اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمین در برابر دستگاه‌های خودپرداز

پس از انجام تحقيقات لازم از مالباختگان مشخص شد كه مرد شياد جلوي دستگاه‌هاي خودپرداز پس از شناسايي طعمه‌هاي خود با مراجعه به آنها و بيان اينكه نياز به مقداري پول دارد و دستگاه قادر به پرداخت آن از حساب وي نيست از آنان تقاضاي جابه‌جايي پول بين حساب خود و آنان مي‌كرده و با شگردي خاص پول‌های حساب آنان را برداشت مي‌كرده است.

مرد شیادی كه جلوي دستگاه‌هاي خودپرداز اقدام به كلاهبرداري و برداشت پول از حساب طعمه‌های اصفهاني مي‌كرد توسط پليس آگاهي شناسايي شد.


سرهنگ حسين حسين‌زاده، رئيس پليس آگاهي استان اصفهان اظهار داشت: در پي وقوع چند سرقت پول و مراجعه تعدادي از مردم به پليس آگاهي مبني بر اينكه مردي جلوي دستگاه خودپرداز بانك پول‌هایی را از آنها كلاهبرداري كرده موضوع در دستور كار ماموران اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري اين پليس قرار گرفت.

وي درباره شيوه كلاهبرداري اين مرد گفت: پس از انجام تحقيقات لازم از مالباختگان مشخص شد كه مرد شياد جلوي دستگاه‌هاي خودپرداز پس از شناسايي طعمه‌هاي خود با مراجعه به آنها و بيان اينكه نياز به مقداري پول دارد و دستگاه قادر به پرداخت آن از حساب وي نيست از آنان تقاضاي جابه‌جايي پول بين حساب خود و آنان مي‌كرده و با شگردي خاص پول‌های حساب آنان را برداشت مي‌كرده است.

اين مقام مسؤول تصريح كرد: با كسب اطلاعات لازم و تحقيقات ميداني انجام شده و با به‌كارگيري اقدامات خاص پليسي سرنخ‌هايي از مخفيگاه متهم به دست آمد. اين مقام انتظامي اضافه كرد: اين مرد كه «علي» نام دارد در بازجويي‌ها كلاهبرداري را پذیرفت.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

کمین در برابر دستگاه‌های خودپرداز

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج