adexo3
۴۲۷۰۲۰
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

انهدام باند حرفه ای سرقت از زنان سالخورده

فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند ۳ نفره ای که در قالب افراد خیر از سالمندان در اقصی نقاط کشور سرقت می کردند خبرداد و گفت: سارقان به ۱۰۰ فقره سرقت در ۶ استان کشور اعتراف کردند.

خبرگزاری میزان: فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند ۳ نفره ای که در قالب افراد خیر از سالمندان در اقصی نقاط کشور سرقت می کردند خبرداد و گفت: سارقان به ۱۰۰ فقره سرقت در ۶ استان کشور اعتراف کردند.

سردار روح الامین قاسمی گفت: در پی دریافت شکایت و گزارش های مردمی از سرقت طلاجات زنان سالخورده با شیوه ای خاص در استان های مختلف کشور به خصوص سمنان تیمی ویژه از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی تشکیل و پیگیری موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه و بررسی اظهارات شاکیان مشخص شد سارقان در قالب افراد خیر پس از شناسایی بانوان سالمند به بهانه کمک به مستمندان، رضایت قربانی را جلب و اقدام به سرقت طلاجات آنان می کردند.

قاسمی با اشاره به اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی پلیس سمنان گفت: ماموران پس از تلاش های بی وقفه و شبانه روزی خود موفق به شناسایی یکی از اعضای این باند شدند.

این مسئول انتظامی به هماهنگی های لازم با مرجع قضائی اشاره و تصریح کرد: در دو روز گذشته متهم ۳۱ ساله در محور سمنان _ دامغان توسط پلیس دستگیر شد و تحت بازجویی فنی قرار گرفت.

قاسمی با بیان اینکه مجرم در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود ادامه داد: در ادامه بازجویی های تخصصی و در مواجهه با اسناد و مدارك پلیس، متهم به ۱۰۰ فقره سرقت از سالمندان در استان های مختلف کشور اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: مقدار قابل توجهی طلاجات از نوع گردنبند، انگشتر، پلاک و ۳۷ قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری، ۲۰ قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری جعلی و تعدادی کارت عابر بانک از جمله كشفیات پلیس در این خصوص بود.

وی خاطرنشان کرد: با ادامه تحقیقات دو عضو دیگر این باند نیز شناسایی و در دو عملیات ضربتی در استان گلستان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به گستردگی سرقت های اعضای این باند در استان های مختلف کشور از جمله تهران، گلستان، خراسان رضوی و شمالی و مازندران خاطرنشان كرد: تاکنون ۴۰ نفر از مالباختگان شناسایی شدند.

سردار قاسمی به عموم مردم توصیه كرد: در هنگام مراجعه افراد با عناوین خیرخواهانه، كارت شناسایی معتبر از این عده درخواست كنید و در صورت امتناع آنان از ارائه كارت، مراتب را با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ درمیان گذارید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پریسا

      اسم افراد خَیر روهم خراب کردن . نامردی در چه حد !

    • نفر

      سلام دوستان من اینجا نیامدم نظر بدم
      فقط از همه دوستان اقا کامران وسایر عزیزان عذر خواهی کنم به خاطر اشتباه خودم در باره اقای رشیدپور عزیز که با اقای فرزاد حسنی اشتباه گرفتم باز هم از همگی عذر خواهی میکنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عیب نداره برادر دقت کن

    • از دیار کورش

      پریسا خانم مگه افراد خیر هم هت اگه میشناسی ادرسش بده من

    • مهتاب

      زورسارقین حالابه سالخوردگان رسیده پس غیرت این ادماکجارفته .خداراشکرکه گیرافتاده

    • پریسا

      از دیار کوروش آره هست.کمیاب هست ولی نایاب خیر . ولی اینجوری که وضع مملکت ما پیش میره حتی خیرهارو از خوبی کردن پشیمون میکنن. والا روز به روزم وضع بدتر میشه.مجازاتا هرچی سنگینتر میشه چشم مجرما بی حیاتر میشه جای عبرت گرفتن.مشکل از جای دیگس.از اون بالا مالاها .در جریانید که

    • نادیا

      ازدیارکوروش بله هست زیادم هت.ادرس میخای

    • مهتاب

      دزدی تحت شرایطی صورت بگیره دزدیه شخصی که ادعای غیرت میکنه هیچ وقت مرتکب چنین عملی نمیشه . یه دزد نمیتونه بگه چون دارم از ثروتمند دزدی میکنم یا اینکه از آدمهای پیر دزدی نمکنم کار درستی انجام میدم و به این صورت کار زشتش رو خوب جلوه داده و توجیه کنه . کاری به افراد اسم و رسم دار ندارم که میگن اونا هم دزدی میکنن اگه واقعا این کار رو انجام میدن اونا هم در پیشگاه خدا باید جواب پس بدن . منظورم اینه که چون افراد قدرتمند دزدی میکنن دلیل نمیشه ما هم اینکار رو انجام بدیم و این توجیهی برای عملمون بشه . دلیلی نداره وقتی دیدیم کسی مرتکب گناه شد ما هم بیاییم گناه کنیم و با یه برچسب غیرت و دل رحمی گناهمون رو توجیه کنیم .

    • کریو

      ازکامنت خانم مهتاب بخاطرتحلیل درست موضوع ممنونم

    • مهتاب

      دوکلمه از مادر عروس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج