۴۲۵۳۱۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

دعوت از مردم برای حضور در کتابفروشی ها

معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه، در پستی در اینستاگرام خود از مردم دعوت کرد که فردا برای خرید کتاب و آشتی با این دوست مهربان، در کتابفروشی‌های سراسر کشور حضور پیدا کنند.

خبرگزاری ایسنا: معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه، در پستی در اینستاگرام خود از مردم دعوت کرد که فردا برای خرید کتاب و آشتی با این دوست مهربان، در کتابفروشی‌های سراسر کشور حضور پیدا کنند.

متن پست اینستاگرامی حسین جابری انصاری به شرح زیر است:

دعوت به حضور در کتابفروشی‌ها در روز کتابفروشی‌ها: پنجشنبه بیست و هفت آبان‌ماه روز کتاب‌فروشی‌ها است. برای من که از کودکی با کتاب‌های کتابخانه کوچک پدر، کتاب بازی و کتاب‌خوانی کرده‌ام، کتاب یار مهربان و همراه همیشگی همه عمر و بهترین فروشگاه‌های جهان کتابفروشی‌ها است. برای سالیان متمادی گشت و گذار در راسته کتاب انقلاب و حضور چندباره در نمایشگاه کتاب در ایام نمایشگاه سالانه کتاب، بهترین سرگرمی و خوشایندترین ساعات عمر من بوده است. فردا پنجشنبه به مناسبت روز کتابفروشی‌ها با حضور در کتابفروشی‌ها، برای آشتی با کتاب و کتابفروشی تمرین کنیم. من خود از ساعت چهار لغایت پنج عصر در کتابفروشی نشر مرکز واقع در خیابان دکتر فاطمی، روبروی هتل لاله، خیابان باباطاهر، حضور خواهم داشت. با کتاب آشتی کنیم

نیست کاری به دو رویان جهانم صائب / روی دل از همه عالم به کتابست مرا
دعوت از مردم برای حضور در کتابفروشی ها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهروند

      خواندن کتاب خوبه ولی نه برای جامعه ایی که حتی نتونستن هوای پاک برای این مردم ایجادکنن خواندن کتاب فکرآزادمیخوادوبایدبدونی که چی میخونی جامعه ی بسته نیازی به خوندن کتاب نیست وقتی نتونی راجع به اون کتاب وبراساس اتفاقات جامعه صحبت کنی ونظرتو،راحت بیان کنی کتاب خواندن چه فایده ایی داره کتاب خواندن تنها داستان رومان نیست که بخونی وبعدشم بذاری توکتابخونه ویا،انباری کتاب یعنی دردجامعه فکرجامعه کتاب یعنی مشغله ی کاری،دغدغه ی بزرگ کردن فرزندتواین جامعه ،وقتی برای مردم گذاشتن که صرف کتاب خواندن بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج