adexo3
۴۳۰۱۰۹
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

واکنش عارف به سانحه ریلی در دامغان

محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس، در پی وقوع برخورد دو قطار در استان سمنان و کشته شدن جمعی از هموطنانمان، در پیامی ضمن تسلیت به خانواده‌های جانباختگان این حادثه، تاکید کرد: مسئولین به ویژه نیروهای هلال احمر و بهداشت و درمان کشور نسبت به رسیدگی به موقع به حادثه دیدگان از هیچ تلاشی فروگذار نکنند و مسئولین وزارت راه و شهرسازی گزارشی دقیق ازعلت این حادثه را به ملت ایران ارایه دهند.

خبرگزاری ایسنا: محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس، در پی وقوع برخورد دو قطار در استان سمنان و کشته شدن جمعی از هموطنانمان، در پیامی ضمن تسلیت به خانواده‌های جانباختگان این حادثه، تاکید کرد: مسئولین به ویژه نیروهای هلال احمر و بهداشت و درمان کشور نسبت به رسیدگی به موقع به حادثه دیدگان از هیچ تلاشی فروگذار نکنند و مسئولین وزارت راه و شهرسازی گزارشی دقیق ازعلت این حادثه را به ملت ایران ارایه دهند.

متن پیام به شرح زیر است: "خبر برخورد دو قطار در استان سمنان که منجر به مصدومیت و جان باختن جمعی از مردم کشورمان شد، بسیار تلخ و دلخراش و موجب تاثر شدید و اندوه فراوان شد. آنگونه که اخبار اولیه حکایت دارد این حادثه تلخ متاسفانه تلفات نسبتا زیادی داشته است و باعث داغدار شدن ملت بزرگوار ایران شده است. امید است مسئولین محترم به ویژه نیروهای خدوم هلال احمر و بهداشت و درمان کشور نسبت به رسیدگی به موقع به حادثه دیدگان از هیچ تلاشی فروگذار نکنند و مسئولین وزارت راه و شهرسازی گزارشی دقیق ازعلت این حادثه را به ملت ایران ارایه دهند.

ضمن عرض تسلیت این مصیبت به خانواده‌های داغدار همدردی خود را با بازماندگان اعلام داشته، از درگاه خداوند غفور و رحیم برای جان‌باختگان غفران الهی و برای آسیب‌دیدگان و مجروحان، آرزوی سلامتی و شفای عاجل مسالت می‌نمایم.

محمدرضا عارف"
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      این اخبار برای ملت ایران 80 میلیونی سخت است تسلیت کفتن این مسئولین دردی را از این اسیب دیدگان دوا نمی کند بایستی همان لحظه اولیه وزیر یا مدیر استفای خود را اعلام می کردند

    • ایرانی

      دلت خوشه!

      تو مجلس نشستی سکوت کردی!!
      حقوق های چند صد میلیونی می گیری

    • بدون نام

      دلت خوشه....برو بچسب به‌لغو‌کنسرت‌وسخنرانی.....شمارا چی به فکر مردم بودن.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج