اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۶۲۵۳
۲۷ نظر
۵۰۱۱
۲۷ نظر
۵۰۱۱
پ

خواستگار جنایتکار در پایان خط فرار

خواستگار شکست خورده که پس از شنیدن جواب رد، دختر مورد علاقه‌اش و خانواده او را به رگبار بسته وگریخته بود سرانجام پس از دو هفته با ردیابی‌های گسترده پلیسی در مخفیگاهش به دام افتاد.

روزنامه ایران: خواستگار شکست خورده که پس از شنیدن جواب رد، دختر مورد علاقه‌اش و خانواده او را به رگبار بسته وگریخته بود سرانجام پس از دو هفته با ردیابی‌های گسترده پلیسی در مخفیگاهش به دام افتاد.

جنایتکارتحت تعقیب وقتی خود را در محاصره پلیس دید دست به خودزنی زد ولی با تلاش نیروهای امدادی از مرگ نجات یافت.
روز جمعه چهاردهم آبان امسال مرد ۴۰ ساله‌ای به نام فرامرز پس از شنیدن جواب رد از سوی دختر جوان و خانواده‌اش سناریوی شومی را طراحی و اجرا کرد.
مرد انتقامجو پس از تهیه یک اسلحه کلاشنیکف، ابتدا در مسیر پدر و خاله دختر جوان در شهرستان تاکستان - واقع دراستان قزوین- قرار گرفت و با شلیک چندین گلوله آنها را هدف قرار داد که در این واقعه خونین پدر مریم به قتل رسید و خاله‌اش نیز مجروح شد که به بیمارستان منتقل شد ونجات یافت.
خواستگار کینه جو سپس برای کشتن مریم به محل کار او رفت و به محض روبه‌رو شدن با دخترجوان و چند زن دیگر همه را تهدید به قتل کرد و پس از شلیک چند گلوله، دختر مورد علاقه‌اش را هدف قرار داد و گریخت. او بلافاصله سراغ برادر مریم نیز رفته بود که در این جنایت ناکام ماند و به ناچارگریخت.
مریم - ۳۰ ساله - پس از این جنایت با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد که پس از چند عمل جراحی با تلاش تیم پزشکی نجات یافت.
از سوی دیگر درتحقیقات پلیسی مشخص شد فرامرز از مدت‌ها قبل خواستگار مریم بوده و برای ازدواج با او بشدت پافشاری کرده است، ولی پدر مریم در تحقیقاتش پی‌ برده بود خواستگار دخترش دارای چند سابقه کیفری است. حتی چند سال پیش هم به‌جرم قتل در زندان بوده که پس از جلب رضایت و بخشش اولیای دم از قصاص نجات یافته و آزاد شده است. به همین خاطر با این ازدواج بشدت مخالف بود.
این شرور به شکل‌های مختلف برای خانواده مریم مزاحمت ایجاد کرده بود به طوری که او سال گذشته در اقدامی جنون‌آمیز ماشین پدر «مریم» را به آتش کشید. قاتل فراری پیش از این نیز با تهیه اسلحه به خانه دختر مورد علاقه‌اش رفته بود تا پدرمریم را بکشد که ناکام مانده بود. پرونده‌های شکایت از وی نیز طی دو سال گذشته در دادگاه‌های تاکستان، قزوین و... مطرح بود. سرانجام خواستگار کینه جو با طراحی سناریوی شومی، برای کشتن دخترمورد علاقه‌اش و خانواده او دست به اسلحه شد.
تلاش‌های کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری فرامرز ادامه داشت تا اینکه صبح پنجشنبه ۲۷ آبان، کارآگاهان جنایی در ردیابی‌های پلیسی، مخفیگاه این جنایتکارفراری را شناسایی کردند. فرامرز که با دیدن مأموران شوکه شده بود وقتی خود را در محاصره دید در اقدامی جنون‌آمیز دست به خودزنی زد اما با تلاش بموقع کارآگاهان و نیروهای امدادی از مرگ نجات یافت و به بیمارستان منتقل شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • از رامسر

      پس از تهیه اسلحه کلاشینکف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • عباس از نبرد

      اول بدید دست اصغر قاتل اگه زنده موند دارش بزنید این کثافتو

    • ناشناس

      خودزنی .خوب بگذارند بمیره دوباره همان آش وهمان کاسه

    • ترسو

      گذشته از همه اين كارهاي حماقت آميز ، اينكه هنوز و تو اين دوره و زمونه ، همچين عشقي وجود داره ، ستايش آميزه !

    • پدرام

      اگر همون اول سر قتل قبلی رضایت نمیگرفتن الان یه خانواده دیگه بدبخت نمیشد، الان اون کسی که مسبب آزادی این جنایتکار از جنایت قبلیشه باید پاسخگو باشه خون اینا گردنه اونم هست با تنها چیزی که تو قوانین ایران موافقم همین قصاص قاتله بیاد بیرون که یکی دیگه رو بکشه!؟

    • پریسا

      سلام.ترسو جان دوست عزیزم اولا عذرخواهم از حضور بزرگوارتون که درباره کامنتتون نظر میدم دوماً بنظر من حرفتون کاملاً صحیحه اما درصورتیکه این عشق عشق واقعی باشه که باتوجه به سابقه های قبلی این آقا مشخصه که احساساتش از روی هیجان و حس لحظه ای هست نه یه عشقی که از احساس پاک قلبی نشات گرفته باشه.این آقا باتوجه اینکه قبلاً مرتکب جنایت و قتل شده مشخصه کنترلی روی احساس لحظه ای و هیجان منفی و عصبانیتش نداره.و از همین جا میشه فهمید حتی درصورت ازدواج با این دختر اگه فردا پس فردا دچار مشکلم میشدن خانومشو کتک میزد و شایدم اگه نمیتونست خشمشو کنترل کنه میکشتش.پدر دختر آدم دنیادیده و عاقلی بوده که با توجه به سابقه این آقا جواب رد بهش داده. این آقا لیاقت زنده بودن و زندگی نداره.چون اگه میخواست عبرت بگیره از بخشش اولیای دم مقتول اولی عبرت میگرفت و درست زندگی میکرد.انگار خودخواهه و سعی داره با قلدُری به خواسته هاش برسه. یعنی حتی بعد ازشلیک و کشتن پدر اون دختر بازم عصبانیتش فروکش نکرده و قصد قتل همه خانواده رو داشته.من نمیدونم چطور با 40 سال سن ذره ای مروت و رحم و منطق نداشته!!! بخشیدن دوباره این بشر فقط به ضرر جامعه اس.
      واقعا درست گفتن که
      ترحم بر پلنگ تیزدندان ستمکاری بُوَد بر گوسفندان
      خدا بخیر بگذرونه

    • لاک غلط گیر

      اسم کار این شخص عشق نیست که تحسین بشه اگه بود دختر مورد علاقه اش رو نمی کشت این اشخاص خیلی احساس قدرت از نوع کاذب میکنن وبا این حس تحمل ندارن ببینن کسی بر خلاف میلشون عمل کنه میخوان به هر نحوی شده به تمام خواسته هاشون برسن واین از حماقت و خودبزرگ بینی اون شخص نشأت میگیره .

    • مهتاب

      در قتلهای عمدی قصاص بهترین روش جلوگیری از تکرار اون جرمه

    • راز

      بعضی جنایت ها هست که قابل اغماض نیست کسی که یک بار عمدا کسی رو کشته میتونه بارها این کار رو انجام بده یه قاتل جاش تو جامعه نیست

    • بی نام

      نگران نباشید بازهم عده ای دلسوز شروع میکنند به راه افتادند و رضایت از خانواده مقتول …… باید مرز قصاص, و عفو مشخص بشه الان بخاطر مبلغ بالای دیه اکثرا رضایت میدن واین یعنی رها کردن جنایتکاران در جامعه

    • وحید

      چرا با اینهمه جرمی ک انجام داد قاضی دستور بازداشت موقت صادر نکرده
      چرا پیشگیری از جرم خیلی سرسری شده ،معلومه قاتل سلامت عقل نداره بازپرس مکلف به صدور قرار بازداشت بوده

    • بدون نام

      عشق کجا بود بابا،این یه روانی و شرور بود، که کلی خلاف کرده بود، من تقریبا همشهریش هستم و دورادور میشناسمش

    • مهدی

      الانه که خودساخته بیاد و از دختر عمو ژاله جانش بگه؟ خودساخته کجایی؟ کامروا که ولمون کرد رفت حداقل تو نرو بزار درگیر قضیه ات باشیم و پیگیری کنیم

    • علیرضا

      ههههههه دمت گرم داش مهدی. آره خودساخته بیا میخوایم واسطه خیر بشیم یا آشتیتون بدیم یا نجاتت بدیم

    • مینو

      دوستان خسته نباشید. ببخشید میشه یکی لطف کنه بهم بگه چطوری میتونم نظری رو لایک کنم ؟؟؟ نمیدونم چرا اصلا نمیشه . اگه میشه کمکم کنید ممنون میشم

    • بینا

      ...... اگر روی این گونه پرونده ها تمرکز کنید می بینید که این اشخاص آمادگی انجام مجدد این جرم و دارن پس از بخشش اونها با یه درجه تخفیف به حبس ابد محکوم شوند

    • vahid

      مینو خانم
      لایک فقط از طریق سایت برترینها امکانپذیره

    • مهدی

      علیرضا نظرت چیه بریم خودساخته رو ترور کنیم. کم کم داره نابود میکنه خودشو بزار حداقل نزاریم زجر بکشه و زجرکش بشه خیلی دلم براش میسوزه. خانوادشون همه دست به یکی کردن که خودساخته عزیزمون رو پودر کنن آخه مگه ما رفیقاش مردیم که نتونیم نجاتش بدیم میریم و یجوری بی سروصدا کارش رو تموم میکنیم. اونوقته که خانوادهاشون تازه میفهمن که کی رو از دست دادن.

    • علیرضا

      مهدی داش من دستم تو اینجور کار خیره. آماده ام. فقط خودش الان باید بله رو بگه

    • وجیهه

      دختران جواب مثبت دهید چراخودرابه کشتن میدهید دیگردارم ازدست زنان دیوانه میشوم

    • بدون نام

      وجیهه جون شما هرکی اومد خواستگاریت بپر بدون فوت وقت جواب مثبت بده. دخترا عاقلن میدونن به هرکس و ناکسی نمیشه اعتماد کرد برای یک عمر زندگی مشترک . این آقام بخاطر این دختر الان بار اولش نیست قتل انجام داده. متن رو درست بخون نوشته قبلا هم قتل کرده و بخشیده شده . و درضمن شما مشخصه آقا هستی پس با اسم خانوم نیا و اینکه حالا شما چرا دیوانه بشی؟؟ یکی دیگه کشته شده یکی دیگه خواستگاره!!! خونسردیتو حفظ کن

    • بدون نام

      به به بازم سابقه دار خخ تا وقتی که اینقد راحت آزاد میشن مجرما وضعیت همینه ...

    • کریو

      خداازت نگذره قاتل بی شرف.رذل.

    • مهتاب

      چجوری این سلاح راتهیه کرده.قاتل کینه توز

    • بدون نام

      لایک بدون نام ۲۲/۳۴جوابت خیلی زیباوکوبنده بود

    • بدون نام

      چقدر بگیم که برای قتل عمد رضایت ندید.اگر این بابا بیمار روانی نبود که قتل اول را مرتکب نمیشد.اقا خدا هم راضی نیست که شما قاتل رو در جامعه رها کنید.

    • ایران

      اعدام در میدان اصلی شهر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج