adexo3
۴۲۷۲۶۰
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

موبایل قاپ حرفه ای درقهوه خانه به دام افتاد

سارق سابقه دارکه هنگام آخرین سرقت، موتورش را در صحنه جا گذاشته بود پس ازدستگیری به ده‌ها فقره تلفن همراه قاپی درتهران اعتراف کرد.

ایران نوشت: سارق سابقه دارکه هنگام آخرین سرقت، موتورش را در صحنه جا گذاشته بود پس ازدستگیری به ده‌ها فقره تلفن همراه قاپی درتهران اعتراف کرد.
شامگاه ۱۸ مهر امسال، رهگذرانی که از خیابان فلسطین می‌گذشتند سر و صدای زن جوانی راشنیدند که از مردم کمک می‌خواست. آنها همان موقع پی بردند راکب موتورسیکلت طرح هوندا ۱۲۵، گوشی تلفن همراه زن جوان را سرقت کرده ودرحال فراراست. به همین خاطربه تعقیبش پرداختند که ناگهان، سارق موتورسیکلت به زمین سقوط کرد. اما او وقتی خود را درمحاصره مردم دید با سلاح سرد آنها را تهدید کرد و با رها کردن موتورسیکلت، پیاده متواری شد.
به دنبال شکایت مالباخته، به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
کارآگاهان درنخستین گام با شناسایی آخرین مالک موتورسیکلت به‌جای مانده در محل سرقت، دریافتند آخرین بار این موتورسیکلت به صورت قولنامه‌ای در اختیار یکی از مجرمین سابقه دار به نام جواد قرار گرفته است. بررسی سوابق «جواد» نیزنشان داد که وی از سال ۸۵ تاکنون، بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف ازجمله شرارت، سرقت منجر به آزار، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، موادمخدر و... دستگیر و آخرین بار با سپردن وثیقه، ۱۲ آذر سال ۹۴ آزاد شده اما دوباره ارتکاب جرایم خود را از سر گرفته است.
با شناسایی دقیق «جواد» مخفیگاه وی در جنوب تهران تحت کنترل نامحسوس قرارگرفت.تا اینکه «جواد» در قهوه خانه‌ای در محله اتابک شناسایی شد. اما او به محض مشاهده مأموران به سوی آنها هجوم برد که پس ازدرگیری شدید دستگیرشد. جواد که پس از دستگیری چاره‌ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت، به ده‌ها فقره تلفن همراه قاپی در مناطق شرق و مرکزی شهر تهران بویژه درمحله‌های تهرانپارس، نارمک، خیابان‌های ولی عصر و فلسطین ومیدان هفت تیر و... اعتراف کرد. جواد که اعتیاد شدید به مصرف ماده مخدر «شیشه» دارد، در اعتراف‌هایش گفت: هر دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند مسروقه را به قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان می‌فروخت و برخی گوشی‌ها رانیز در ازای دریافت مودامخدر واگذارمی کرد.
سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: «از تمامی شاکی‌ها و مالباختگان احتمالی که موفق به شناسایی متهم شده یا بدین شیوه و شگرد و توسط راکب یک موتورسیکلت طرح هوندا ۱۲۵ تیره رنگ هدف قرارگرفته‌اند خواست برای پیگیری شکایت به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان سهروردی شمالی - خیابان خرمشهر- میدان نیلوفر مراجعه کنند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خودساخته

      سلام، دوستان نه فقط دزد ها همه آدم ها در مقابل حقیقت تسلیم میشن و اعتراف میکنن!! بنده هم با صبر و استقامت تا روز اربعین موندم!! دختر عمو ژاله خودش اومد و گفت من این سه هفته خیلی اذیتت کردم!! بنده هم برای اینکه زهر چشم بگیرم و خودی نشون بدم، گفتم که تو اختیار دار منی سرمایه را هم جدا کنی حرفی نمی زنم!! دیدم گفت خاک تو سرت!! یخ کنی!! من هم خندیدیم و خوشحال شدم!!

    • baba ali

      مرگ‌بهتراز‌دزدی‌اززن‌است‌زن‌جماعت‌ضعیفه‌مردی‌ازمردبدزدتاحساب‌پرداخت‌بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج