۴۲۸۲۲۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

گوشی HTC ۱۰ Evo رونمایی شد

اچ تی سی چند هفته پیش از جدیدترین گوشی هوشمند خود یعنی Bolt به صورت خاص و انحصاری برای اپراتور اسپرینت در ایالات متحده رونمایی کرد. اما اکنون مشخص شده که این مشارکت تنها در مرحله اولیه انحصاری بوده است و اچ تی سی اکنون اعلام کرده که Bolt به زودی در اروپا از جمله بریتانیا با نام جدید HTC ۱۰ Evo عرضه خواهد شد.

وب سایت تک شات: اچ تی سی چند هفته پیش از جدیدترین گوشی هوشمند خود یعنی Bolt به صورت خاص و انحصاری برای اپراتور اسپرینت در ایالات متحده رونمایی کرد. اما اکنون مشخص شده که این مشارکت تنها در مرحله اولیه انحصاری بوده است و اچ تی سی اکنون اعلام کرده که Bolt به زودی در اروپا از جمله بریتانیا با نام جدید HTC ۱۰ Evo عرضه خواهد شد.
گوشی HTC 10 Evo رونمایی شد

همان طور که احتمالا حدس میزنید، Evo خلاصه شده عبارت Evolution به معنی تحول است، در هر حال این گوشی جدید یک پرچمدار بسیار پیشرفته نیست و در واقع قرار است جای خالی بین HTC One A۹ و HTC ۱۰ را پر کند.

اسمارت فون جدید اچ تی سی از برخی لحاظ بهتر از HTC ۱ است برای مثال دارای گواهینامه IP۵۷ برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است و کیفیت دوربین سلفی آن ۸ مگایپسکل با قابلیت سلفی پانورامیک است. این گوشی همراه با اندروید ۷.۰ نوقا به بازار عرضه خواهد شد، در حالیکه HTC ۱۰ هنوز این آپدیت را دریافت نکرده است.

این گوشی هم چنین همراه با هدفون‌های جدید USB-C Adaptive Earphones در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، هدفون‌هایی که می‌توانند به صورت خودکار فهرستی از آهنگ‌های مورد علاقه کاربر را ایجاد کنند و به این ترتیب کاربران می‌توانند در موقعیت‌های مختلف بدون دردسر به مناسبت‌ترین آهنگ‌ها دسترسی داشته باشند.

HTC برای عرضه این گوشی در اروپا به هیچ اپراتوری محدود نیست. در عوض این شرکت دست به اقدامی بی سابقه زده و HTC ۱۰ Evo را تنها به صورت آنلاین به فروش می‌رساند.

اما Evo از برخی لحاظ دیگر ضعیف‌تر از HTC ۱۰ است، برای مثال رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقا، پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰، سنسور اثر انگشت، باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی ۱۶ مگایپسکلی با دیافراگم F۲.۰ با فناوری تشخیص فاز خودکار.

در حقیقت اچ تی سی Evo از لحاظ ظاهری شباهت زیادی با HTC ۱۰ دارد با این تفاوت که قاب پشتی آن کمی تخت‌تر است زیرا بدنه بزرگتر مورد نیاز برای جای دادن به نمایشگر کواد اچ دی ۵.۵ اینچی بزرگتر به اچ تی سی فضای بیشتری برای مجهز کردن گوشی به قابلیت‌های بیشتر را می‌دهد.

با وجود اینکه Bolt تنها به اپراتور اسپرینت در ایالات متحده محدود است، HTC برای عرضه این گوشی در اروپا به هیچ اپراتوری محدود نیست. در عوض این شرکت دست به اقدامی بی سابقه زده و HTC ۱۰ Evo را تنها به صورت آنلاین به فروش می‌رساند و یکی از دلایل این تصمیم گیری روابط نه چندان دوستانه HTC با شبکه‌های موبایلی در بریتانیا است. به همین دلیل اچ تی سی تصمیم گرفته تا مخاطبان جدیدی را مورد هدف قرار دهد، آنهایی که علاقه‌ای به خرید گوشی تحت قرارداد ندارند و ترجیح می‌دهند اسمارت فون جدید خود را به صورت مستقیم از شرکت تولیدکننده خریداری کنند.

هنوز به صورت دقیق تاریخ عرضه و قیمت نهایی HTC ۱۰ Evo تعیین نشده است، اما انتظار می‌رود که قیمت حدودی این گوشی بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ پوند باشد، رقمی که با در نظر گرفتن قیمت ۵۰۰ پوندی HTC ۱۰ کمی زیاد به نظر می‌رسد.
گوشی HTC 10 Evo رونمایی شد
گوشی HTC 10 Evo رونمایی شد
گوشی HTC 10 Evo رونمایی شد
گوشی HTC 10 Evo رونمایی شد
گوشی HTC 10 Evo رونمایی شد
گوشی HTC 10 Evo رونمایی شد
گوشی HTC 10 Evo رونمایی شد
گوشی HTC 10 Evo رونمایی شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج