۴۲۶۸۰۹
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

ایران ۶۰ تن برنج از اروگوئه خرید

معاونت اطلاع رسانی نهادی ریاست جمهوری اروگوئه روز شنبه اعلام کرد این کشور ۶۰ هزار تن برنج را به ایران به عنوان بخشی از یک مناقصه منحصر به فرد فروخت.

خبرگزاری ایرنا: معاونت اطلاع رسانی نهادی ریاست جمهوری اروگوئه روز شنبه اعلام کرد این کشور ۶۰ هزار تن برنج را به ایران به عنوان بخشی از یک مناقصه منحصر به فرد فروخت.

این منبع اشاره کرد که برنج فروخته شده در دو مرحله ۳۰ هزار تنی‌ به ایران ارسال خواهد شد.

معاونت اطلاع رسانی ریاست جمهوری به نقل از معاون انجمن برنج کاران اروگوئه گفت: برنج فروخته شده به ایران به ازای هر تن برنج ۴۵۴ دلار آمریکا است که با تمام فرایند تولید برنج نرخی مناسب است.

معاونت ریاست جمهوری افزود: این تبادل تجاری، پس از دیدار رسمی‌ «رائول سندیک» معاون رئیس جمهوری اروگوئه به ایران در ماه آوریل سال جاری میلادی ودر دیدار با چندین تن از مقامات ایرانی صورت گرفته است.

سندیک در طول سفر خود به ایران دیدارهای با «حسن روحانی» رئیس جمهوری ، «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه و «علی‌ لاریجانی» رئیس مجلس ایران داشته است.

به گفته معاونت ریاست جمهوری، طبق توافق های به عمل آمده با ایران کمیسیونی از دو طرف برای نظارت بر روند تجارت بین دو کشور و رعایت تمامی اصول و قوانین بین المللی و بهداشتی، افق فروش دیگر محصولات اروگوئه به ایران تشکیل شده است.

در این دیدار ها به توسعه روابط سیاسی، اقتصادی، تجاری، فرهنگی، بهداشتی و سایر موارد تاکید شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برنج شمال چشه مگه.....وای بر ما چرا میرین برنج اونا که از لاستیک بدتره میگیرین میارین

    • سید سجاد اسماعیلی پور

      واقعا براتون متاسفم برنج جون میکنیم تولید میکنیم اونوقت شماها .....هه

    • علیرضا

      پس مسوولیت آنهایی که از برنج های وارداتی آلوده مردند به عهده کیست؟

    • بدون نام

      خبر از قیمت برنج ایرانی کیلویی 12هزار تومن نداری.نفستون از جای گرم در میاد.واله اونقدر که ما از تولید کنندگان داخلی خودمون لطمه میخوریم ازخارجی نمیخوریم.به فکر معیشت ما کم درآمد ها هم باشید.ما هم انسانیم.قدرت خرید برنج ایرانی نداریم.این شعارهایی که برای دفاع کورکورانه از هر محصول تولید داخل میدهیم اشتباه است.مگر تمام کشورهای جهان حتی ابر قدرتها تمام نیازهایشان را خودشان تولید میکنند؟همه کشورها برروی یک حوزه از تولیدکه بیشتر امکاناتش را دارند نتمرکز میشوند.یا صنعت یا کشاورزی یا دامپروری.ما چی هستیم؟نه صنعتی ،نه کشاورزی ودامپروری.حتی در نفت هم که منبع اصلی درآمدهای ماست عقب مانده وضعیفیم. فقط رو آورده ایم به نظامیگری و قدرت نظامی.یعنی ما فقط به فکر جنگیم که البته اینجا هم تکیه کرده ایم به چین وروسیه.یعنی در همین حوزه هم مستقل وقدرتمند نیستیم.

    • بدون نام

      آفرین عجب کاری کردن؟ما تموم صنعت خودمون خوابیده بعد میریم از کشورهای دیگه میخریم .تو این شرایط شرکتهای فولادی خوابیده چرا؟چون از چین آهن وارد میشه.اصلا کسی به فکر مردم ایران نیست خدایا خودت به داد مردم برس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج