۴۲۹۲۳۱
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

روحانی به آفریقای جنوبی می رود

هیات اقتصادی آفریقای جنوبی که به تهران سفر کرده است، با حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایسنا: هیات اقتصادی آفریقای جنوبی که به تهران سفر کرده است، با حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

هیات اقتصادی آفریقای جنوبی مرکب از خانم «چیکانگا» معاون وزیر حمل و نقل و آقای «ماگوانیشه» معاون وزیر شرکت‌های دولتی این کشور که برای دیدار با همتایان خود در ایران و پیگیری مصوبات مربوط به حوزه حمل و نقل دوازدهمین دوره کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور به تهران سفر کرده است، با جابری‌انصاری معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

هیات آفریقای جنوبی در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات فنی بین آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های حمل و نقل هوایی و دریایی ارائه و با برشمردن ظرفیت‌های موجود در دو کشور بر ضرورت تلاش جهت گشودن فرصت‌های جدید همکاری اقتصادی و تجاری بین دو کشور تاکید کرد.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این دیدار با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور آفریقای جنوبی به تهران و دیدار آتی رئیس جمهوری اسلامی ایران از آفریقای جنوبی، اظهار کرد: روسای جمهور دو کشور، سنگ بنای مرحله جدید همکاری‌ها را گذاشته و بر اراده سیاسی رهبران دو کشور برای گسترش روابط تاکید کرده‌اند و اینک مسئولیت ما پی گیری و اجرای این توافقات است.

جابری انصاری ضمن استقبال از تبادل هیات‌های فنی و کارشناسی، نقش کارگروه معاونین وزرای خارجه دو کشور در پایش مسیر صحیح همکاری‌ها را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به سفر اخیر خود به آفریقای جنوبی به منظور برگزاری نشست کمیته سیاسی پیگیری روابط دو کشور افزود: وزارت امور خارجه برای کمک به گسترش همکاری‌ها در همه حوزه‌های اقتصادی و تجاری آمادگی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد رضا بختیار

      به قول شاعر که میگه :ما را باش اینا را باش آقا یک کم به فکر پیشرفت باشید و با جوامع پیشرفته هماهنگ بشید نه فقط به فکر تزریق و گسترس بازار خود در کشورهای عقب مانده!!!

    • بدون نام

      بره دیگه بر نگرده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج