adexo3
۴۲۶۸۹۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ترافیک نیمه سنگین در محور مهران - ایلام

سرپرست مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در محور مهران - ایلام خبر داد و گفت: خوشبختانه علی‌رغم ترافیک پرحجم، در طول مسیر گره ترافیکی نداریم.

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در محور مهران - ایلام خبر داد و گفت: خوشبختانه علی‌رغم ترافیک پرحجم، در طول مسیر گره ترافیکی نداریم.

سرهنگ نادر رحمانی در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های کشور به ویژه کشورهای مرزی گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای استان ایلام همچون مهران ـ ایلام و ملک‌شاهی ـ مهران هستیم.

وی با اشاره به اینکه بار برگشت زائران اربعین حسینی چند روزی است که آغاز شده، افزود: خوشبختانه علی‌رغم ترافیک پرحجم، در طول مسیر گره ترافیکی نداشتیم.

سرپرست مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا تأکید کرد:‌ همچنین در محورهای شلمچه و چذابه ترافیک روان است و ما گره ترافیکی را در هیچ‌یک از سه مرز مهران، شلمچه و چذابه نداریم.

رحمانی با اشاره به وضعیت جوی سایر محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر شاهد بارش برف در اکثر محورهای استان اردبیل،‌ خراسان رضوی، محور مشهد ـ سرخس، قزوین ـ رشت، محور گردنه کوهین و گیلان محور پونل به خلخال هستیم.

وی افزود:‌ همچنین در محور کرج ـ چالوس و فیروزکوه نیز شاهد بارش برف هستیم.

سرپرست مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد:‌ در اکثر محورهای کشور همچون گیلان و مازندران نیز بارش باران گزارش شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خج

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج