۴۲۷۹۷۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

کمپانی فاکس، نسخه‌ی بلند انیمیشن کوتاه نامزد اسکار را می‌سازد

«نگهبان سد» دنباله‌دار می‌شود

یکی از برجسته‌ترین انیمیشن‌های کوتاهی که سال گذشته نامزد اسکار شد، انیمیشن «نگهبان سد» بود که با تصاویر با‌شکوه و خیره کننده‌اش تحسین خیلی‌ها را برانگیخت. قصه‌ی یک خوک دوست‌داشتنی که قرار است ادامه پیدا کند.

وب سایت فیلم نت نیوز: یکی از برجسته‌ترین انیمیشن‌های کوتاهی که سال گذشته نامزد اسکار شد، انیمیشن «نگهبان سد» بود که با تصاویر با‌شکوه و خیره کننده‌اش تحسین خیلی‌ها را برانگیخت. قصه‌ی یک خوک دوست‌داشتنی که قرار است ادامه پیدا کند.
«نگهبان سد» دنباله‌دار می‌شود

داستان انیمیشن کوتاه «نگهبان سد» ( The Dam Keeper) درباره‌ی یک خوک است که مسئولیت آسیاب‌های بادی یک شهر را بر عهده دارد و سعی می‌کند از ورود یک ابر سیاه شرور به شهر جلوگیری کند. این خوک با وجود نقش مهمی که در جامعه دارد،در مدرسه اوقات خوبی را نمی گذراند و همکلاسی‌هایش مدام به او زورمی‌گویند. اوضاع به همین منوال است تا اینکه او با یک دانش آموز جدید - روباهی اهل هنر - آشنا می‌شود و زندگی اش تغییر می کند.

سازندگان «نگهبان سد»، «رابرت کُندو» و «دیزوک سوتسومی» از کارگردانان هنری سابق پیکسار هستند. داستان ساده و تاثیرگذار، شخصیت‌های ملموس و باورپذیر و دنیای عمیق و غنی «نگهبان سد» سال گذشته آنقدر مورد توجه قرار گرفت که بخش انیمیشن کمپانی فاکس قرن بیستم تصمیم گرفتنسخه‌ی بلندی از این انیمیشن را بسازد.

کُندو و سوتسومی که زمان همکاری‌شان با پیکسار در انیمیشن‌هایی چون «دانشگاه هیولا‌ها» و «راتاتویی» مشارکت داشته اند، کارگردانی نسخه‌ی بلند «نگهبان سد» را به عهده خواهند داشت و «جان هنری هینکل» فیلمنامه ی آن را خواهد نوشت.

داستان نسخه‌ی بلند «نگهبان سد» چند سال بعد از ماجرای کوتاهش می گذرد و قرار است تفاوت‌هایی هم با آن داشته باشد. نسخه‌ی کوتاه به صورت دو بعدی ساخته شده بود، با رنگ‌بندی‌هایی که شبیه به نقاشی‌های رنگ روغن و پاستل به نظر می‌رسید. اما نسخه‌ی بلند قرار است به صورت سه بعدی و گرافیک کامپیوتری کار شود. علاوه بر این، در نسخه‌ی بلند شخصیت ها دیالوگ هم دارند و بر خلاف نسخه‌ی کوتاه که هیچ دیالوگی نداشت، قرار است صدا پیشه‌هایی هم برای کاراکتر‌ها انتخاب شوند. این تغییرات البته ممکن است آن حس و حال ویژه‌ای را که نسخه‌ی اصلی و کوتاه داشت از بین ببرد.

علاوه بر این اقتباس سینمایی، در آینده شاهد نسخه‌های دیگری هم برای ادامه‌ی ماجرای این خوک و روباه خواهیم بود. مثل یک رمان گرافیکی سه جلدی که قرار است سال ۲۰۱۷ منتشر شود و سریالی ده قسمتی برای ژاپن که آن هم در سال ۲۰۱۷ آماده خواهد شد.

هنوز هیچ تاریخ اکرانی برای نسخه‌ی بلند سینمایی «نگهبان سد» اعلام نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج