۴۲۵۰۳۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

شارژ تکنولوژی های پوشیدنی با حرارت بدن

متخصصان فناوری با توجه به افزایش نیاز کاربران تکنولوژی های پوشیدنی به شارژ گجت خود در هر زمان و مکان، خازنی را طراحی کرده اند که با دریافت حرارت از بدن و تبدیل آن به انرژی الکتریسیته، کاربران را از شارژ گجت خود بی نیاز می کند.

وب سایت کلیک: متخصصان فناوری با توجه به افزایش نیاز کاربران تکنولوژی های پوشیدنی به شارژ گجت خود در هر زمان و مکان، خازنی را طراحی کرده اند که با دریافت حرارت از بدن و تبدیل آن به انرژی الکتریسیته، کاربران را از شارژ گجت خود بی نیاز می کند.
شارژ تکنولوژی های پوشیدنی با حرارت بدن

یکی از معضلات استفاده از گجت های هوشمند خالی شدن شارژ در حین استفاده و مواقع ضروریست که متخصصان را به فکر طراحی خازنی قابل انعطاف جهت تبدیل انرژی گرمایی بدن به الکتریسیته واداشته است.

متخصصان فناوری، موفق به طراحی خازن قابل انعطافی شده اند که نسل تازه ای از تبدیل کننده ها را روانه بازار تکنولوژی کرده است. این خازن ها با دریافت حرارت از بدن افراد می توانند انرژی گرمایی حاصل را ذخیره و به انرژی الکتریسیته تبدیل کنند. این طراحی که بسیاری را حیرت زده ساخته است، دغدغه بسیاری از کاربران فناوری های پوشیدنی را برطرف کند.

به گفته "چونگویو" (Choongho Yu) استاد الکترونیک دانشگاه تگزاس، برای نخستین بار تیم تحقیقاتی موفق به طراحی خازن الکتروشیمیایی شده اند که توانایی بی نظیر در دریافت و ذخیره حرارت بدن و تبدیل آن به الکترو مغناطیس دارد. این خازن قادر است حرارت بدن را با عملیاتی شیمیایی به انرژی قابل استفاده در شارژ گجت ها به کار برد.

برای بسیاری از کاربران استفاده مداوم از گجت های پوشیدنی و شارژ دائم از موارد حیاتی به شمار می رود. پس خالی شدن این گجت ها از شارژ معضلیست که بسیاری از کاربران را به خود مشغول کرده است. متخصصین الکترونیک دانشگاه تگزاس با تعبیه این خازن اعجاب انگیز در گجت های پوشیدنی، تحولی عظیمی در شارژ گجت ها بوجود آورده است. این خازن که همزمان انرژی حرارتی متصاعد از بدن را دریافت و تبدیل به انرژی الکتریسیته می کند دغدغه بسیاری از کاربران را برطرف کرده است.

برای مثال کارشناسان، آزمایشاتی در جهت تایید کارایی این خازن ها انجام داده اند که می توان به استفاده بی وقفه از گجت پوشیدنی مانند ساعت های هوشمند و عدم نیاز به شارژرهای معمول را نام برد. طراحان شاخص مورد توجه در این خازن را قابل انعطاف بودن آن دانسته اند که می تواند در تمامی فناوری های پوشیدنی جای خود را باز کند. با کاربرد این خازن در گجت ها می توان به آینده صرفه جویی در انرژی ها نیز بیش از پیش امیدوار بود. چرا که تبدیل انرژی حرارتی بدن به الکتریسیته هوشمندانه ترین راه حل در رفع مشکلاتی نظیر صرفه جویی در انرژیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج