adexo3
۴۲۸۳۷۵
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

آیت‌ الله موسوی اردبیلی به کما نرفته است

پزشک معالج آیت‌الله موسوی اردبیلی برخی اخبار منتشرشده مبنی بر اینکه این مرجع تقلید به کما رفته و یا در سطح ۳ هوشیاری است را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایسنا: پزشک معالج آیت‌الله موسوی اردبیلی برخی اخبار منتشرشده مبنی بر اینکه این مرجع تقلید به کما رفته و یا در سطح ۳ هوشیاری است را تکذیب کرد.

«محمدرضا ظفرقندی»، دکتر معالج آیت‌الله موسوی اردبیلی در جمع خبرنگاران با اعلام آخرین وضعیت جسمی این مرجع تقلید اظهار کرد: آقای موسوی اردبیلی به دلیل عارضه گوارشی که در قم برای ایشان به وجود آمد و با کاهش فشار خون همراه شد، به تهران انتقال یافته و تحت نظر قرار گرفتند و در همین حین یک سکته مجددی برای قلب ایشان رخ داد و صلاح دیده شد با دستگاه تنفس مصنوعی وضعیت ایشان کنترل شود.

وی افزود: سطح هوشیاری ایشان را نمی‌شود با دستگاه تنفسی ارزیابی کرد، چراکه داروهایی به این دستگاه‌ها تزریق می‌شود و ایشان در فاز سکته قلبی، فاز اِسکینی مغزی را نیز داشته‌اند، اما سطح هوشیاری ایشان با دستگاه و دارو قابل کنترل نیست.

ظفرقندی گفت: داروها جواب داده و قلب و مغز تحت کنترل است و حرف‌های منتشر شده مبنی بر اینکه ایشان در کما و سطح سه هوشیاری هستند را کاملا تکذیب می‌کنم. اکنون نمی‌توانیم وضعیت را به صورت صد درصد اعلام کنیم، ولی این را می‌توانم بگویم که ایشان به هیچ‌وجه نیاز به جراحی دیگری ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا این چندروز اینقدر اخبار اشتباه مخابره میشه.
      عجبا....

    • بدون نام

      خدا کمک کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج