۴۲۵۳۰۹
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

بازگشت زائران اربعین حسینی آغاز شد

مدیر نمایندگی سازمان حج و زیارت ایران در عراق گفت: از سه روز گذشته بازگشت زائران اربعین حسینی ایرانی به کشور آغاز شده به طوری که در این مدت بیش از ۱۵۰ هزار زائر ایرانی از سه مرز شملچه، چذابه و مهران به کشور بازگشته اند.

خبرگزاری ایرنا: مدیر نمایندگی سازمان حج و زیارت ایران در عراق گفت: از سه روز گذشته بازگشت زائران اربعین حسینی ایرانی به کشور آغاز شده به طوری که در این مدت بیش از ۱۵۰ هزار زائر ایرانی از سه مرز شملچه، چذابه و مهران به کشور بازگشته اند.
محمدجواد دانشیار شامگاه چهارشنبه در گفت وگویی با توجه به ازدحام زائران حسینی در کربلای معلی توصیه کرد: زائران ایرانی بازگشت خود را تسریع بخشیده و به روزهای آخر موکول نکنند.
دانشیار با اشاره به استفتاء از 6 تن از مراجع عظام تقلید قم درباره اینکه آیا زیارت اربعین به همان روز اربعین اختصاص دارد؛ یا روزهای بعد یا پیش از آن را نیز شامل می شود، گفت: آیات عظام شبیری زنجانی، نوری همدانی، علوی گرگانی، جوادی آملی و موسوی اردبیلی، توصیه کرده‌اند، در صورتی که برخی از زائران حسینی براثر ازدحام جمعیت نتوانند در روز اربعین زیارت کنند، مانعی ندارد که به جای آن، پیش یا پس از روز اربعین، زیارت خود را به جا آورند.

مدیر نمایندگی سازمان حج و زیارت ایران در عراق ادامه داد: آیات عظام همچنین بر رعایت قوانین و مقررات هر دو کشور از سوی زائران حسینی در زمینه اخذ ویزا و پرداخت خروجی تاکید کرده اند.

وی با تاکید براینکه خروج زودتر زائران از کربلای معلی موجب تسریع در توزیع امکانات و خدمات مناسب به دیگر زائران می شود، گفت: توجه به خروج زودهنگام به کمتر شدن حوادث بین راهی و تصادفات و کمک به خروج سریع آنها از مرزها منجر خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسماعیل

      عالی بود

    • حاج جمشید

      با توجه به وجود بیماری های مختلف در عراق و بین زائرین مختلف مواظب خودمان باشیم، با ورود زائرین عزیز به وطن احتمال حامل ویروس بودن آنان هم هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج