adexo3
۴۲۸۴۶۸
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

مشاور ترامپ:

رامنی برای دست بوسی با ترامپ دیدار کرد

یکی از مشاوران «دونالد ترامپ» گفته نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۲ با هدف دست‌بوسی و ادای احترام با رئیس‌جمهور منتخب آمریکا دیدار کرده است.

خبرگزاری فارس: یک مشاور ارشد «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا روز سه‌شنبه گفت که دیدار روز شنبه «میت رامنی»، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات سال ۲۰۱۲ با «ترامپ» با هدف دست‌بوسی صورت گرفته است.

«ترامپ» و «رامنی» روز شنبه در دیداری خصوصی که در زمین گلف ترامپ در شهر «بدمینستر» ایالت «نیوجرسی» درباره مسائل مختلف رایزنی کردند.

پس از این دیدار گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال انتصاب «رامنی» به سمت وزیر خارجه آمریکا مطرح شد. «مایک پنس»، معاون رئیس‌جمهور منتخب آمریکا روز شنبه گفت که ترامپ «فعالانه» در حال بررسی این موضوع است.

یکی از دلایل اهمیت این دیدار این بود که رامنی در کارزار انتخاباتی سال ۲۰۱۶ با لحنی تند از ترامپ انتقاد کرده و وی را «شیاد» خوانده بود.

روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشته یکی از مشاوران ترامپ گفته که رامنی صرفا برای ادای احترام و «دست‌بوسی» با رئیس‌جمهور منتهب دیدار کرده است. این روزنامه اشاره به نام این مشاور نکرده است.

انتشار اینگونه اخبار درباره رئیس‌جمهور منتخب آمریکا و برخی رخدادهای دیگر موجب شده نشریه نیویورکر روز دوشنبه در گزارشی تبدیل شدن این میلیاردر جنجالی به سیاستمداری «با وقار و با تدبیر» بعد از پیروزی‌اش در انتخابات را رویای محال بنامد.

نیویورکر نوشت: «خیال‌پردازی‌های بهنجار شدن دونالد ترامپ - یعنی این ایده که یک کاندید عوامفریب پس از پیروزی‌اش در روز انتخابات به نحوی به یک دولتمرد با وقار و باتدبیر تبدیل شود - اکنون خاطره‌ای دور از دسترس و توهمی مخدوش است.»

«نیویورکر»، انتقاد تُند ترامپ از رسانه‌ها در روز دوشنبه را یکی از دلایل این تحلیل دانسته است.

مطابق این گزارش، ترامپ برای بیش از ۲۰ دقیقه از پوشش «تکان‌دهنده» و «نادرست» رسانه‌ها در زمان کارزار انتخاباتی انتقاد کرد.

وی در بخشی از این برنامه شبکه خبری سی‌ان‌ان را دروغگو خطاب کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب شد یه احمق رییس جمهور امریکا شد گندشونو در میاره بگم بگم و میگم میگم آمریکا شروع میشه میفهمیم اونجا هم آزادی و دموکراسی واقعی نیست همه جایه دنیا هر کی پول داره راحت زندگی میکنه فرقی نداره کجا باشی فقط باید پول داشته باشی عقلم نداشتی مهم نیست پول کار همه چیز رو برات میکنه مردی که بساز بنداز بوده قمارخانه دار بوده هیچ سیاستی نداشته و ندارد شد رییس جمهور دنیا پول داره عقل درست و حسابی هم که نداره خدا بمردم رحم کنه نیومده گیر داده به مسلمانان این آخرش پیداست چی میشه

    • ایرانی

      بازهم خبرگزاری فارس ....خخخخخخخ
      در فرهنگ آمریکایی و غربی دیگر دست بوسی مفهوم ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج