adexo3
۴۲۷۷۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پسران گوش‌ شکسته در جمع سینمایی‌ ها

رونمایی از کتاب ۳۰ سال جشنواره فیلم فجر، حضور کشتی‌گیران و مدال‌آوران، قوت گرفتن احتمال حضور احمدی نژاد در اختتامیه، کری‌خوانی استقلال‌ها و پرسپولیسی‌ها هنگام پخش بازی استقلال و راه آهن و... از مهمترین حاشیه‌های دهمین روز جشنواره بود.

خبرگزاری مهر: رونمایی از کتاب ۳۰ سال جشنواره فیلم فجر، حضور کشتی‌گیران و مدال‌آوران، قوت گرفتن احتمال حضور احمدی نژاد در اختتامیه، کری‌خوانی استقلال‌ها و پرسپولیسی‌ها هنگام پخش بازی استقلال و راه آهن و... از مهمترین حاشیه‌های دهمین روز جشنواره بود.

همین روز از برگزاری سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در حالی کار خود را آغاز کرد که علاوه بر اهالی رسانه، کودکان زیر هفت سال و شیرخواره‌های نازنین هم همراه با خانواده‌های خود که اغلب از چهره‌های رسانه ای نبودند، در سالن حضور داشتند.

- حضور کودکان در سالن سینما به ویژه در زمان اکران فیلم "فرزند چهارم" محسوس‌تر بود و صدای گریه این مهمانان ناخوانده تا اندازه‌ای بود صدای اعتراض تماشاگران را بلند کرد. اما نکته قابل توجه این است که حضور این کودکان و شیرخواره ها با کالسکه به نشست خبری فیلم‌های سینمایی هم رسید.

پسران گوش‌ شکسته در جمع سینمایی‌ ها

- پخش فیلم‌های مستند سی و یکمین جشنواره فجر در سالن های منفی ۲ برج میلاد در دهمین روز از برگزاری این رویداد فرهنگی هنری همچنان ادامه دارد. سینمای مستند در واپسین روزهای اجرای خود شاهد حضور برخی از کشتی‌گیران کشور چون عباس جدیدی، حمید سوریان برای دیدن فیلم مستند "پسرانی با گوش‌های شکسته" ساخته نیما شایقی بود.

- خبر دیگر اینکه احتمال حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در آیین اختتامیه سی ویکمین جشنواره فیلم فجر در تالار وحدت قوت گرفت. پیش از این برای نخستین بار خبرگزاری مهر، این خبر را اعلام کرده بود که روابط عمومی جشنواره حضور احمدی نژاد را نه تایید می کرد و نه تکذیب. تااینکه عصرروز گذشته یکی از مسئولان روابط عمومی در گفتگو با رادیو نمایش این خبر را تایید کرد و گفت که احتمال حضور رئیس جمهور در مراسم اختتامیه پررنگ‌تر می شود.

- خبر احتمال حضور رئیس جمهور در مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در حالی قوت گرفت که شنیده ها حاکی از آن است که بر سر سه گزینه سیدعلی ضیا، مهدی سلوکی و کامران نجف زاده برای اجرای مراسم اختتامیه بحث است. پیش از این هم نام نجف‌زاده برای اجرای افتتاحیه مطرح شده بود که در نهایت سلوکی این مسئولیت را برعهده گرفت.

پسران گوش‌ شکسته در جمع سینمایی‌ ها

- رونمایی از کتاب مرور ۳۰ دوره جشنواره فیلم فجر به سرپرستی مسعود نجفی یکی دیگر از اتفاق های خوب در دهمین روز از برگزاری این رویداد فرهنگی بود. این مراسم با حضور محمدرضا عباسیان و مسعود نجفی با حضور خبرنگاران برگزار شد.

قیمت تمام شده این کتاب ۳۰ هزار تومان بوده و علاقه مندان می توانند آن را در برج میلاد و هم پس از جشنواره از کتابفروشی ها تهیه کنند.

- یکی از اتفاق‌های دیدنی عصر روز دهم جشنواره پخش بازی استقلال و راه آهن در سالن اصلی جشنواره هنگام نمایش"سر به مهر" بود. اما نکته جالب این بود که پرسپولیسی‌های حاضر در سالن برای استقلالی ها کری می خواندند.

- در دو روز اخیر از برگزاری جشنواره و در پی اعتراض به بسته شدن سالن ها هنگام دیدن فیلم و تاخیر برخی ازاهالی رسانه به خصوص خبرنگاران به سالن اصلی، مسئولان اجازه ورود به خبرنگاران می دادند اما نکته جالب این بود که زمانی که کارت معرف را نشان مسئولان در ورودی سالن نشان داده می شد؛ با حالتی حاکی از خط و نشان می گفتند که "اگر رفتی تو سالن جا نبود و یا از فیلم خوشت نیومد اجازه خروج نداری"!

پسران گوش‌ شکسته در جمع سینمایی‌ ها

- اعتراض به حضور غیر سینمایی ها و اهالی رسانه در برج میلاد به نشست های رسانه ای این جشنواره هم رسید. سیاوش اسعدی کارگردان فیلم "جیب بر خیابان جنوبی" در نشست رسانه ای خود گفت که متاسف است که اهالی رسانه روی زمین نشستند و غیر رسانه های‌ها روی صندلی.

- روز گذشته بهنوش بختیاری بازیگر فیلم ها و سریال های طنز مهمان رادیو نمایش بود و دهمین روز از این برنامه را اجرا کرد. حضور بازیگران برای اجرا در طول جشنواره یکی از فعالیت های قابل توجهی بود که رادیو نمایش انجام داد. از همین رو در این مدت چهره هایی چون کامران تفتی، خاطره اسدی، گلاره عباسی و... اجرای رادیو نمایش را بر عهده داشتند.

- آتش بازی و نور افشانی در آسمان برج میلاد از دیگر برنامه های جالب برای اهالی رسانه بود که به عنوان حسن ختام برنامه های دهمین روز از سی ویکمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

- اسپانسرهای جشنواره در حالی دیروز برای نخستین‌بار به جشنواره آمدند و به سرو محصولات نوشیدنی خود پرداختند که تنها دو روز به پایان جشنواره باقی مانده بود. در حالیکه سال های گذشته همواره اسپانسرهای زیادی در جشنواره حضور داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج