adexo3
۴۳۰۸۰۶
۲۰ نظر
۵۰۰۵
۲۰ نظر
۵۰۰۵
پ

جوانی که هم‌ محلی‌ اش را کشت

پسر جوانی که متهم است یکی از هم‌محلی‌هایش را به قتل رسانده، برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران می‌رود.

روزنامه شرق: پسر جوانی که متهم است یکی از هم‌محلی‌هایش را به قتل رسانده، برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران می‌رود.
شهریور سال گذشته به مأموران پلیس خبر دادند جسد نیمه‌جان جوانی در خیابان رها شده‌ است. شخصی که این موضوع را به مأموران گزارش داد، گفت پسر جوان چاقو خورده و خون زیادی از او رفته ‌است، اما هنوز جان دارد.
زمانی که مأموران به محل رسیدند، متوجه شدند پسر جوان جانش را از دست داده ‌است. محلی که ضربه چاقو وارد شده، نزدیکی قلب مقتول بود و از همان نقطه هم مقدار زیادی خون از بدن مقتول خارج شده ‌بود. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات دراین‌باره آغاز شد. مأموران در محل حادثه هیچ ردی از عامل جنایت پیدا نکردند؛ بنابراین کار ردیابی‌های تلفنی را آغاز کردند. آنها در بررسی تلفنی که به مرکز فوریت‌های پلیسی شده‌ بود، متوجه شدند شماره تلفنی که به اپراتور وصل شده‌، متعلق به مقتول است.
هرچند در ابتدا به نظر می‌رسید مأموران با معمای پیچیده‌ای روبه‌رو هستند اما چند روز بعد و درحالی‌که مأموران همچنان دنبال سر نخی برای دستگیری قاتل بودند، جوانی به نام کاوه به کلانتری مراجعه کرد و گفت شخصی را به قتل رسانده‌ است. او که زمان بازجویی‌ها به‌شدت گریه و اظهار پشیمانی می‌کرد، گفت: من با مقتول آشنایی داشتم اما با هم دوست نبودیم. متأسفانه مسائلی درباره او شنیده ‌بودم که همین امر باعث شد او را به قتل برسانم.
چندسالی بود که ترک تحصیل کرده‌ بودم و در مغازه قصابی پدرم کار می‌کردم. از کاری که داشتم راضی بودم و می‌خواستم برای خودم آینده‌ای درست کنم. شب حادثه برادرم که نوجوان است، به مغازه آمد تا با هم بیرون برویم. ما به پارکی که در نزدیکی مغازه بود رفتیم و چندساعتی با برادرم بازی کردیم. در آنجا مقتول را دیدم؛ به خاطر چیزهایی که از او شنیده ‌بودم با او کاری نداشتم و سعی هم می‌کردم با او روبه‌رو نشوم و صحبت هم نکنم. بعد از پارک من دوباره به مغازه رفتم؛ مقتول به دنبال من آمد. پشت دخل ایستاده‌ بودم که بدون مقدمه نزدیک شد و من که خیلی وحشت کرده ‌بودم، کارد سلاخی را برداشتم و یک ضربه به او زدم تا به من آسیبی نرساند.
متهم درباره اینکه چه چیز درباره مقتول شنیده ‌بود که باعث شد چنین تصمیمی بگیرد، گفت: شنیده ‌بودم دو نفر را مورد آزار جنسی قرار داده ‌است و این مسئله به‌شدت من را هراسان می‌کرد و خیلی می‌ترسیدم به من نزدیک شود و چنین آسیبی به من وارد کند. من هیچ اختلافی دراین‌باره با او نداشتم.
با توجه به اینکه متهم نتوانست افرادی را که گفته می‌شد مقتول آنها را مورد آزار جنسی قرار داده ‌است، به پلیس معرفی کند؛ بنابراین مأموران از خانواده مقتول خواستند تا دراین‌باره توضیح دهند.
پدر مقتول که به‌شدت ناراحت بود، گفت: من از این پسر شکایت دارم؛ او دروغ می‌گوید. پسر من آدم بااخلاقی بود و چنین تهمتی درباره او درست نیست. اگر پسر من چنین کاری کرده‌ بود، چرا فقط متهم درباره آن صحبت می‌کند و شخص دیگری دراین‌باره به من چیزی نگفته ‌است. او پسر بسیار خوبی بود؛ روزها کار می‌کرد و بعد از کار هم به خانه می‌آمد. اگر او واقعا چنین کاری کرده ‌باشد، باید دوستانش دراین‌باره چیزی بدانند. این دروغ بزرگی است که درباره پسر من می‌گویند. متهم پسرم را از من گرفت و او را به قتل رساند و چاقویی به قلبش فرو کرد؛ حالا هم می‌خواهد انگیزه اصلی قتل را نگوید. به پسرم تهمت می‌زند تا خانواده‌ام را بی‌آبرو کند. من چنین حرفی را قبول نمی‌کنم و درخواست قصاص دارم.
مأموران همچنان به تحقیقات خود دراین‌باره ادامه دادند و افرادی که به مقتول نزدیک بودند و ممکن بود درباره مسائل خصوصی او چیزی بدانند، بازجویی شدند اما نتوانستند مدرکی که نشان دهد او به افرادی تعرض کرده ‌است، پیدا کنند.
این در حالی بود که پزشکی قانونی نیز تأیید کرد مقتول به دلیل وارد‌شدن ضربه‌ای کشنده به بدنش که باعث پارگی در قسمت قلب و قطع یکی از شریان‌های حیاتی بدنش شده،‌ جان خود را از دست داده ‌است.
با تکمیل تحقیقات، متهم برای بیان آخرین دفاعیات خود در مرحله بازجویی در برابر بازپرس قرار گرفت. او یک‌ بار دیگر اتهام قتل را قبول کرد و گفت: من و مقتول هیچ درگیری‌ای با هم نداشتیم؛ همان‌طور که قبلا گفتم، اصلا با هم ارتباط دوستانه‌ای هم نداشتیم و من فقط او را می‌شناختم. به خاطر حرف‌هایی که درباره‌اش شنیده‌ بودم، خیلی از او می‌ترسیدم؛ وقتی بدون دلیل و هیچ حرفی به سمتم آمد، به‌شدت ترسیدم و او را با چاقو زدم.

با پایان جلسات بازجویی این جوان و با توجه به اینکه اولیای‌ دم نیز درخواست قصاص کرده‌ بودند، کیفرخواست علیه او صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. به‌این‌ترتیب پسر جوان به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید سجاد اسماعیلی پور

      یعنی چی ؟؟؟الان طرف یه مرغ هم بخواد سر ببره یه دلیل قانع کننده داره ؟؟؟فقط یه چیزی شنیدی درباره اش اومد جلو درجا هم چاقو زدی؟؟؟بعید میدونم راستش رو گفته باشه الله اعلم خدا عاقبت همه رو به خیر کنه اللهم عجل لولیک لولیک الفرج ...

    • بوشهر

      این همه قتل و خیانت وآدم کشی تو شهر شما بیداد میکنه ، بعد میگن اون مناطق این چیزا عادیه! چقد عادی باشه که مادر بچه ی کوچکش 30 ضربه چاقو بزنه یا شوهرش بکشه .هوووووووو

    • بدون نام

      الله اکبر الله اکبر

    • طوطی

      عجب ادمی بوده این قاتل!!!خب میزاشتی یه کلمه حرف بزنه باهات ،شاید اومده بوده حرف بزنه باهات ،از کجامعلوم اومده سر وقتت واسه اذیت و ازار!!!!!چه چیزایی میشنویم !!!

    • موسوی

      واقعا که جالبه چه ادم های داریم خوبه دختر نبوده.ادم نمیدونه بخنده یا ناراحت باشه

    • بدون نام

      تهمت زدن بعد ازمرگ کارآسونیه درثانی مگه توقاضی بودی که حکم بریدی وکشتیش این چه حرفیه که میگی نزدیکم شد ترسیدم کشتمش توروز روشن اومد به تو....لا اله الا الله. خدابهت رحم کنه وان شاء الله ببخشدت

    • بدون نام

      باریکلا بوشهرجان لایک

    • رها

      یعنی چی واقعا به احتمال زیاد جریان چیز دیگه ای بوده و قاتل کتمان میکنه بازم نمیشه نظر داد خدا میدونه۰۰۰
      متاسفانه تو جامعه کشت و کشتار زیاد شده خدا خودش جامعه رو حفظ کنه
      یاحق

    • mehri

      خدابیامرز یهوویی غافلگیر شده
      شاید اومده بوده از این آقا پسر بپرسه که چرا رفتارش اینطوریه و ازش فرار میکنه ک این جوووون در حرکتی غافلگیرانه فرصته این کارا ازش گرفت
      خدایا مواظبه همه ی جووووونا باش

    • مهتاب

      کاربر از بوشهر همه جای دنیا هم آدم خوب هست هم بد هم بافرهنگ هم بی فرهنگ فعلا بد زمانه ایی شده خوبی یا بدی زشتی یا زیبایی ، درستی و نادرستی ، شعور و منطق یا عدم آن جا و مکان نمیشناسه از این قبیل اتفاقات همه جا رخ میده و هبچ استثنایی نداره بی شک مردم بوشهر انسانهای پاک و شریفی هستند و اگه مواقعی مورد این چنینی پیش میاد تر و خشک نباید با هم بسوزند همه جا خوب و بد قاطی هستن و هیچ کس نمیتونه ادعا کنه شهر یا کشورش همه یه دست خوب و قانونمدار هستن تمام انگشتان دست یکسان نیستن دلیلی محکمتر از این وجود نداره . برای شما هموطن گرامی وتمام هم شهری م هم استانیهاتون آرزوی موفقیت و سرفرازی دارم . در پناه خدا باشید .

    • مهتاب

      حرفهای این متهم و دلیل اقدام به قتلش قابل پذیرش نیست باید منتظر شد و نتیجه تحقیقات رو شنید . الله و اعلم .

    • عاطفه چمنی ازشهرستان تفت

      ای بابا چرااینقدرادم کشی راحت شده چراهرچی اعدام میکنندبازهم مردم عبرت نمیگرنددولت باید یه فکراساسی کنه به حال این ملت

    • بیطرف

      پلیس باید از دیگران سوال میکرد نه از دوستان مقتول .انها اگر جرمی هم مرتکب شده باشند به خاطری پای خودشونم وسط نیاد معلومه میگن چنین چیزی درست نیست باید از قاتل میپرسید از کی شنیده .انه رو پیدا میکرد تازه ما نباید یکطرفه به قاضی بریم بعضی انسانها انقدر ترسو هستند که موقعی تو شرایطی خاص قرار میگیرند مغزشون دستور درستی صادر نمکنه طرف هنگ کرده خدا لعنت کنهادمهای تهمت زن رو .بقول قدیمی زبان سرخ سر سبز میدهد بر باد.

    • راز

      من اصلا موافق کشتن یک انسان نیستم در هیچ شرایطی، و ان شالله با تحقیقاتی که میشه حتما مقامات قضایی بهترین حکم رو در این مورد صادر خواهند کرد
      ولی اونچه که مهم هست اینه که چرا در جامعه چنین شرایطی باید به وجود بیاد که یک جوان اونم نه دختر بلکه یک پسر جوان احساس امنیت نداشته باشه و انقد ترس از مورد تعرض قرار گرفتن داشته باشه که مرتکب چنین عملی بشه این موضوع خیلی هم سطحی نیست و باید فکری برای جامعه و امنیت اجتماعی مردم بشه از نظر من این جوان گر چه مرتکب قتل شده ولی خودش هم به نوعی قربانی ناملایمات اجتماعی در جامعه اس

      امیدوارم سانسور نشه

    • راز

      کار بر محترم بوشهر، دوست عزیز تهران یک شهر بزرگ با جمعیتی بالغ بر 12 میلیون نفر هست که در واقع یک ایران کوچکتر رو تشکیل داده ساکنین این شهر هموطنانی از شمال جنوب شرق غرب و مرکز ایران هستند که دارن در کنار هم زندگی می کنن پس خوب و بد این شهر مربوط به همه ماست تهران مال یه قوم یا ملیت خاص نیست البته شما هم حق دارین وتوهین به ملیت و قومیت وجنسیت اشخاص درهیچ شرایطی درست نیست

    • کیوی بوشهری

      سلام ب همه هم وطنای گلم،اینهمه ب کاربر بوشهری نتازین حرف بدی نزده خب،بله ادم خوب و بد همه جا هس،ولی توی یکی از حوادث ک به بوشهر ربط داشت اقایون کاربر خیلی بد نظر داده بودن.ممنونم از همه شماهااااا

    • قاسم

      به قول قاتل که گفته در باره مقتول چیزهای شنیده ام که چند نفر مورد تعرض از طرف مقتول قرار گرفته اند باید نام انها ببرد و ازمایشات انجام شود تا بتواند حرفهایش به اصباط رساند در کل عجولانه تصمیم گرفته

    • بدون نام

      افرین به
      وجیهه خانم که این دفعه نظرنداده وبفکرسلامتش بوده.

    • بدون نام

      یا ضامن اهو

    • فرشته

      فاطمه منم رودهنم چیزی نفهمیدم بزار زلزله بیاد بخدا خسته شدیم از این زندگی که همش غم درد نصیبمون شده روزا شده تکراری ایران شده فساد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج