یکشنبه ۱۳ نوامبر در طول برگزاری جشنواره‌ی فیلم انستیتو آمریکا در لس‌آنجلس برنامه‌ی نمایش ویژه‌ای برای این نسخه ترتیب داده شد و به دنبال آن کارگاهی آموزشی توسط دوست نزدیک ولز، پیتر باگدانوویچ برگزار شد.

باگدانوویچ در این کارگاه درباره‌ی «همشهری کین» گفت:«بر کسی پوشیده نیست که این فیلم یک نقطه‌ی‌ عطف در تاریخ سینما است. «همشهری کین» نه‌ فقط بهترین فیلم اورسن ولز بلکه یک شاهکار است؛ یک سمفونی درخشان که تماشای آن واقعا هر سینمادوستی را به هیجان می‌آورد. همه چیز این فیلم در پویایی خلاصه می‌شود و همین پویایی است که داستان به‌شدت غم‌انگیز ولز را پنهان می‌کند.»

«همشهری کین» که همواره به عنوان یکی از برترین فیلم‌های تاریخ سینما مطرح بوده است، داستان زندگی سرمایه‌داری بانفوذ در عرصه‌ی‌ مطبوعات به نام چارلز فاستر کین است. این فیلم داستان زندگی کین را از کودکی تا مرگ از دریچه‌ی نگاه خبرنگاری که به دنبال کشف معنای آخرین واژه‌ها‌ی او هنگام مرگ است، روایت می‌کند.

«همشهری کین» اولین‌بار در پنجم سپتامبر ۱۹۴۱ روی پرده‌ی سینماهای آمریکا رفت. «همشهری کین» در ۹ رشته نامزد دریافت اسکار شد ولی در نهایت تنها اسکار بهترین فیلمنامه‌ی اوریجینال را به نام خود ثبت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج