۴۲۸۱۲۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

زیدان این بار پا به کتاب می‌شود

کتاب "سودازدگی زیدان" مجموعه‌ای از داستان‌های برگزیده اروپایی به گردآوری آلکساندار همون و ترجمان زهرا باختری، کامران برادران، نیما م.اشرفی و سبا هاشمی‌نسب در نشر چترنگ منتشر شد.

هنرآنلاین: کتاب "سودازدگی زیدان" مجموعه‌ای از داستان‌های برگزیده اروپایی به گردآوری آلکساندار همون و ترجمان زهرا باختری، کامران برادران، نیما م.اشرفی و سبا هاشمی‌نسب در نشر چترنگ منتشر شد.

زیدان این بار پا به کتاب می‌شود
در پشت جلد این کتاب چنین می‌خوانیم: "عمل راستین زیدان در آن بعدازظهر فینال، حرکتی ناگهانی مانند طغیان سودا در اعماق شب‌های تنهایی، بعدتر به وقوع خواهد پیوست و آنگاه موجب خواهد شد هرچیز دیگر را، آخرِ بازی و وقت اضافه را، پنالتی‌ها و برنده‌ها را فراموش کنیم؛ عملی سرنوشت‌ساز، وحشیانه، تقریری و رمان‌وار: لحظه ناب ابهام‌ زیرسقف آسمان برلین، چند ثانیه سرگیجه‌آورِ ضد و نقیض که طی آن، زیبایی و تاریکی، خشونت و شهوت، به هم آمدند تا باعث ایجاد میان‌بری برای عملی تماما فی‌البداهه شوند... ما گره‌های ناگسستنیِ بین هنر و سودازدگی را می‌شناسیم. زیدان، ناتوان از فتح دروازه حریف، اذهان را فتح خواهد کرد..."
زیدان این بار پا به کتاب می‌شود

ژان فیلیپ توسن، کریستین مونتالبتی، ایگور اشتیکس، پنی سیمپسون، یون فومسه، دیوید البهاری، خولیان ریوس، جولیو موتسی، اورنا نی خیلیان، پیتر ترین، گیدرا رادویلاسیوت، کازمین مانولاچ، ویکتور پلوین، نون اوسومویچ، آنتونیو فیان، یوهانی برندر، آندری بلاتنیک و گئورگی گوسپودینوف نویسنده‌های این کتاب هستند.

بخشی از این کتاب: "در قایقم نشسته‌ام. تنها هستم. گرگ‌ومیش غروب است. به خشکی نگاه می‌کنم و آنجا روی تخته‌سنگی سیاه‌رنگ، بر فراز صخره‌ای که خودش را در میان دریا مخفی می‌کند، آنها را می‌بینم؛ مرد و زن را. زن جلوی مرد ایستاده است. هر دو کاملا بی‌حرکت هستند و طوری آنجا ایستاده‌اند که گویی بخشی از صخره‌اند. زن را مدتی تماشا می‌کنم و او ناگهان حرکت می‌کند و به‌سمت مرد گام برمی‌دارد."

مجموعه داستان "سودازدگی زیدان" در ۲۲۳ صفحه و با قیمت ۱۸۵۰۰ تومان منتشر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج