۴۲۸۸۰۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جدیدترین برنامه کنسرت‌های پاییزی در تهران

خواننده‌های پاپ، گروه‌های موسیقی تلفیقی، گروه‌های موسیقی سنتی و خوانندگان و گروه‌های موسیقی خاص پس از ماه صفر کمتر از چهار ماه فرصت دارند کنسرت‌های خود در سال ۹۵ را برگزار کنند.

وب سایت موسیقی ایرانی: خواننده‌های پاپ، گروه‌های موسیقی تلفیقی، گروه‌های موسیقی سنتی و خوانندگان و گروه‌های موسیقی خاص پس از ماه صفر کمتر از چهار ماه فرصت دارند کنسرت‌های خود در سال ۹۵ را برگزار کنند.

فصل جدید کنسرت‌های موسیقی از حدود دو هفته دیگر آغاز خواهد شد و خوانندگان پرتعدادی از سبک‌های مختلف موسیقی حاصل دو ماه تمرین خود را به صحنه خواهند برد.

خوانندگان پاپ، گروه‌های موسیقی تلفیقی، گروه‌های موسیقی سنتی و خوانندگان و گروه‌های موسیقی خاص پس از ماه صفر کمتر از چهار ماه فرصت دارند کنسرت‌های خودشان در سال ۹۵ را برگزار کنند. تاکنون خوانندگان و گروه‌های موسیقی زیادی پیش‌دستی کرده‌اند و ضمن مشخص کردن تاریخ دقیق کنسرتشان، بلیت‌فروشی را نیز آغاز کرده‌اند که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت:

ارکستر سمفونیک تهران

ارکستر سمفونیک تهران در جدیدترین کنسرت خود در تاریخ ۱۱ آذرماه از ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به صحنه می‌رود. این ارکستر موسیقی تابستان سال جاری دچار تغییر و تحولاتی شد و شهرداد روحانی به عنوان رهبر ثابت ارکستر شناخته شد. سپس اجراهای نخست ارکستر سمفونیک تهران به رهبری روحانی در تابستان برگزار شد و حالا این ارکستر پس از دو ماه تمرین فشرده، آماده برگزاری کنسرت‌های جدید خود می‌شود. اجرای آواهای اسلوانی شماره ٨ از آنتونین دورژاک، "آوای مرگ" از کامیل سن سئانس، "پاوان" اثر گابریل فوره از برنامه‌های اصلی اجرای ارکستر سمفونیک تهران در تالار وحدت است.

زانیار خسروی

نخستین کنسرت موسیقی پاپ پس از ایام تعطیلات محرم و صفر را زانیار خسروی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد کرد. این کنسرت به همت شرکت آوای فروهر و به تهیه‌کنندگی برادران حاتم‌پور در تاریخ ۱۱ آذرماه طی دو سئانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد برگزار می‌شود و در آن زانیار به اجرای تک آهنگ‌های جدیدش در سال‌های اخیر و همچنین قطعاتی از تنها آلبوم رسمی‌اش به نام "۲۸" خواهد پرداخت.

محسن یگانه

محسن یگانه یکی دیگر از اولین اجراهای موسیقی پاپ را پس از ماه صفر روی صحنه می‌رود. او در شب‌های جمعه و شنبه ۱۲ و ۱۳ آذرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برنامه اجرا می‌کند. با توجه به آن‌که یگانه از اردیبهشت‌ماه سال گذشته آلبومی منتشر نکرده و شهریور پیش نیز روی صحنه رفت، نمی‌توان انتظار اتفاق جدیدی در کنسرت‌های آذرماه او را داشت. شاید جذاب‌ترین بخش کنسرت جدید یگانه بتواند حضور ارکستر جدید او باشد که این اعضا در کنسرت تابستانه هم به یک سری از علاقه‌مندان او معرفی شدند.

علیرضا طلیسچی

سالن میلاد نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران، یک شب بعد از کنسرت‌های یگانه، میزبان اولین کنسرت رسمی علیرضا طلیسچی خواننده پاپ است. طلیسچی در اواسط دهه ۸۰ با انتشار قطعات بدون مجوز و ویدئوهای غیر رسمی به شهرت رسید و برای دریافت مجوز چند سال صبر کرد. این خواننده جوان که اردیبهشت‌ماه سال جاری اولین آلبوم رسمی خود را با نام "دقیقه‌هام" منتشر کرده بود، در چهاردهمین شب ماه آذر در سالن میلاد برای نخستین بار از هوادارانش پذیرایی خواهد کرد.

کیهان کلهر

کیهان کلهر کمانچه‌نواز صاحبنام در جدیدترین کنسرت خود در ایران با اردال ارزنجان موسیقیدان ترک و نوازنده ساز باغلاما در تالار وحدت هم‌نوازی می‌کند. نکته جالب در مورد این کنسرت‌ها که در تاریخ ۱۳ تا ۱۶ آذرماه برگزار می‌شود، این است که بلیت‌های آن فقط نیم ساعت بعد از آغاز بلیت‌فروشی به پایان رسید. کلهر پس از این اجراها تور "پردگیان باغ سکوت‌" را آذر و دی سال جاری در شهرهای مختلف ایران برگزار خواهد کرد.

محمد علیزاده

خواننده آلبوم "دلت با منه" دیگر خواننده‌ موسیقی پاپ است که در ماه آذر به سالن میلاد می‌رود. محمد علیزاده که بین انتشار آلبوم "دلت با منه" با آلبوم جدیدش یک فاصله چند ساله به وجود آمده، سومین آلبومش را تکمیل و روانه بازار می‌کند. علیزاده طی یکی دو سال اخیر رکورددار کنسرت‌گذاری در میان خوانندگان پاپ است و در جدیدترین کنسرت‌های خودش نیز طی دو شب ۱۹ و ۲۰ آذر در سئانس‌های ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ از طرفدارانش استقبال خواهد کرد.

سیامک عباسی

سیامک عباسی خواننده تحصیل‌کرده موسیقی پاپ که تا شهریورماه سال جاری در هیچ محفل عمومی دیده نشده بود و حتی از انتشار عکسش نیز ممانعت می‌کرد، در روز پنج‌شنبه ۲۵ آذرماه یک بار دیگر در سالن میلاد به روی صحنه می‌رود و آلبوم جدید خود به نام "خوشبختیت آرزومه" را همراه با چند قطعه محبوب قدیمی‌ترش نظیر "تو که نیستی"، "وقتی دلت شکست"، "جوون‌تر که بودم"، "رؤیایی"، "من انتخاب شدم" و "دیوونگی" اجرا خواهد کرد.

حمید حامی

حمید حامی احتمالاً آخرین کنسرت پاییزی موسیقی پاپ را در تالار وحدت برگزار خواهد کرد. این خواننده پاپ در جدیدترین کنسرت خود، روزهای دوشنبه ۲۹ و سه‌شنبه ۳۰ آذر در تالار وحدت تهران به صحنه می‌رود. حامی دو آلبوم جدید در حال تولید دارد که احتمالاً یکی از آلبوم‌های او در سبک موسیقی پاپ تا پایان سال روانه بازار شود و از آنجایی که انتشار این آلبوم در آذرماه محتمل نیست، به قطع او آثاری از آلبوم‌های گذشته‌اش را به تالار وحدت خواهد برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج