۴۲۹۵۶۲
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

ثبت ۱ طلاق به ازای هر ۴ ازدواج در کردستان

‌معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان کردستان گفت: طبق آمارهایی که ارائه شده، از هر ۴ ازدواج، یک مورد طلاق در استان کردستان به ثبت می‌رسد.

خبرگزاری ایسنا: ‌معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان کردستان گفت: طبق آمارهایی که ارائه شده، از هر ۴ ازدواج، یک مورد طلاق در استان کردستان به ثبت می‌رسد.


هیرش رضایی، روز پنج شنبه(۴ آذر) در جلسه هماهنگی برای راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج در استان، با اشاره به اینکه ازدواج یک مسئله مهم در جامعه است، اظهار کرد: ازدواج امروزه در جامعه ما به یک دغدغه تبدیل شده است و باید برای تسهیل امر ازدواج در جامعه گام‌های موثری برداریم.

وی با اشاره به اینکه افزایش ازدواج، آسیب‌های اجتماعی را در جامعه کاهش می‌دهد، افزود: هدف از تشکیل مجمع خیرین ازدواج، کمک به جوانان برای ازدواج آسان است و برای اینکه به این مهم دست یابیم باید نهادهای همکار پای کار بیایند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان کردستان، ضمن اشاره به اینکه جراید و صدا و سیما می‌توانند نقش بسزایی در تبلیغ امر ازدواج داشته باشند، عنوان کرد: ازدواج یک بحث مهم است و دستگاه‌ها می‌توانند با ارائه مشاوره‌های رایگان یا فعالیت‌های دیگر این امر را توسعه دهند.

رضایی در ادامه با اشاره به اینکه متأسفانه طلاق در جامعه افزایش پیدا کرده است، بیان کرد: طبق آمارهایی که ارائه شده است از هر ۴ ازدواج، یک مورد طلاق در استان به ثبت می‌رسد که این مسئله دردناک است و باید بیشتر توجه کنیم.

وی در پایان یادآور شد: برای اینکه بحث ازدواج در جامعه افزایش پیدا کند و آسیب‌های اجتماعی کم شوند، باید نهادهای همکار بیشتر به مسئله ازدواج توجه کنند.

در ادامه این جلسه همایون قسمتی، کارشناس رواشناسی و مسایل خانواده گفت: خیرین می‌توانند در بحث ازدواج بسیار خوب نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به اینکه باید یک زبان مشترک در بین خانواده‌ها به وجود آید، بیان کرد: دخالت‌های پدر و مادر در کاهش ازدواج بسیار تأثیرگذار است و باید والدین در بحث ازدواج فرزندان خود را دچار واهمه نکنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی خوبه

    • ali

      ماشالا مسعولین خوب به این کردها میرسند جنساشون رو راحت از گمرک رد میکنند

      پاسخ ها

      • کامران

        نیست خیلی سواد داری میشینی حرفای گنده تر از دهنت
        هم میزنی

    • بدون نام

      مشکلات کرستان فراتر ازین حرفاس......

    • ایرانی

      واقعا طلاق افتضاح شده ولی به نظر من این مسعله ببشتر تقصیر خودمونه بدلایل مختلف از جمله اینکه کردها برخیاشون دختراشونو به اجبار شوهر میدن و البته این موضوع همه جا هست اونجا بیشتره این واقعیته تلخه که دخترا مورد ظلم میشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج