۴۲۶۳۱۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

معرفی لامبورگینی اوراکان LP۵۸۰-۲ اسپایدر

این نسخه که در نمایشگاه لس‌آنجلس به نمایش درآمد، دو اختلاف عمده با انواع چهار چرخ محرک دارد: شکل خاص سپرهای عقب و جلو و تفاوت ناچیز قسمت مرکزی بخش عقب؛ تقسیم وزن (۱۵۰۹ کیلوگرم) چهل درصد محور جلو و شصت درصد محور عقب که از کم‌فرمانی‌های احتمالی جلوگیری خواهد کرد.

وب‌سایت پدال: سلطان سَنت آگاتا قصد دارد به‌زودی گونه روباز اوراکان دیفرانسیل عقب یا همان LP۵۸۰-۲ را وارد کارزار رقابت کند.

معرفی لامبورگینی اوراکان LP580-2 اسپایدر

این نسخه که در نمایشگاه لس‌آنجلس به نمایش درآمد، دو اختلاف عمده با انواع چهار چرخ محرک دارد: شکل خاص سپرهای عقب و جلو و تفاوت ناچیز قسمت مرکزی بخش عقب؛ تقسیم وزن (1509 کیلوگرم) چهل درصد محور جلو و شصت درصد محور عقب که از کم‌فرمانی‌های احتمالی جلوگیری خواهد کرد.
معرفی لامبورگینی اوراکان LP580-2 اسپایدر
معرفی لامبورگینی اوراکان LP580-2 اسپایدر
پشت صندلی‌ها زیر درپوش آب‌ششی، همان بلوک 5.2 لیتری ده سیلندر V شکل تنفس طبیعی آرمیده که بنا بر رسم پیشین، 572 اسب بخار قدرت (580 PS) قدرت تولید می‌کند تا گاو بی افسار ایتالیایی در 3.6 ثانیه (0.2 ثانیه کندتر از گونه کوپه) به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یافته و تا 319 کیلومتر بر ساعت (198 مایل بر ساعت) پیش برود.
معرفی لامبورگینی اوراکان LP580-2 اسپایدر
معرفی لامبورگینی اوراکان LP580-2 اسپایدر

تعلیق بازوی جناغی دوبل در هر چهار چرخ بدون تغییر باقی مانده و طبق معمول نمونه مگنِتورئالاجیکال نیز قابل سفارش است. سقف پارچه‌ای طی تنها هفده ثانیه و حداکثر تا سرعت 50 کیلومتر بر ساعت، باز و بسته می‌شود. جعبه‌دنده هفت سرعته دو کلاچه لامبورگینی موسوم به داپیا فریزیونه (Doppia Frizione) گشتاور 639 نیوتون‌متری را به چرخ‌های عقب می‌برد. نسخه به‌روزرسانی‌ شده سامانه فرمان‌پذیری پویای لامبورگینی نیز رام بودن آن را تضمین می‌کند.

لامبورگینی اوراکان LP580-2 اسپایدر از ژانویه 2017 با قیمتی بین کوپه‌های تک و دو دیفرانسیل در سرتاسر کره خاکی قابل سفارش خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج