adexo3
۴۲۷۹۲۴
۱۹ نظر
۵۰۰۵
۱۹ نظر
۵۰۰۵
پ

وطن امروز: قواره انقلابی گری به تن این دولت گشاد است

با ادعای پاکدستی حقوق نجومی برداشتید و ۸ هزار میلیارد فساد مالی از خویش برجا گذاشتید. با دعوی راستگویی ملت را به انبوهی از وعده و وعید حواله کردید. با ژستی روشنفکرانه شعار آزادی سر دادید و در مقابل دهان‌ها را مهر کرده و هر صدای مخالفی را در نطفه خفه کردید.

محمدحسین نظری در وطن امروز نوشت: این روزها حال و هوای دولت «انقلابی» تدبیر و امید هیچ خوب نیست. مردک دیوانه می‌خواهد برجام را پاره کند که «برجام؛ و ما ادراک ما البرجام». حالا اگر یک کاغذ پاره‌ای باشد غمش خوردنی است، لکن این تکه کاغذ را «تقدیس» کردند و بستند بیخ ریش خیلی چیزها.
برای خاطر این تحفه که می‌گفتند عصای موسی است، نه‌تنها رآکتورها را که دهان منتقدان را هم سیمان کردند. کلی رفتند و آمدند و چه سانتریفیوژهایی که تحویل دادند تا رضایت کدخدا را گرفتند و با دنیا(مثلا) آشتی کردند. اکنون اما این از خدا بی‌خبر با ما که هیچ، با رفقای همپیمان و همکاسگان قدیمی خود هم سر جنگ دارد. خب! حق دارند این دولتمردان انقلابی. ابتدای ریاست‌جمهوری او عدل می‌خورد به روزهای آخر دولت یازدهم و چه‌بسا بزند زیر میز برجام که اگر بزند، دولت روحانی در آستانه انتخابات می‌شود «از اینجا مانده و از آنجا رانده»! چرا که احتمالا هم بساط رضایت کدخدا جمع می‌شود و هم با تعمیر شدن دیوار تحریم!
-که گویا قبلا ترک برداشته بود- دست خالی دولت برای مردم رو می‌شود و آن وقت دولت دیپلماسی می‌ماند و سبدهای خالی رای! باری! در این مقال قصد سخنرانی درباره برجام و پسابرجام را ندارم که هر آنچه سخن باید را هم من رانده‌ام و هم دوستان عاقل‌تر از من. روی سخنم اما با کسانی است که اخیرا خویش را انقلابی می‌خوانند. در این ایام که بر کرسی دستگاه اجرا تکیه زده‌اید، بارها و بارها الفاظ و مفاهیم را به نفع خود مصادره کردید. بارها و بارها با کلمات و عبارات بازی کرده و دست به استحاله بردید.
با ادعای پاکدستی حقوق نجومی برداشتید و ۸ هزار میلیارد فساد مالی از خویش برجا گذاشتید. با دعوی راستگویی ملت را به انبوهی از وعده و وعید حواله کردید. با ژستی روشنفکرانه شعار آزادی سر دادید و در مقابل دهان‌ها را مهر کرده و هر صدای مخالفی را در نطفه خفه کردید. همه اینها ناز شست‌تان، لکن لطف فرموده این یک کلمه «انقلابی» را مورد عنایت خویش قرار ندهید که مع‌الاسف باید به عرض‌تان برسانم دولت یازدهم واجد هیچ‌یک از شاخصه‌های «انقلابی»گری نیست. انقلابی نه آن است که آنچنان سرنوشتش را با غیر گره زده است که انتخابات یک کشور تنش را می‌لرزاند. انقلابی نه آن است که دم و دستگاهش را مدیرانی بگردانند که روزگاری نه چندان دور در همین سرزمین دم‌ودستگاه فتنه را می‌گرداندند و ایضا انقلابی نه آن است که برای دشمن بخندد و برای خودی بغرد. من کسی را می‌شناسم که با دست‌های خالی ۸ سال در مقابل تمام دنیا کمر خم نکرد. از خون جوانانش گذشت، لکن برای کسب رضایت استکبار چوب حراج به عزت و اقتدار این ملت نزد.
امامی انقلابی که نه کاندیدای ریاست‌جمهوری بلکه قائم‌مقام رهبری را با آن سابقه انقلابی و آن درجه علمی به خاطر بازی کردن در زمین فتنه، بدون تعارف و به دور از هرگونه ملاحظه کنار گذاشت. همچنین کسی را می‌شناسم که ابدا اهل سازش نیست و به جای غرش برای مردم، هر چه فریاد دارد بر سر دشمن می‌زند و عباراتی را بر زبان جاری می‌کند که از شنیدنش همه دنیا به خود می‌لرزد: «اگر غلطی از اسرائیل سر بزند تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد» و بموقعش خواهیم کرد. در روز‌هایی که نتیجه انتخابات آمریکا همه را نگران کرده و تمام سازوکارهای سیاسی جهان را بر هم زده است، رهبری انقلابی را می‌شناسم که بر خلاف همه دنیا «ترامپ» و «کلینتون» و «جمهوری‌خواه» و «دموکرات» برایش فرقی نمی‌کند- که به قول محمدعلی جمالزاده همه‌شان «سر و ته یک کرباسند»- کمااینکه هر کدام‌شان بر سر کار آمدند، برای ما جز «شر» چیزی نداشتند.
با این اوصاف همچون روز روشن است که قواره «انقلابی»گری به تن این دولت زیادی گشاد است. در تمام این ایام شما حتی یک «حقوقدان» هم نبودید. این را نه من که همان مردمی می‌گویند که قرار بود جیب‌شان شاخص تورم، رکود و رشد اقتصادی باشد. همان مردمی که برای‌شان حرف از خزانه خالی زدید و ۸ هزار میلیارد جلوی چشم‌شان به از ما بهتران رسید یا به قول خودتان قرض گرفتند. علی‌ایحال باید به خدمت‌تان عرض کنم که به شهادت کارنامه هزار و اندی روزه‌تان شما تنها یک «سرهنگ» بودید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیرمردپرسپولیسی

      توروخداجمع کنید این بساط فتنه گریتان را.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      معلومه کسی جز شما و اطرافیانتون انقلابی نیستند چون ویژگی شما ها رو ندارند !!! ویژگی یک دولت انقلابی عبارتند از : اختلاس سه هزار میلیاردی ، گم کردن دکل نفتی ،ارتباط سیاسی با اعرابی که به خون ایرانی ها تشنه اند ، فراری دادن متهم های ردیف اول (خاوری) ، سرپیچی از فرمان رهبری ، خانه نشینی ده روزه ، سفرهای استانی نمایشی و تصویب طرح های عمرانی و اقتصادی بدون پشتوانه مالی و ....
      لطفا نظرم رو نمایش بدین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • ایران خر تو خر

      واقعا راس میگه تموم حق مردم رو میدزدند،اختلاس میکنند و بعد میگند بودجه نداریم یعنی اینا دیگه اخر هفت خطا عالمند.

    • بدون نام

      روزنامه دروغگو افراطي

    • بدون نام

      زبانی که افسار نداره بیشتر ازاین میتو نه حرف عقده ای

    • سعادت قمی

      حرف حق به مزاج بعضی ها خوش نمی آید.

    • مهرداد

      من واقعا طرفدار این دولت ضعیف نیستم ولی این افراد فقط دنبال منافع خودشونن به نام دین و مذهب و ائین و استکبار ریشه به تیشه مردم و کشور و اخلاقیات می زنن...واقعا شما از خدا نمی ترسید!!!؟

    • بدون نام

      تا آدمهای مثل شماها هستند ما همیشه با مردم دنیا مشکل خواهیم داشت، پرچم کدام کشور را آتش نزدید مرگ بر کدام کشور نگفتید بعد انظار دارید مردم دنیا به شماها احترام بگذارند، چرا این همه کشور در دنیا هیچ مشکلی با کشورهای دیگر ندارد، فقط ما هستیم دائم در خیابان ها روز مختلفی در تقویم ما قرار برای توهین به کشورهای دیگر در صورتی آنان نه همسایه ما هستند نه با ما مشکلی دارند با کشور دیگر جنگ دارند ما در آن وسط نمیدانم چه کاره هستیم بعد آنان با هم دوست میشوند اما این میان دشمن، اگر برجام نبود ما در یک حنگ نا برابر باید قرار می‌گرفتیم شاید تا الان نصب کشور هم ویران شده بود،

    • بدون نام

      روزنامه افراطی گر عقده ای اون آرمان و انتخابه.این دولت لکه ی ننگیست بر تارک جمهوری اسلامی

    • بدون نام

      روزنامه دروغگو افراطي

    • بدون نام

      آقا ی و طن امروز لطفا امروزی صحبت کن این ادبیات زمان قجر را کنار بگذار
      . نشان میدهدبین مردم نیستی.والا اینگونه قلم نمیدی که اینگونه گفتن جفا بر آزادگانی است که اسباب گفتن ازادونیک را فراهم کردند.

    • هادی

      بستگی داره انقلابی گری راچه معناکنیداگرمنظورازانقلابی گری لت وپارکردن است بله این حرف شماصحیح است درضمن تورابخداشمادیگرازمردم دم مزنیدکه کوس رسوایتان عالم راگرفته

    • مهدی

      کلمه حق یراد بها الباطل.
      حرف راستی زدی که مرادت از اون رسیدن به باطل و خوب جلوه دادن گرایشات خودته وطن جان.
      کلا دو دوره پشت سر هم سیاه و تاریک و ننگین زمان احمدی نژاد ریاست جمهوری دستتون بود که انصافا عالی جواب اعتماد مردم رو دادین. آقا ملت چجور بگن ازتون بیزار هستن که شما بی خیال خدمت کردن بهشون بشید ؟!
      اگه تا آخر امسال چندتا تخلف میلیاردی دیگه از دولت انقلابیتون رو نشد اونوقت باز بساط دروغگوییتون رو پهن کنید، الان زوده.
      لطفا منتشر کن اخوی. هرچی می نویسم میگی غیر قابل نشر می باشد !

    • مش نظر

      سلامی عرض میکنیم خدمت روزنامه ای که در هشت ساله ریاست جمهوری هاله نور وطنش در خطر نبود اما مدتیست که وطن در خطره .....و تا خودش راس کار نباشه ...وطنش از خطر در نمی آید ..

    • بدون نام

      واقعا هم همین طور است این دولت از انقلابیگری بویی نبرده است

    • حسین صحرانورد

      سلام زنده باد (وطن امروز ) با تمام دلشکستگی وقتی چنین مقاله های صد در صد حقیقی و شجاعانه را میخوانم دل شکسته ام کمی آرام میشود، اینها نتنها انقلابی نیستند بلکه کاملا ضد انقلاب هستند و دشمن ملت ورهبری که بدون شک تنها بازمانده انقلاب و صد در صد انقلابی هست وتنها امید ماست، او تنهاست همانطور که علی مولایمان را تنها گذاشتند، ،،،،،،،،،اما رهبرم بدان که تا آخرین نفس پشت سرت هستیم! ،،،وانتظار داریم همانطور که با آن بادکنک های تو خالی آمریکایی برخورد انقلابی کردید ودل مارا شاد کردید با این خائنان داخلی هم که دشمن اصلی این انقلاب هستند برخورد شدید انقلابی کنید که همه ملت بی صبرانه وهر لحظه در درانتظار هستند و پشت سر شما وگوش بفرمان شما هستند، من الله توفیق .

    • بدون نام

      ترا بخدا خجالت نمیکشین که اینقدر اراجیف میگین.ما به آقای روحانی رای دادیم واز آن حمایت میکنیم.چونکه واقعا میدانیم داره تاوان گند کاری دولت محبوب شما را میده.در ضمن خجالت بکشید ودست از این سیاه بازیها بردارید.مردم خوب شماها را میشناسن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج