adexo3
۴۲۵۱۶۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

قیمت‌ جهانی نفت سقوط می‌کند

اگر اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) به اختلاف نظر خود درمورد میزان تولید نفت پایان ندهند، قیمت‌های جهانی نفت سقوط خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: اگر اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) به اختلاف نظر خود درمورد میزان تولید نفت پایان ندهند، قیمت‌های جهانی نفت سقوط خواهد کرد.

روزنامه فایننشال‌پست، چاپ تورنتو به نقل از گری راس، مدیرعامل شرکت «پیرا انرژی گروپ» نوشت: این به نفع همه کشورهای تولیدکننده نفت است که برای برقراری ثبات در قیمت‌ها، با یکدیگر به توافق برسند.

وی افزود: تمام اعضای اوپک در تلاشند در جهت منافع خودشان تصمیم بگیرند. نبود توافق میان اعضای اوپک برای کاهش تولید نفت می‌تواند قیمت آن را به ٣٥ دلار برای هر بشکه برساند. در حالی که اگر نشست بعدی اعضای این سازمان موفقیت‌آمیز باشد، قیمت نفت تا ٦٠ دلار هم رشد خواهد کرد. این رقم ٣٥ درصد بیشتر از قیمت کنونی آن است.

راس تاکید کرد: اگر اعضای اوپک بر سر کاهش تولید نفت خود به توافق برسند، عرضه نفت در نیمه نخسست سال ٢٠١٧ میلادی، ٥٠٠ هزار بشکه در روز افت خواهد کرد و این می‌تواند سبب توازن در بازار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا کاری کند نفت را هم مفت نبرند، تا حالا که گران بود حقوق معوق بازنشستگی و مستمری ها با تاخیر آنچنانی در خرم آباد لرستان هم پرداخت نمیشود پس از سی سال خدمت حالا وقت پیری و گدایی رسیده است خدابی نفت را نخرند بهتره،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج