۴۲۷۳۸۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تجربه جدید ابراهیم حقیقی بر روی اشعار حافظ

ابراهیم حقیقی می گوید: در آثار نمایشگاه "نقش غلط" بر روی اشعار حافظ کار کردم و تغییراتی در وجوه تصویری آثارم به وجود آمده است.

هنرآنلاین: ابراهیم حقیقی می گوید: در آثار نمایشگاه "نقش غلط" بر روی اشعار حافظ کار کردم و تغییراتی در وجوه تصویری آثارم به وجود آمده است.
تجربه جدید ابراهیم حقیقی بر روی اشعار حافظ

ابراهیم حقیقی که قرار است آثارش با عنوان "نقش غلط" در "گالری آ" به نمایش در بیاید به هنرآنلاین گفت: در مجموعه "نقش غلط" تلاش من بر آن بود که تغییراتی را در روند کاری خود به وجود بیاورم و این تغییرات بیشتر در وجوه تصویری آثارم اعمال شده و از لحاظ تکنیکی تغییری در شیوه کاری من رخ نداده است.

وی ادامه داد: "نقش غلط" مجموعه خط نگاره هایی است که با تکنیک اکریلیک و چاپ دیجیتال روی بوم صورت گرفته است و در آثار این نمایشگاه بر روی اشعار حافظ کار کرده ام.

این هنرمند عرصه تجسمی با بیان این که هنوز چیدمان آثار در نمایشگاه را آغاز نکرده است گفت: تعداد آثار این مجموعه منوط به چیدمان آن ها در گالری است و به همین علت هنوز نمی دانم چه تعداد از آثارم را در این نمایشگاه به نمایش در می آورم اما قطعا تعداد آن ها بیش از بیست تابلو خواهد بود.

"نقش‌غلط" ششمین نمایشگاه خط‌نگاره‌های ابراهیم حقیقی است که جمعه ۵ آذرماه در گالری آ افتتاح می شود و تا ۲۶ آذرماه از ساعت ۴ تا ۸ شب در خیابان کریم خان زند، خیابان عضدی (آبان جنوبی)، کوچه اردشیر‌ ارشد، شماره ۷ میزبان علاقمندان به هنرهای تجسمی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج